Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Attachments Reviews

4.4 Rating 30,198 Reviews
84 %
of reviewers recommend Titan Attachments
4.4
Based on 30,198 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 90%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Attachments Reviews
Visit Website

Phone:

800-605-7595

Email:

info@palletforks.com

Write Your review

Titan Attachments 5 star review on 18th August 2026
"Dolly K
Titan Attachments 5 star review on 6th October 2025
John H
Titan Attachments 5 star review on 26th August 2025
SEAN D
Titan Attachments 5 star review on 13th May 2025
Sam D
Titan Attachments 5 star review on 10th May 2025
Jeffery F
Titan Attachments 5 star review on 31st March 2025
Scott B
Titan Attachments 5 star review on 14th March 2025
Jim S
1251
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great product at a great price! Ordered the 72” Dxtreme Root Rake and it was delivered the next day! Would HIGHLY recommend!”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“I recently purchased a quick connect 3-point hitch attachment that was identified as discounted due to some scratches. The item arrived much quicker than I expected, which was a pleasant surprise. However, I found that it had a broken part upon inspection. I reached out to Titan regarding the issue, and they quickly asked for details and pictures to assess the situation. Their response was prompt and decisive, which I appreciated. Unfortunately, they were unable to provide a replacement part, but they processed a full refund, which pleasantly surprised me. Overall, I am completely satisfied with how Titan handled the situation and their customer service. I look forward to doing more business with them in the future.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Do not buy unless you want to modify. It does not work with any of the hay spike, pallet forks or anything else that isn’t perfectly flat on the back. I tried to talk to them about updating their design but they were not interested in the feedback. It is a fairly easy modification but will impact the structural integrity of it unless additional braces are welded on.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out to our support team.
Posted 7 months ago
“Always sturdy implements, good steel, good welds; worth the cost.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“First it arrived in 3 days, Thank you, Quality is Great Clean and precise with no burr's, i love it,”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Delivery was on time, meets my expectations. I’m sure I will use your company again in the future.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Lift arrived fast looks like it is well built installed easily and worked great. Steve”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Very happy with my new cultivator.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Crane came well packaged and paint looks great. It works as advertised. Looking forward to long use”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“It did what it needed to do”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“The man basket showed up in a timely manner and was easy to assemble. Well made product.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“GARBAGE! Avoid. They sent out part of my land rake, then claimed they would get the rest out to me. Still waiting to hear when. Titan claimed they would pick up the first set and get me another later. Haven't heard when any of this is supposed to happen. TWO WEEKS, no callback AVOIDTITAN#”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi! We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. Upon checking your order, it appears that the remaining items have already been delivered. If you’re still missing anything or need further assistance, please reach out to our support team so we can help resolve it promptly. If there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to contact us.
Posted 8 months ago
“Just used it today for the first time and I’m impressed it does it’s job well!!”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Very pleased with the products I've purchased from Titan over the years. Everything has been well built and very solid, I always look here first for accessories for my JD tractor.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Bale spear works great. Easy order. Quick shipping.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Received stump bucket 3 days after order, very fast shipper.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Great forks, priced right.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Well built and delivered on time. Waiting for the grass to grow so I can mow it down.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Would not recommend anybody”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi! We’re truly sorry that your experience didn’t meet your expectations. Please accept our sincere apologies — we aim to provide high-quality products and excellent service. I’ve reviewed your account and see that one of our product and warranty specialists has already assisted you and offered a full refund for the item. If there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to contact us.
Posted 8 months ago
“Very happy for what I’m using it for.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Titan Attachments is rated 4.4 based on 30,198 reviews