Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Attachments Reviews

4.4 Rating 30,171 Reviews
84 %
of reviewers recommend Titan Attachments
4.4
Based on 30,171 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 90%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Attachments Reviews
Visit Website

Phone:

800-605-7595

Email:

info@palletforks.com

Write Your review

Titan Attachments 5 star review on 18th August 2026
"Dolly K
Titan Attachments 5 star review on 6th October 2025
John H
Titan Attachments 5 star review on 26th August 2025
SEAN D
Titan Attachments 5 star review on 13th May 2025
Sam D
Titan Attachments 5 star review on 10th May 2025
Jeffery F
Titan Attachments 5 star review on 31st March 2025
Scott B
Titan Attachments 5 star review on 14th March 2025
Jim S
1251
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“2 things I didn't like: 1. I had to grind out the slots for the lock pins to engage, they were welded on too far apart. 2. Someone used 8 miles of clear packing tape on the thin Chinese cardboard that it came in. Once I got it to mount on my loader, it works much better than the clamp on forks.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Received my 3pt quick hitch in 3 days. Works as advertised after initial top link adjustment. Perhaps not heavy duty enough for some but should do the trick for the average use.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Flail mower works fantastic.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Terrible customer service, absolutely unprofessional After this situation is handled, I will never be using this company again. Completely unacceptable”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi! We're sincerely sorry to hear about your disappointing experience with our customer service. Upon reviewing your case, we confirmed that our Support Team assisted you with the return process. To help us check the status of your refund, please contact our Customer Support Team and provide your Return Tracking Number (RTN). We'll be happy to look into this further and assist you with the next steps. We appreciate your patience and feedback.
Posted 4 days ago
“I’ve ordered multiple attachments from titan and all have served their purposes as intended. My latest order arrived damaged (at the fault of the shipper, not Titan) and Titan went above and beyond to correct it.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Ordered by mistake forks came with one. Couldn't return it because the shipping back was as much as the item.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. Here's the link to our return policy for your reference: https://www.palletforks.com/return-policy.html If you have any other concerns or questions, please feel free to reach out.
Posted 2 weeks ago
“Standard Series Pallet Fork Frame, 48" Fork Blades - Delivered earlier than expected (thanks!), put into use immediately on JD 4510 with a 460 loader. Sturdy unit, hook and pin attachment aligned perfectly, easily handled stacks of railroad ties, pallets and 1 ton barn stones.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Be very careful what you are ordering! Descriptions are very vague, i ordered the extreme root grapple only to realize it's to big for my tractor. It will run it but it takes up almost all my load capacity. After doing more research Google gave me a break down of what one should go one what tractor, why they don't have that on the site beats me.. yes I do so you'll order the wrong one. They even have a pic of it on a tractor just like mine, just really deceiving is all. And little to no help afterwards. My fault for not doing better research”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi! We sincerely apologize for the frustration and disappointment you experienced with your purchase. We understand how important it is to select equipment that properly matches your tractor's capabilities, and we're sorry the Extreme Root Grapple did not meet your expectations. We appreciate your feedback regarding our product descriptions and will share it with our product team for future improvements. Upon reviewing your case, we confirmed that our support team has assisted you and provided information regarding the return process. If you would like to proceed with the return, please feel free to contact us or reply directly to our previous email, and we'll be happy to assist you further.
Posted 2 weeks ago
“One of the best items I bought for the tractor, got to do dirt work for my house Because the price of fill dirt and top soil is crazy and I have property so I am get from my own land.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Heavier than I anticipated. Very good quality at a great price and timeliness.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“This thing is heavy duty. It rips through roots with ease. It's long enough to get down under the bigger roots to cut through them with the teeth on the sides. It does take a higher horsepower machine to use. I have a 75hp Kubota and it works great!”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Good equipment at the best price available any where.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Great price for a nice backplate. Very pleased with the purchase.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“72inch finish mower-it was crated up 100percent--very easy to put togeter--paint 100 percent--quality 100 percent--the best i have ever seen for the price--could not ask for a better mower--mowed for 2 hours right away--mows 100 percent”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“60” Forks are great quality. Fast delivery too!”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“This item is first class. As good as anything availible on todays market”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“Works as it should. Delivery was good.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“Outstanding value!! Very heavy duty forms. These far exceeded my expectations.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“Fork attatchment works perfect very well made stump bucket works very well I love my two attatchments.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“My order was never delivered and then I had to go to the carrier 1.5 hours from home and I was able to pick up only half my order which were the grapple attachment. The cylinder i needed was missing and that it was only one item. I was charged for grapple and cylinder. After contacting Titan they said it's the carrier and carrier said Titan will contact me. They never resolved it and I'm filing this as fraudulent charge through my bank because I paid for something and never received it.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi! We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced with your delivery, especially having to travel a considerable distance only to receive an incomplete order. We understand how disappointing this must have been, and this is certainly not the experience we want for our customers. Upon reviewing your order, we confirmed that a replacement has been issued for the missing item. We appreciate your patience and the opportunity to address this matter. Should you need any further assistance, please don't hesitate to contact our support team.
Posted 2 weeks ago
Titan Attachments is rated 4.4 based on 30,171 reviews