Rex MD Reviews

3.2 Rating 102 Reviews
55 %
of reviewers recommend Rex MD
Read Rex MD Reviews

About Rex MD:

We’re just as tired of the wait for doctor’s appointments, the crowded waiting rooms, and let’s not forget the awkward conversations. At Rex, we make it fast and simple. Within minutes, a personally assigned doctor can prescribe you the prescription E.D. medication you may need. Not only is Rex MD simpler, it’s also cheaper. At the local pharmacy, these medications can cost you anywhere from $100 to $300 per month. We’ve cut out the middleman, which is why we can provide our customers with the exact same medications for up to 85% cheaper than what you would normally pay.

Phone:

8662943772

Email:

support@rexmd.com

Location:

800 3rd Ave, Ste 2800

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
For the first year, service was great. When it came trine to renew prescription this past January, things started smoothly, but quickly turned south. My member page indicated that order was being processed, and stayed Thai way for weeks, despite fact that they quickly processed my payment on January 11. Contacted them and they advised that they were having issues with new pharmacy. Couple of more weeks go by and still nothing. Contact them again and now they say my prescription did not renew, so had to speak with someone to complete prescription. Was told all was good and my order will be shipped, but member site still shows nothing, only that order is being processed. Still haven’t shipped my order from January 11. Nothing but runaround with these guys. Started out great, but now very disappointing.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Will not answer the phone and have not done anything regarding the wrong meds . . . Stay far away from this rip off outfit !!!! They will not answer the phone at all !!!!!
Helpful Report
Posted 4 months ago
Terrible company! Beware!! I cancelled my subscription because it took over 3 weeks to get my order( they said It was because they were in the process of changing pharmacies, after I placed my order). I decided to possibly give them another chance and sent an email asking what I needed to restart my account, only an inquiry. Next day without my consent whatsoever they charged me for another order. And go figure these bastards now won't even respond to my emails about when I will have my money refunded. Very illegal and unethical. Be careful dealing with these snakes.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Without authorization they auto renewed an unwanted prescription.
Helpful Report
Posted 4 months ago
I made a purchase on 2/2/22 and my subscription was approved the same day with my credit card charged the same day as well. Since then my account shows my order as being processed with no updates or information communicated to me. So I called customer service, waited on hold for 15 min and then was told by the customer service rep that my order was being processed and it takes a few days. Since then, no updates, no change in status, no anything. If I don’t hear something by Monday I will be disputing my charge and wanting a full refund.
Helpful Report
Posted 4 months ago
I'm relieved to find that I was not the only person who was surprised by the charge of "auto-refill," which first happened to me in January, but I seriously had no memories about this being an "auto-refill" practice when I got my first order confirmation in December. In fact, in the email confirmation nothing was mentioned about "monthly", "auto-refill", "modify or cancellation..." at all. You would think, given all the monthly-base businesses nowadays, such practices will be made clear to all customers. But no, REDMD failed to do so. In January, I bit my mouth thinking I must have missed something, which to be honest I rarely do, in the order process back in December. Still, when I saw the unwanted charge, I got around the system and found out the steps that I could take to modify the prescription, which I did. Last night I noticed another charge for the so-call "auto-refill" so I logged in to change my order details. Only this time, I received a cancellation email notification, which I did not receive when I did it in January. I also immediately called the support (866) 294-3772 and spoke with a friendly person, who said there was nothing she can do to refund the charge. She offered to have her supervisor to speak with me and I appreciated her help and asked for a case/reference number, but she said she can't give me one. Didn't hear back. Five hours later, I did find time to call back for a follow-up. Now I have talked to another nice staff who patiently listened to my situation all over again and has been trying to find a supervisor, only to no vain. She said they currently have limited staff and don't have supervisors on the floor. I said I'd rather hold. 36 mins have passed since the second staff picked up my call. I wish things would have gone better.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thought I was getting a men's PE prescription, they sent me a prescription for anxiety and depression. I want my money back.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Can’t get my order to ship.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Brent, we are working on getting your order out to you. All updates will be on your Rex MD account. Thank you so much for your patience
Posted 4 months ago
Had what started out as a terrible experience. There were website issues, staff issues, accountability issues-- and I couldn't get anyone to call me back and fix the problem. I put a message here and on Trustpilot, and I got quick response from one of the founders, who was mortified by all the errors. Not only did he make good on the original deal, he made sure I wasn't charged for what had been denied me. Basically, he gave me $60 in product for free and did it by personally following through. I'm happy to let them carry on being my supplier for ED product from here on in.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello Chris, thank you so much for giving us another chance! We're so happy that you are having a better experience with us!
Posted 4 months ago
