Quinnspares Reviews

4.89 Rating 1,153 Reviews
98 %
of reviewers recommend Quinnspares
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Quinnspares Reviews
Still waiting for some storage heater elements that where ordered on 22 April!
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Joanna, Thanks for the review, I do apologise for this delay. our records show your order was dispatched same day and we were not aware of an issue until now, We will resend your order again today & you should receive it in two working days . Many Thanks , James
Posted 4 months ago
I can’t review the product as they haven’t been delivered yet. I’ve tried to email the company re my order but it’s bounced back. I’d like to know when my products might be coming?
Helpful Report
Posted 7 months ago
Haven't received item yet after a month
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi Gerard, Thanks for the Feedback, , I've asked one of our team to get in touch with you directly regarding the part you have ordered. Kind Regards James
Posted 11 months ago
Very nice people to deal with.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I didn’t get what I ordered and although my initial contact with you per email was acted on immediately I’m still waiting for my second email to be responded to.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Wrong part sent. I sent back wrong part. A week passed passed. I had to ring. Told part for me had not come back to them. Now sending another part a week later. Not good service
Helpful Report
Posted 1 year ago
Reason for such a low score is because I ordered for my parents and paid for my item on the 19th of January received an invoice but no way of tracking item, item has still not arrived and as I’ve been away they have confirmed item hasn’t arrived and I’ve had no correspondence on where the item is. I’ve just returned home and will have to call myself to chase order
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Olive, Thank you for your review. Having looked into your order I can see that the product you ordered has been made obsolete and that we sent you a refund on Monday 21st January. Our normal procedure is to contact the customer, if this did not happen I do apologise. Could you let us know that you received the refund? Apologies again, Seamus.
Posted 2 years ago
Have not yet received my parts.....please call me on 0879813364
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Garrett, Glad to hear the parcel was delivered yesterday. Thank you for contacting us with your correct telephone number, it helped resolve the delivery issue. Many Thanks
Posted 2 years ago
Ordered a part, delivery next day, my name on outside of parcel and another customers items and invoice inside, my order was not inside Very disappointed
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Allen, Apologies for our picking error resulting in the wrong parts being sent out. We have just checked and your correct order was dispatched yesterday and should be with you today. If you would like your delivery tracking number or have any other queries please contact us at enquiries@quinnspares.com. Apologies again, Seamus.
Posted 3 years ago
Quinnspares is rated 4.89 based on 1,153 reviews