Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Prezzybox Reviews

4.5 Rating 58,294 Reviews
88 %
of reviewers recommend Prezzybox
4.5
Based on 58,294 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 88%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Prezzybox Reviews
Visit Website

Phone:

01827 839041

Email:

james.kraftman@giftuniverse.com

Location:

The Atrium,
Curtis Road Business Park,
Dorking
Surrey
RH4 1XA

Write Your review

Despite the postal strikes my order arrived in plenty of time and I was kept up to date.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for your very kind and thoughtful review. We're glad you experienced Prezzybox as we intended. We do hope you shop with us again!
Posted 2 years ago
Have not received what I ordered
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for letting us know the issue happened, we have already contacted you via email to sort everything out together!
Posted 2 years ago
Hasn't been opened yet but looks good and came very quickly.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for your very kind and thoughtful review. We're glad you experienced Prezzybox as we intended. We do hope you shop with us again!
Posted 2 years ago
Haven't got it yet hope to have it Monday
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for leaving a review! We are extremely sorry to hear that you haven't received your order in time. The couriers were extremely busy due to the time of year and they were experiencing delays within their network.
Posted 2 years ago
Very easy app to use and efficient.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Michael, Thanks for leaving us a great review! Best wishes, PrezzyBox Team
Posted 2 years ago
How can i submit a review of my decanter when I'm still waiting for it, it's now 5 days late
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for leaving a review! We are extremely sorry to hear that you are not satisfied with the service provided. We can see that your order was delivered in time before Christmas. The couriers were extremely busy due to strikes and the time of year and they were experiencing delays within their network.
Posted 2 years ago
So far not very impressed, parcel not arrived despite being told it would be here between 8th and 10th Dec. Tried to track order but said sorry, no result!!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for leaving a review! We are extremely sorry to hear that you are not satisfied with the service provided. The couriers were extremely busy due to strikes and the time of year and they were experiencing delays within their network.
Posted 2 years ago
It did not arrive on time, it is still not there!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for leaving a review! We are extremely sorry to hear that you haven't received your order yet. We have contacted you via email to sort everything out!
Posted 2 years ago
the package came wrecked and will look awful as a gift. not pleased
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for leaving a review! We are sorry to hear that you are not satisfied with your recent order. We have contacted you via email to resolve the issue together.
Posted 2 years ago
Great service and selection
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your kind review! We do hope you shop with us again!
Posted 2 years ago
What an efficient company, and the gift looks perfect. Thank you
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your kind review! We are very happy to hear that our customers are satisfied and we will do everything to make it so in the future. We do hope you shop with us again!
Posted 2 years ago
Great selection of items, got a huge chunk of my Christmas shopping done 😄
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your kind review! We do hope you shop with us again!
Posted 2 years ago
Great service and delivery should give my grandson much fun
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your kind review! We do hope you shop with us again!
Posted 2 years ago
pretty cool items
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your kind review! We do hope you shop with us again!
Posted 2 years ago
I love all the things from prezzybox
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your kind review! We are very happy to hear that our customers are satisfied and we will do everything to make it so in the future. We do hope you shop with us again!
Posted 2 years ago
Easy to order. Unfortunately, although I ordered on 6th December I haven't had any information on goods being despatched
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for leaving a review! We are extremely sorry to hear that you are not satisfied with the service provided. Your order was delivered to you on 16th December. The couriers were extremely busy due to strikes and the time of year and they were experiencing delays within their network.
Posted 2 years ago
They had a great range of stuff. delivered quickly. One of the items i ordered wasn’t available & they issued a quick refund
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for your very kind and thoughtful review. We're glad you experienced Prezzybox as we intended. We do hope you shop with us again!
Posted 2 years ago
Excellent service, Slippers are of excellent quality and good value for money
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your feedback! We are glad to hear that you are satisfied with our services. Hope you will be shopping with us again!
Posted 2 years ago
Very disappointed with delivery on an item. Still waiting. Its a get well present but thinking they will be better by the time it arrives .
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello! Thank you for leaving a review! We are sorry to hear that you are not satisfied with your recent order. We have contacted you via email to sort everything out together.
Posted 2 years ago
Ordered a very expensive experience package and its only an email code yet despite me phoning them and emailing them It has still not been resolved. Will probably be asking my cc to refund me
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for leaving a review! Please, accept our apologies for the issue that happened. A full refund for the missing item has been processed yet. We will do everything to avoid similar situations in the future, your experience and satisfaction are a top priority for us.
Posted 2 years ago
Prezzybox is rated 4.5 based on 58,294 reviews