Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Outdoor Limited Reviews

4.8 Rating 103,082 Reviews
95 %
of reviewers recommend Outdoor Limited
4.8
Based on 103,082 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Outdoor Limited Reviews
“Arrived on time. Contents as described.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We appreciate your business and thank you for your support.
Posted 1 month ago
“arrived on time”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We appreciate your business and thank you for your support.
Posted 1 month ago
“This ammo cycles my Sig 365 .380 luxe perfectly. This is quality ammunition!!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Never a problem, fast delivery”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We appreciate your business and thank you for your support.
Posted 1 month ago
“Quick delivery.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We appreciate your business and thank you for your support.
Posted 1 month ago
“Easy and professional”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We appreciate your business and thank you for your support.
Posted 1 month ago
“Ammo is excellent. Shipping was fast. I’ll be buying again.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We appreciate your business and thank you for your support.
Posted 1 month ago
“Great price and very fast shipping”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you, we appreciate your business.
Posted 1 month ago
“They have hard to find 16ga shells,slugs and shot. Thank you ,my browning auto 5 is now happy.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Happy to know we had what you needed. Thank you for your business, we appreciate you.
Posted 1 month ago
“Easy to order and fast delivery”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you, we appreciate your support.
Posted 1 month ago
“Excellent service, as always. Highly recommended.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your business through the years. We appreciate you.
Posted 1 month ago
“Very poor experience . I would never buy it again many duds poor quality control.Hopefully your company will make good on this poor product they sold me . ONE SHOT DAMAGED MY GUN.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We are very sorry for the experience you have had with this ammunition, I can assure you we have not had any complaints in the past with Carolina Ammo. We have reached out to them and will update you when we hear back. We appreciate your patience. We have offered to send you an prepaid label to return the unused ammunition for a refund while waiting to hear back from Carolina Ammo.
Posted 1 month ago
UPDATE We received a call this morning from the manufacturer of Carolina Ammo, who informed us that they have spoken with you to resolve the issue directly. They confirmed that they sent an additional 1,000 rounds along with a prepaid return label for the defective ammunition, and offered to repair or replace your firearm. We are pleased to hear that this matter has been resolved. Carolina Ammo remains committed to standing behind their products and ensuring full customer satisfaction. Thank you for your continued business over the years. We greatly value your loyalty.
Posted 1 month ago
“Fantastic service. I buy all my ammunition here . Sometimes online and sometimes in the store . The young man behind the counter is extremely helpful and knowledgeable.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you, we appreciate your business. We are happy you also get to walk into our showroom and browse around. Our staff is always willing to help.
Posted 1 month ago
“I understand that supplies are hard to get. It would be nice if you could stock more clay shooting loads. 7.5, #8, #9 shot. Your free to shipping on orders over $200 makes you a viable location to order shotgun ammo.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We have passed your request along to the appropriate person and we appreciate the feedback. Thank you for your support.
Posted 1 month ago
“Just wish prices were a few pennies cheaper”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We understand. We are doing our best and appreciate your support.
Posted 1 month ago
“Good service arrived on time”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you, we appreciate your support.
Posted 1 month ago
“Had what I wanted at a good price. Fast shipping.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you, we appreciate your support.
Posted 1 month ago
“Very accurate. Cycles well. Consistent shot groups when tuned to your rifle after after hundreds of rounds fired not one misfire. No jamming. Been shooting Federal ammo for a very long time . It's always been high quality.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you, we appreciate your support.
Posted 1 month ago
“Good product, shipping was too high and slow. Will not revisit.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review, we appreciate the order and are sorry we disappointed you. What I can see is that you placed an order on Saturday, August 22nd which was a weekend, the business is closed on weekends. We did get your order processed on Monday, however and shipped it to Deville Louisiana. We are located in NC so it will take 4-5 business days to get to your state. Again, we do apologize and are grateful for the order you did place.
Posted 1 month ago
“Excellent Products, selection and fast delivery! Superb Service!!!! O.L. is fantstic.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We thank you for your business through the years.
Posted 1 month ago
Outdoor Limited is rated 4.8 based on 103,082 reviews