Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Floom Reviews

4.4 Rating 21,566 Reviews
84 %
of reviewers recommend Floom
4.4
Based on 21,566 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 79%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Live Chat, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.4 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Read Floom Reviews
Visit Website

Phone:

020 8068 7498

Email:

hello@floom.com

Location:

1316 3rd St Suite 301,
Santa Monica
California
90401

Write Your review

Floom has the most fantastic florists in any area you're looking for. My execs have a very specific taste (contemporary wild flowers - not overdone) and I've always been successful finding the right spot with Floom!
Helpful Report
(Wild Stems LA) - Posted 4 years ago
Poor customer service when I asked to make an amend to my order. The flowers that did come also were not worth the amount I was charged. Overrated and overpriced in my view.
Helpful Report
(Bamboo Flowers) - Posted 4 years ago
Hi Tim Thank you for taking the time to review. Unfortunately, the weekend you had placed your order was Mother's Day weekend. Due to this - we were not able to amend your order. If you contact the Customer Services Team on the following email: support@floom.com - a representative will be able to provide a positive resolution.
Posted 4 years ago
I'm in France so I was a bit worried to ask for a delivery in London, but the flowers were beautiful and delivered right on time. Thank you very much, my friend was so happy!
Helpful Report
(PM Flowers) - Posted 4 years ago
The delivery was a mess, they said they have delivered the flowers but they didn't... It was a birthday surprise for my sister so it was really not nice that she had to look for them everywhere and in the end it was delivered the next day. Unfortunately, they were not what we expected. They seemed not fresh and they were a bit withered... It also didn't look like the flowers I ordered from the image. It is very sad to see such a difference, especially since the flowers we got are not as premium as the ones in the image... This was a birthday present so it is just very disappointing to get such an experience, especially when it wasn't cheap... The only reason why I give 2 stars it's because the flowers were nice, just not fresh and not like the ones in the image.
Helpful Report
(House Of Petula) - Posted 4 years ago
Hi Medeine Im so sorry that you have been disappointed with your order. I understand you have been in touch with the Customer Services Team regarding delayed delivery, in which, you have now received a delivery charge refund. If you can send further images of your order to the Customer Service Team (email: support@floom.com), the advisor will be able to investigate this matter further with the florist.
Posted 4 years ago
Easy, Reliable , Always beautiful 🤍
Helpful Report
(Flùr Flowers) - Posted 4 years ago
It was very easy to order through Floom The only comment I have is that in the picture all the tulips in the bouquet were purple and the actual bouquet had some orange tulips as well
Helpful Report
(Daily Flowers) - Posted 4 years ago
I've used Floom several times now, and have been beyond impressed each time. My friends who received the bouquets were blown away by their beauty! Also, for any inquiries you may have, they are very reachable compared to other companies, which is a huge asset. Customer service is key, and Floom truly goes above and beyond. Highly recommend!
Helpful Report
(Apple Mint Florist) - Posted 4 years ago
I placed an order and my sister had received the flowers within 2 hours ! Very very beautiful and packaged perfectly. 10 out of 10
Helpful Report
(Lilac And Bloom) - Posted 4 years ago
The order was not delivered
Helpful Report
(Flowers With Love) - Posted 4 years ago
HI Zaidi Im so sorry that your order was not delivered. Looking into this, your order was cancelled due to the florist not being able to fulfil your order. As a result, a full refund was issued. This you'll receive in the next 5-7 working days. I hope we can redeem ourselves should you place an order with Floom in the future.
Posted 4 years ago
Flowers were not delivered! Money were not returned!
Helpful Report
(Kendall Flower Shop) - Posted 4 years ago
Hi Yelena Thank you for reaching out. I understand your order was cancelled. As a result, your refund was processed yesterday. This will take 5-7 working days for you to receive. I hope we can redeem ourselves in the future should you place an order with Floom.
Posted 4 years ago
The flowers were as beautiful as pictured. Even more so when the blooms opened. They were delivered on time. All in all an excellent experience b
Helpful Report
(French Florist LA) - Posted 4 years ago
Simple & efficient process. I was able to order Mother's Day flowers at the last minute & had no problem with a punctual delivery. Prices are reasonable & the recipient was very pleased. I plan to order from Floom in the future.
Helpful Report
(Lansdowne Florist) - Posted 4 years ago
Absolutely gorgeous flowers and incredible service. Couldn’t be happier!
Helpful Report
(Plantae Shop) - Posted 4 years ago
Prompt and lovely bouquet
Helpful Report
(Allison Petals) - Posted 4 years ago
Flowers ordered looked nothing like picture
Helpful Report
(Jennifer's Flowers) - Posted 4 years ago
Hi Maryem Im so sorry that you have been disappointed with your order. I can see that you have been in touch with the Customer Services Team. The Customer Services Team have responded to you and are offering 20% refund. Please respond to their email whether you accept or decline the refund offer. I hope this helps.
Posted 4 years ago
Some of the flowers used were beautiful - but sad to see carnations which seemed out of place with the rest of the blooms. I think when I let the florist choose, I usually expect to see something out of the ordinary - perhaps that is just my own idea. :)
Helpful Report
(Lily Jones The Art Of Floristry) - Posted 4 years ago
My sister loved the birthday bouquet!
Helpful Report
(Urban Flowers Chicago) - Posted 4 years ago
beautiful flowers and perfect timing
Floom 5 star review on 11th April 2022
Helpful Report
(Exquisite Stems) - Posted 4 years ago
I think Floom are the most reliable company I’ve come across in London for speedy delivery and a very high quality of bouquets. My mum has been delighted twice with her flowers which I ordered last minute both times. Thank you for saving the day!
Helpful Report
(Bimba) - Posted 4 years ago
Lovely items, good selection and simple process for purchase.
Helpful Report
(Rachel Cho Floral Design) - Posted 4 years ago
Floom is rated 4.4 based on 21,566 reviews