Tippsy Reviews

4.78 Rating 1,718 Reviews
96 %
of reviewers recommend Tippsy
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service

Write Your review

Tell us how Tippsy made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
The order never arrived
Posted 3 months ago
Hi, Thank you so much for your review. I am so sorry about it, We always try to deliver without any issue and short time. Usually, the customer receive order 7 days. If you still have not receive it, let contact us.
Posted 3 months ago
I have unsubscribed from any emails concerning tippsy 3 times now. I don't know if it's being ignored, or I'm having to unsubscribe from additional sites that are being contracted out to collect data/info from or if my address has just been given/sold to something else to collect more info. I'll one star everything I see concerning tippsy now, so mission accomplished!
Posted 3 months ago
Not even recited order.UPS returned the order back but Tippsy still charged credit card.
Posted 4 months ago
Hi Wenyin. Thank you so much for your review. I am so sorry to hear that you are having an issue with your order. I think your order is delivered. I hope you got your order and enjoyed. If you haven't received your order, let us know! Thank you for your patience,
Posted 4 months ago
I never received the package I ordered for the MIT Sake program - UPS posted a note on the tracking that the package was damaged, had been destroyed, and that they would contact the supplier (Tippsy). Still hoping that it will be delivered before the MIT program (there's still plenty of time!) Thanks -
Posted 4 months ago
Thank you so much for your review. I'm so sorry about it. We are apologies for the inconvenience this has caused... While rare, there are times that our orders are damaged. Thank you for your patience and understanding,
Posted 4 months ago
The last tracking i saw from UPS, the package was damaged in Oakcreek, WI. & they were going to contact you. I have not herd from any one since last Friday. At this point I would like my money returned & no future shipments.
Posted 5 months ago
Hello Larry, we are sorry to hear this inconvenience that the carrier caused. We will refund you and contact the carrier for further details as well. If you would like the recovery package, we can send it right away. Please reach out to our customer service if you need any further assistance. Again, we sincerely apologize for the inconvenience.
Posted 5 months ago
The sake itself was very good , the delivery however was not. Package arrived 4 days later then it was supposed to ( paid shipping) and no there was not any weather event to prevent it. It was simply not processed in time for our event . Customer service offered me a return for which I was to pay and a $20 restocking fee ...
Posted 6 months ago
Hello, thank you for ordering! We are sorry to hear that your package was not delivered on the day that the carrier showed. Due to the Covid, there are many delayed delivery at the moment and we apologize for the inconvenience. As we mentioned in FAQ, "If the package gets sent back after the final attempt, we will need to charge $20 for either restocking or another attempt for delivery." Nor your package was damaged. Again, we are sorry to hear the package was not on time for your personal event and we hope your next delivery would be no issue.
Posted 6 months ago
The sake was good but it said on the description of the box that 10 small bottles would be selected and I only received 6. I see that the website now says 10-oz mini bottles but it has been changed since my purchase. I wrote customer service by and never heard back
Posted 6 months ago
Hi Tahila, thank you for your comment. We are sorry to hear that our website might have confused you. "Six carefully curated 10-oz bottles" might have been a tricky expression—but just to clarify, we have never offered 10 bottles for the sake box and "10-oz" is a size of each bottle. Our team will take your feedback sincerely to improve our website. We hope you still enjoyed those sake bottle you got in your first box! Please let us know if you are looking for any specific taste of sake bottle, we are more than happy to help and give recommendations!
Posted 6 months ago
I cannot write a review on whether I like the sake because I never receive the sake I ordered. Instead, I received a box of low quality sake that I did not order. I requested a refund and refund was made. Ka
Posted 6 months ago
We sincerely apologize for the inconvenience that our warehouse team made mistake on your order. We have refunded your order.
Posted 6 months ago
Would not purchase from this site again. My order was not delivered and my multiple attempts to contact them have only led to voicemail and no email correspondence
Posted 6 months ago
We sincerely apologize for the inconvenience that the carrier caused - the package might lost/damaged during the transit. We have emailed you back for the update and issued you the refund for your order. Again, we sincerely apologize for the trouble.
Posted 6 months ago
Didn't get all shipment at once Took more than 3 weeks to receive all shipments.
Posted 7 months ago
Hello, we sincerely apologize for the late delivery due to the large-volume orders that we received and late shipping by the carrier due to the holiday season. on the tracking record, both package were delivered before the Christmas. If you need further assistance, please contact our customer service.
Posted 7 months ago
I ordered my sake three weeks ago and still haven’t received it. I wrote a note asking for an update and have heard nothing.
Posted 7 months ago
We sincerely apologize for the inconvenience. Due to the holiday season, our office did not open and was late for your request. We assisted you from the customer service and hope you will received the recovery package without any delivery issue. Happy holiday!
Posted 7 months ago
Took 2weeks to ship, didn't get full items, they said to ship rest of items overnight right away, but they didn't. Messed up everything....
Posted 7 months ago
We sincerely apologize for all the inconvenience due to the large-volume of orders that we are receiving. We usually send out the notification to customers for missing items due to out of stock and want to have the package ship out before the holiday. We shipped your package on 12/23 and it was delivered on 12/24 as showing on the UPS. Again, we are sorry for the trouble you experienced.
Posted 7 months ago
Late delivery without any notification, not customer focus service.
Posted 7 months ago
We apologize for the late shipment due to the large-volume orders that we are receiving and the carrier was taking longer time than usual due to the holiday season. We appreciate your patience and understanding. Sincerely, Tippsy Team
Posted 7 months ago
Never received my order
Posted 7 months ago
We apologize for the inconvenience. On the tracking record, it shows the delivery attempt over three times and it returned to sender after. If you did not received any delivery attempt notifications from the carrier, we apologize for it. If you would like the recovery package, we can send it right away. If not, we can go ahead and refund your order. Again, we sincerely apologize for all the inconvenience. Please reach out to us tippsy@tippsysake.com for further assistance. Sincerely, Tippsy team
Posted 7 months ago
I ordered as a gift for friends. The Sake never arrived. Multiple calls and emails to both Tippsy Sake and GLS the delivery service went unanswered. Horrible customer service. I can't say whether the Sake was any good because it never arrived. I will never order from them again and all others should be aware. Order number 30847
Posted 7 months ago
We don't have any more information other than what the tracking shows. We are sorry that the carrier still hasn't been able to make the delivery. If the delivery doesn't make it on time, please reject the shipment. We'll be sure to make a full refund. Again we apologize for the trouble you had to go through.
Posted 7 months ago
Order my first subscription box a month ago but still haven't received it.
Posted 7 months ago
I still haven't received my sake. Why would you ask me to write a review?
Posted 8 months ago
I placed on Nov. 9 and haven't received yet. Order number 26308. It's unacceptable.
Posted 8 months ago
We apologize for the late shipment due to the high volume of orders that we are receiving. We will send the email once its shipped. Thank you for your understanding. Sincerely, Tippsy team
Posted 8 months ago
The sake still has not arrived, Quite bummed!
Posted 8 months ago
really think it is quite small.
Posted 9 months ago
Hi, sorry to hear it was not the size that you want. The subscription box contains 6 mini bottles is because we want our customer trying/tasting different sake and able to find their personal favorites, then confidently order the large bottles. We are sorry that if the bottle size was not clear for you.
Posted 9 months ago
Tippsy is rated 4.78 based on 1,718 reviews