Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Floom Reviews

4.4 Rating 21,566 Reviews
84 %
of reviewers recommend Floom
4.4
Based on 21,566 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 79%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Live Chat, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.4 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Read Floom Reviews
Visit Website

Phone:

020 8068 7498

Email:

hello@floom.com

Location:

1316 3rd St Suite 301,
Santa Monica
California
90401

Write Your review

Ordering was easy. Flowers were gorgeous and showed up on time. Would highly recommend!
Helpful Report
(Finer Flora) - Posted 4 years ago
Great selection of bouquets and excellent delivery service too.
Helpful Report
(Fioritalia) - Posted 4 years ago
Flowers were not delivered in timeframe I ordered (they were delivered the next day). When I reached out to get an update on the timing, Floom was very responsive which I appreciated.
Helpful Report
(Freedom Floral) - Posted 4 years ago
Hi Kim Im so sorry about the delays with your order. As we have tried to chase the florist - there has been no reply. As a result, Ive issued you a full refund. This you'll receive in the next 5-7 working days. I hope we can redeem ourselves should you place an order with Floom in the future.
Posted 4 years ago
Hi Kim Im so sorry about the disappointment you have experienced. I understand your order was delivered. I have tried to contact the florist and there has been no reply. As a result, I've processed a refund for your order. This will take 5-7 working days to process. I hope we can redeem ourselves should you place an order with Floom in the future.
Posted 4 years ago
The delivery arrived on time and was arranged beautifully!
Helpful Report
(Domonique Rose) - Posted 4 years ago
Great flower selection for the UK. Sadly the flowers did not look anything like the picture, still beautiful though but disappointed. I contacted customer support because my order was late (30 mins) and they were so great and helpful. Great experience though for selection, customer support and user experience, thanks!
Helpful Report
(House Of Petula) - Posted 4 years ago
Super useful for last minute same day flowers, I had a very happy recipient!
Helpful Report
(Big Bang Flowers) - Posted 4 years ago
Everything was absolutely great
Helpful Report
(Beaucoup London Limited) - Posted 4 years ago
Great selection, easy to order, perfect delivery.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Floom is effective and the flowers are very beautiful. My friend was very happy with her birthday gift and I look forward to ordering from Floom again. Love from Australia.
Helpful Report
(Sun Florist) - Posted 4 years ago
Very good!!šŸ‘šŸ‘
Helpful Report
(Flùr Flowers) - Posted 4 years ago
Totally reliable!
Helpful Report
(Lovely Blooms Decorations Corp) - Posted 4 years ago
Flowers overwhelmed in quality and the service was really easy to use, even from the US!
Helpful Report
(Montpelier Flowers) - Posted 4 years ago
I love that it allows me to choose the types of flowers I want! I was able to individualize my order to use only the flowers my husband loves.
Helpful Report
(Garden Rose) - Posted 4 years ago
Beautiful flower arrangements and delivered on the day requested.
Helpful Report
(Pot Pourri Flowers) - Posted 4 years ago
Honestly, the worst customer service experience ever. £50 for one plant in a pot and they can't even fulfil the order within 10 days. Pot arrived smashed, told a replacement would arrive Tuesday and it didn't, zero communication, chased via email and live chat, told to "be patient" while they give the florists 24 hours to reply, two days later and still no updates, no one picking up phone in office hours, zero compensation offered. Absolute shambles of a company, go to Bloom & Wild or just direct to your local florist and save yourself the grief.
Helpful Report
(Alyson Mowat) - Posted 4 years ago
Hi Steve Im so sorry for the disappointment caused by your order. I understand you have been in contact with the Customer Services Team via Instagram and email. I now can see that a refund was provided for the pot. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.
Posted 4 years ago
Just amazing service
Helpful Report
(Bimba) - Posted 4 years ago
Sent flowers at short notice from usa to a relative in England. Arrived on time. Recipient said that it was the most beautiful and gigantic bouquet they had ever seen. I’m a happy customer.
Helpful Report
(Verdure Floral Design) - Posted 4 years ago
Responsive support, easy ordering process and beautiful bouquets.
Helpful Report
(Floetica) - Posted 4 years ago
Bouquet was better than expected. Love the fast you can get same day delivery! Perfect!
Helpful Report
(Bimba) - Posted 4 years ago
Flowers were ordered and delivered same day and were very beautiful and loved by the recipient!
Helpful Report
(Baeza's Flowers And Decorations) - Posted 4 years ago
Floom is rated 4.4 based on 21,566 reviews