Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Petwell.co.uk Reviews

4.8 Rating 7,292 Reviews
96 %
of reviewers recommend Petwell.co.uk
4.8
Based on 7,292 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Petwell.co.uk Reviews
Visit Website

Phone:

0330 20 20 630

Location:

M2Y GroupCaslon CourtPitronniere RoadSt Peter Port
GUERNSEY
GY1 2RW

Write Your review

Petwell.co.uk 5 star review on 23rd March 2024
Anonymous
Petwell.co.uk 5 star review on 23rd March 2024
Anonymous
Petwell.co.uk 5 star review on 23rd March 2024
Anonymous
Petwell.co.uk 5 star review on 23rd March 2024
Anonymous
Petwell.co.uk 5 star review on 25th January 2022
Diane Darch
Petwell.co.uk 5 star review on 15th January 2022
Anonymous
Petwell.co.uk 5 star review on 28th June 2021
Simone Mcdermott
95
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Order placed 30th May with the hope that it would arrive by 7th June before our holiday. 3 to 5 days. Figured that should be plenty of time. Dispatched on 3rd June and arrived on the 10th. We were away by then, mother in law, wishing me happy birthday said it arrived. Rather disappointed and won't be using again!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“TOO MANY EMAILS”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“packaging needs improving frontline homegard cap was off and split in half”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Had a query re wrong worming tablets no one replied to me Not great service”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Unfortunately I didn’t receive what I ordered”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“nothing wrong with what they sell but the after sales bombardment with unwanted emails is very annoying”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Took far to long to get here”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“I bought several items, some of which were postage-included. I ended up paying a lot for postage while all of the items, including those that were postage-included, arrived in the same package. What a rip-off!! Shan't be using Petwell again.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Selection of products was good. However having paid £2.99 for delivery I would expect delivery to take less than 8 days.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“The plug in to keep pets from fighting just doe not seem to work”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Product good once it finally arrived, but delivery time was ridiculous”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Not received one of the collars yet. Do you know how long it will be, is out of stock?”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“In the morning I placed my order and paid the extra for 1 day delivery. My item was only processed the NEXT day and then sent by Royal Mail 48 and NOT Royal Mail 24 as expected. My emails to the company querying this were ignored until the after the item was sent. I will not use this company again.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Rosemary Please accept our sincerest apologies for any confusion caused by this. As per our discussion, all delivery timeframes are from the moment an order is dispatched which can take 1 to 2 working days. As you had ordered 2 different types of items, they were also sent separately. 1 x “Regular” item which can be upgraded to a quicker shipping service –was sent via DPD 24 and arrived the following day 1 x “Shipping included” item that is sent via standard delivery and cannot be upgraded – sent via RM48 and takes 3-5 working days Further details can be found on our shipping & returns page: https://petwell.co.uk/shipping-returns If we can be of any further assistance, then please do not hesitate to contact us Kindest regards The Petwell Team
Posted 7 years ago
“Unfortunately very poor, placed an order on December 21st, when not arrived or heard anything emailed. Payment had been taken on the 21st, but the order not processed as one of 7 items out of stock! Other 6 items sent with promises of the remaining item being sent the next week when back in stock. Waited over 2 weeks, no sign or information on missing item, emailed again, only to be told it was in stock so they would send it that day. I don’t think any of it would have ever arrived if I had not kept emailing, and time from being told it was sent, to actually receiving where slow. Giving 2 stars only because customer service replied quickly, and always very polite and helpful. Just unfortunate I had to keep chasing. Would not recommend- sorry petwell more organisation required.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Still waiting for the refund on the post as promised due to mix up with order and not arriving when they said it would.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Juliet We would like to confirm that we issued a refund back to your account on 4 January at 15:57:54. Usually, refunds will appear within 1 to 2 working days, however, the processing time solely depends on your bank. If you have still not received the refund, we kindly suggest contacting your bank. If there is anything else we can help you with, please do not hesitate to get in touch with us. Best regards Petwell Team
Posted 7 years ago
“I gave a Poor mark due to the fact that it took 1 week for me to receive my order, when I should have been with me in 2-5 days”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Charged for item out of stock. Second product ordered (cat litter) was not silica as described but clay. Very disappointing service.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Price of items is good, pity the free postage is not free, l thought the Orange items were "free postage" not so, beware. G Finch”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Gordon Thanks for your order and apologies for any confusion, we can confirm that your order was for a Blue item which attracts a postage charge if the total of Blue items are under £29 (Orange items have postage included) If we can be of any further assistance, then please do not hesitate to contact us. Kindest regards The Petwell Team
Posted 7 years ago
“Quick delivery. Whilst the pipettes looked undamaged, the Box arrived completely open with none of the usually leaflets etc inside which looked as though it had been opened by someone?”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Wait for parcel was far too long, I was, given incorrect tracking information and had to query more than once before goods finally arrived. Hopefully, just one-off glitch.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Hi Sandra, Once again, please accept our sincerest apologies for this delay. We are glad to hear that your replacement order has finally arrived. Have a lovely day and kindest regards The Petwell Team
Posted 8 years ago
Petwell.co.uk is rated 4.8 based on 7,292 reviews