Tippsy Reviews

4.78 Rating 1,786 Reviews
96 %
of reviewers recommend Tippsy
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service

Write Your review

Tell us how Tippsy made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
The sake still has not arrived, Quite bummed!
Helpful Report
Posted 10 months ago
really think it is quite small.
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi, sorry to hear it was not the size that you want. The subscription box contains 6 mini bottles is because we want our customer trying/tasting different sake and able to find their personal favorites, then confidently order the large bottles. We are sorry that if the bottle size was not clear for you.
Posted 10 months ago
Still not get my order delivered 3 weeks after placed my order on 9th October
Helpful Report
Posted 10 months ago
I am so sorry for the inconvenience this has caused... While rare, there are times that our orders are lost in transit. Please rest assured we will be sending you a recovery package right away. Thank you for your patience and understanding.
Posted 10 months ago
I need you to respond back about Sake delivery status since no response last week. Please provide response before sending tons of marketing promotions..... Delivery status disposed and no action from Tippsy...
Helpful Report
Posted 1 year ago
We apologize for the late reply..Our customer service is contacting the carrier to investigate your delivery issue. We will be sure to contact you when any updates become available.
Posted 1 year ago
We haven’t received our sake. Contacted support - no response.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I am sorry for the late response. I couldn't find an email in our support... I am sorry for this issue, Your package has been returning to us. However, we haven't received it yet. I will ship a recovery package as soon as possible. Thank you for your patience.
Posted 1 year ago
I placed an order (Order #21955) and subsequently received an email with a tracking number. I was so happy that I scheduled a party with my relatives for my birthday on the day when it is supposed to arrive. Unfortunately, my order did not arrive. It was a frustrating weekend. Unreliable- I will not recommend this store.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I apologize for this delivery issue and It ruined your birthday preparation... Please use 1000 reward points for your next order If any chance. I am truly sorry for this inconvenience.
Posted 1 year ago
I was told my order was shipped when it was not. Ruined my husband’s birthday. I was told it would be delivered in 2-5 days....couldn’t get a tracking number and in the end they promised delivery 18 days after it was ordered. Made multiple contacts with customer service and they just kept telling me about refrigerated trucks but not where my order was. Never again will I order from this group
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Rebecca, As our customer support team explained to you, we use temperature-controlled truck to deliver your package in order to ensure the quality of the product during summer (July - Sept). The shipping confirmation email you have received seemingly contained incorrect information as it did not reflect our updated shipping time with the temperature-controlled delivery. Our team immediately fixed this issue. We truly apologize for the inconvenience you experienced with your order.
Posted 1 year ago
Have not received my bottle
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Jesus, I am sorry for this delivery issue. Your package has been returning to us after multiple delivery attempts. We will refund a full amount, and no $20 restocking fee this time.
Posted 1 year ago
I can't give a solid review since my sake hasn't arrived
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Jose, We sincerely apologize for the inconvenience you might have experienced. As some states are a bit tricky to deliver alcohol products, it takes extra time for us to ship your package. Also, we used the temperature-controlled truck to ensure the quality of our products during the summer (July - Sept). This added up additional time to your delivery. It seems to be that you are currently in communication with our Customer Support team to arrange your local delivery schedule. We hope they can provide you the necessary assistance and so that you can enjoy your sake.
Posted 1 year ago
I HAVE NOT RECEIVED MY ORDER ALMOST 3 WEEKS AFTER PLACING ORDER AND PAYING FOR IT. THE DELIVERY SERVICE IS HORRIBLE AND SLOW K. Minter
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kendall, Sorry you have had to wait so long, but some regions with strict regulations in regards to alcohol such as Georgia require extra steps to ship to you this paired with our use of temperature controlled shipping to protect the quality of your sake can create delays as you describe. Please rest assured we ship an order within two days of it being placed.
Posted 1 year ago
I ORDERED OVER TWO WEEKS AGO AND MY ORDER STILL HAS NOT SHIPPED.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Jessica, Sorry you have had to wait so long but your order was shipped promptly after being placed. Some regions require extra steps to ship alcohol along with our use of temperature controlled shipping can create some delays, but we do our utmost to ensure our customers sake is delivered as soon as possible and has not suffered a loss of quality from the trip.
Posted 1 year ago
I have a $50 reward card I'm unable to use customer service sucks. I've taken my business elsewhere.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hey Ron We are so sorry about the issue you have had, but when you redeem your points for a 50$ gift card voucher it is necessary to add a 50$ gift card to your cart and use the promo provided at checkout. We are truly sorry that our support has not met your expectations but we will take your feedback to heart and try or best to offer a higher level of support. We are truly sad to lose you.
Posted 1 year ago
My delivery never arrived - it was sent back to the shipper and I was promised it would be shipped out again with Fed Ex. That has not happened yet, and I should have been sent a replacement box at the very moment the shipper realized that it was being returned for an arbitrary UPS reason. We spent $250 weeks ago and haven't been able to drink a drop of it yet- we will not spend it again with you.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi David, thank you for your comment. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused you. As you know from our email, UPS has recently changed its delivery policy in your state and we are doing our best to carefully handle the situation. You will be receiving new tracking information from FedEx. If you need any further assistance, please feel free to contact our Customer Support team. Again, we are very sorry for the delay.
Posted 1 year ago
My order was delivered to a wrong address on the opposite coast... still waiting to hear back about what Tippsy is going to do about that.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi there, thank you for bringing this up to our attention! UPS changed their policy and all our packages sent to your state have been returned to our warehouse. You will be receiving a new tracking number with FedEx anytime soon. We sincerely apologize for any inconvenience this might have caused. We have sent you an email regarding this matter earlier. If you haven't received this email yet for any reason, please contact our customer support team.
Posted 1 year ago
It's been a month since I made a purchase and I have unfortunately received no product or information on my shipment. I hope I can change this soon but not even a valid track after so long is upsetting especially for the cost.
Helpful Report
Posted 1 year ago
We are very sorry that you are experiencing the inconvenience with our service. Due to the current circumstances, some regions are experiencing some unexpected delays with the delivery. Our team is currently checking with your local carrier to see the progress of your order. We will be sure to personally contact you via email as soon as we receive the updates. Thank you so much for bringing this up to our attention, Haley.
Posted 1 year ago
Its been about a month and I have unfortunately received no product or information on the shipment
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for letting us know about this issue. Due to the current circumstances, some regions are experiencing some unexpected delays in delivery. Our team will contact you personally via email with updates from your local carrier. We truly apologize for the inconvenience this might have caused you.
Posted 1 year ago
Almost impossible to order sake from this company on line. The web site is very confusing. Tried for an hour to order 10 bottles of sake, but kept getting "kicked out." They kept claiming I had the wrong password, but I don't recall ever setting up a password with them. Unable to talk to a human being to resolve this. Very frustrating.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I never received my sake, some delivery company tried to deliver to my house when I was at work but didn’t leave anything saying they tried or have a way for me to pick up. I think they ship from Japnan.
Helpful Report
Posted 1 year ago
sake bottle is extream small, not worth the money.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Tippsy is rated 4.78 based on 1,786 reviews