Lyst USA Reviews

4.00 Rating 530 Reviews
73% of reviewers recommend Lyst USA
519 Review Views (past 24 hours)
05AM - 7AM
0 Review Views
7AM - 9AM
45 Review Views
9AM - 11AM
45 Review Views
11AM - 1PM
55 Review Views
1PM - 3PM
43 Review Views
3PM - 5PM
97 Review Views
5PM - 7PM
40 Review Views
7PM - 9PM
40 Review Views
9PM - 11PM
38 Review Views
11PM - 1AM
23 Review Views
1AM - 3AM
59 Review Views
3AM - 5AM
34 Review Views
05AM
5AM
Visit Website

Email:
customercare@lyst.com

Are you a business owner?
Click Here

Write Your review

Tell us how Lyst USA made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

"Like shopping at highend shoppingcomplex..all brand from wellknown designer in this apps.."
Helpful Report
Posted 1 year ago
Are you Lyst USA? Gain access to your dashboard so you can reply to this review. Get Access
"HAVE A GOOD A QUALYTI JEANS"
Helpful Report
Posted 1 year ago
"I ordered my shoes days ago and still have no email for delivery or nothing!!! And I was charged more than my receipt says!!! I have filled out the contact form and haven't gotten any response back!"
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Rasheeda,

Many thanks for your feedback.

I'm very sorry to hear about these issues with your recent order.

I do apologise we haven't received any previous corespondance from you. Please be assured I have contacted you directly via email to get this resolved.

Thank you again for sharing your comments, and I look forward to speaking with you shortly.