Product worked to s degree but was not aware of automatic refill brought a 3 months supply to try then was billed for another refi totally unaware how much sex do they think a 70 year old man is going to have needless to say canceled Auto refill but still was billed for second order I Guess READ YHE FINE PRINT
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Robert, thank you for your review. Rex MD offers ED treatment that is a subscription base, that you can cancel or modify at any time. Please let us know if you need further assistance
Posted 4 months ago
Fraud fraud fraud!!!!! I placed my order and after they secured the payment, they asked for a photo ID which I am reluctant to send given the personal information they already have on me. I emailed them three times asking to cancel the order, I called them 3 times and each time I was on hold for over 20 minutes and then the phone just hung up. I called the sales line and they answered immediately. I asked the salesgirl to cancel my order, but she said she cannot do that, and she has to transfer me a supervisor. Ten minutes later I get Lea Shumer on the phone. That girl is rude to the bone! She just f*** you placed the order, and all sales are final. A bunch of fraudulent swindlers....stay away. My next stop is my credit card company.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your review. We're so sorry that you didn't have the best experience with us. I see that a refund was issued, and it should take a few days to reflect into your account
Posted 4 months ago
They took money out of my account on November 26th, 2021 and December 26th 2021 and I still have not received any product on 1/20/22. Not only have I not received any product but I've been given no time frame for shipping. I have called several times and sent emails. All you getting responses we put a ticket in and we're going to put this as high as priority. Almost 2 months later I'm not seeing a whole lot of priority coming my way. Do not let them have access to your bank account they will just keep taking money and never ship any product!!! There is a issue with shipping every single month this has just gotten beyond anything I've ever seen... Rest assured though they never miss taking money out of your account!!!
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for bringing this to our attention. I have escalated this to management so we can send replacement orders out to you as soon as possible. We're so sorry that you have not received your orders. I can assure you that you will. Delivery information will be updated on your Rex account
Posted 4 months ago
I laid $100 for 10 100MG Salindafil pills and then after I paid and got it approved they changed my prescription to 50MG worth $50 and they didn’t tell me or reimburse me the $50 extra I paid because I paid for 100s. This place is horrible, they will rob you blind!
Helpful Report
Posted 5 months ago
Things went good for one entire year from November 2020 until this November when they charged my account $100 then a month later in December charged another $100 but I’ve not received my product. Stay away something went wrong with this complaint!!
Helpful Report
Posted 6 months ago
its well priced but takes forever. you keep calling and nothing gets done. im waiting a month and its still not shipped. They had no problem taking my money. there is no responce from the pharmacy after support messages them. horrible
Helpful Report
Posted 6 months ago
They've charged my account for a purchase that I did not want. READ THE FINE PRINT! My shipment was not complete but they still took my money first and will not refund. getting a hold of someone to talk to is also extremely difficult.
Helpful Report
Posted 6 months ago
I am no employee I am a male from NY and now live in Vegas. I see all these bad reviews and it made me cancel my order. I received my $ back right away. I ordered from them in 2020 3 times. You have to read what you are ordering it's just like Pandora or YouTube etc once you order it goes into a subscription that can be cancelled at anytime. Most of you can't read I guess. Anyway the reason I didn't order this time was because of these reviews. Maybe something changed since I ordered 🤷🏻‍♂️. The three times I received the pills they worked perfect don't even take an hour to hit and last for days. Great company as of 2020 but skeptical about now unless these are all spammers commenting on here from another company 🤷🏻‍♂️
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you so much for your review! We're so happy that you gave us a chance! We're glad to hear that you are having a great experience with us!
Posted 4 months ago
I order my meds and was approved on October 13 2021 and they have not shipped them as of 11/22/2021. Now they have charged my credit card which they should not do until meds are shipped.It is now 11/22/21 I have called 6 times, emailed 4 times they tell me will escalate my order and get it shipped and nothing has happened . I called supervisor last week and said nicely either ship my meds or refund my money.. She said I cant refund your money. Now we all know you cant sell prescription medicine, not provide the meds and get paid. This is not right. Most prescription mail services do not charge your credit card until they ship the goods. I am very upset and looking to contact FDA and FCC if they dont refund or deliver my meds.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hi Paul, we are so sorry for the long delay. We did issue a refund for your 10/13/2021 order, and your refund was issued on 12/22/2021. Thank you for giving us another chance, and we hope you're having a better experience. Thank you
Posted 4 months ago
Payment rendered 10/27,still no product received, customer service is reading a script to bs me,I think Tanya is a phantom, she doesn't respond to emails, is this how you treat customers, evidently you don't want my repeat business
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hi Jeffrey, we are so sorry that you never received your order, we did send you a replacement order on 12/13/2022. Thank you for your patience. Please let us know if we can assist with anything else
Posted 4 months ago
Delivery, different stories from customer service
Helpful Report
Posted 7 months ago
Rex MD is rated 3.22 based on 102 reviews