Karla
Posted 3 years ago
"Went online and purchased item for $657.22 and called my bank in advance so they wouldn't flag it as fraud. So my part of the transaction went through and a charge for over $600 was pending on my bank account. The other part of the transaction-where lyst notifies the retailer to ship my item was voided due to a computer glitch on their part. So I was charged for an item on an order that was cancelled. In numerous emails with lyst regarding this they tried to explain how one part of the transaction was successful-taking my money and how the other part of the transaction-receiving my item wasn't successful due to a computer glitch. They will tell you how terribly sorry they are and how this is an isolated incident and how your money is not really taken from your account. Do not believe them. It's been 2 days and I still do not have access to those funds. Those funds are frozen until this gets resolved. And mind you, I had to notify my bank to place a stop on this charge. So I will eventually get my money back. My advice is to you is to use their site ONLY as a locator service for the retailer that has the item your looking for. Then go on their website directly and enquire about their customer service rating and their return policy. Because if you use lyst and a problem arises they will refer YOU to the retailer anyway so you might as well deal with them directly from the get go. That's what they told me to do-go to the retailer website (which ironically is called heist) and purchased the item again. Will never use Lyst again."
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Lynne, thank you for your feedback. I’m very sorry about this situation, and I completely understand your disappointment. Please be assured that the pending funds were returned to your bank within 24 hours of your unsuccessful order. If this has not yet reflected in your account, please contact your bank to resolve this directly. Thank you again for getting in touch, and have a lovely day. Karla
Posted 3 years ago
"Outstanding service online.....received my items pronto."
1 Helpful Report
Posted 3 years ago
"Perfectly packaged and shipping was faster than expected!"
Helpful Report
Posted 3 years ago
"Complicated shopping due to the fact that all purchases have different return policies and shipping with each separate vendor. I have to return something I bought and there are no exact written return instructions that came with my package. Now I have to communicate with someone in Europe on their time to figure out how to get it back and I have to pay $40 shipping to return a necklace and I had to pay $40 to get it shipped to me. This is half the cost of the item."
2 Helpful Report
Posted 3 years ago
"Great place to shop all my wants in one plece."
Helpful Report
Posted 3 years ago
"I brought an item that was not even in stock from the supplier- they charged my credit card and then I had to be refunded. I would never use your site again nor would I ever recommend you."
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Chelsea, thank you for your message. I’m sorry to hear the retailer could not process your order and I’m pleased to hear you’ve now been refunded. I appreciate your disappointment and please be assured I have fed this back to the relevant team here at Lyst. Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused and if I can be of further assistance please do get in touch via email at customercare@lyst.com - I’ll be happy to help. Best wishes, Karla
Posted 3 years ago
"Great selection of , boots, shoes etc!!!!t"
Helpful Report
Posted 3 years ago
"Great site. Very happy"
Helpful Report
Posted 3 years ago
"Very great store to buy anything fast shipping and my item was great clean box and well done thanks guys"
Helpful Report
Posted 3 years ago
"Product on Lyst was sent by Lane Crawford, an unfamiliar retailer. I received merchandise and needed to return it. Last couldn't help and referred me to Lane Crawford. Lane Crawford is based in Hong Kong--whose time zone makes it impossible to speak to anyone during waking hours in the United States. Finally me email got through, and I was directed to DHL for returns. DHL website requires filling out an international waybill. Instructions are impossible to understand. It took 4 calls to DHL to succeed in filling in international codes. DHL picked up package immediately. Then DHL sent out two drivers at two different times the next day to pick up same package. The experience was horrifying. I will NEVER buy anything on the Lyst site unless I have previously done business with a known retailer."
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Victoria, I’m very sorry to hear of your experience with your Lane Crawford return and DHL. As Lyst partners with retailers around the world, returns policies do vary from retailer to retailer. Please be assured that Lane Crawford offer a US telephone and email service as well as a free return service with pick up from your designated address. Please accept my apologies for any confusion. If you do have any problems in the future please do not hesitate to contact us on customercare@lyst.com and we will be happy to assist you. I hope this helps. Best Wishes, Karla
Posted 3 years ago
"Sent me the wrong item."
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Lisa, I’m very sorry to learn that you have been sent the incorrect item by the retailer, I have contacted them to investigate this on your behalf. I have also contacted you directly and if you have any questions in the meantime I will be more than happy to help. Best wishes, Karla
Posted 3 years ago
"Didn't receive the correct item . Was told by customer service that the shoes don't have their original box and was just placed in any box that's probably why I received the wrong item . Went to place another order for the same item but wasn't able too because they no longer have the product ."
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Aurelio, I’m sorry to hear you have been sent the incorrect shoes by the retailer, please be assured I have now contacted their customer care team to investigate this on your behalf. I have also contacted you directly in case you have any questions in the meantime. Best wishes, Karla
Posted 3 years ago
"First time I used Lyst, my order could not be fulfilled..I will no longer do business with Lyst nor recommend it to any family or friends..terrible business"
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Des, I’m very sorry to learn that the retailer could not process your order on this occasion. Unfortunately this was due to the item being out of stock wth the retailer and I appreciate your disappointment. Please be assured I have passed your feedback on to the relevant team here for their information. I offer my sincere apologies for any inconvenience caused and if you have any further questions please feel free to get in touch via email at customercare@lyst.com we’ll be happy to help. Best wishes, Karla
Posted 3 years ago
"Exactly what I ordered was recieved in a timely fashion. I am very pleased with your company and most of all the service. Will be doing business with you again!"
1 Helpful Report
Posted 3 years ago
"My item was not in stock an still on line to buy... Then was given an second option for something I didn't won't.. The selection Wasn't big enough for me"
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Jamie, Thanks for your comments. I am so sorry to hear that your order could not be processed by the retailer and apologise for the inconvenience caused. Please be assured your feedback has been passed on to the relevant team and should you you have any further questions please do not hesitate to contact us again on customercare@lyst.com we’ll be more than happy to help. Best Wishes, Karla
Posted 3 years ago
"I have purchased 2 purses DG for gifts. Both were shipped promptly and received in beautiful condition. thank you,"
1 Helpful Report
Posted 3 years ago
"I liked that they shipped my item pretty fast but I did not receive a tracking number so I hadn't realized they had even shipped it yet. Also, you can not have a different shipping and billing address because their policy is to send the item to the billing address."
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Anay, Thank you for your message. I'm sorry to hear that you did not receive a tracking email for your order from the retailer. As shipping policies vary from retailer to retailer, unfortunately it is not always possible for a retailer to ship to a different address than the billing address, and I apologise for any inconvenience caused. I hope this helps, and if you have any further queries please don't hesitate to contact out dedicated team at customercare@lyst.com. Best wishes, Charlotte
Posted 3 years ago
Lyst USA is rated 4.00 based on 530 reviews