Torque King 4x4 Reviews

4.79 Rating 849 Reviews
95 %
of reviewers recommend Torque King 4x4
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
delivery methods
Courier, Postal Service
average delivery time
Next Day
on-time delivery
97%
accurate and undamaged orders
98%
Customer Service
communication channels
Telephone, Email, Live Chat
queries resolved in
Under an hour
Read Torque King 4x4 Reviews
Visit Website

Phone:

406-384-0270

Email:

sales@torqueking.com

Location:

7095 Commercial Ave

Write Your review

Tell us how Torque King 4x4 made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
For my first experience it's not very good. Shipping was good and all website is good to use however the product I received is completely useless sub quality for sure.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Richard- the QU40027 is a genuine Spicer part, however the chipped scaling on the left one and the brush finish marks on the right one in your picture are not something found on the genuine parts I have on the shelf.

Out of thousands sold, this is the first we have heard of this issue. If you send us these parts back we would be more than happy to forward them on to Spicer for a warranty review.

-Jesse
Posted 1 day ago
Still havent received my package
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Paid extra for shipping to receive faster 2 weeks later have still not received transmission cover
Helpful Report
Posted 1 month ago
I recieved a phone call from a representative of your company on 10-4-19. I was told in that call my parts would be shipped on 10-7-19. I got a email on 10-11-19 that my order shipped out the same day as the email. I have yet to receive my order. So far I'm not really impressed with your company. Since I have to do all my work in my driveway I hope its warm enough to put the front axle back together and I hope it has not started to rust internally
Helpful Report
Posted 1 month ago
Very helpful with my order and great product
Helpful Report
Posted 1 month ago
Product did not come with enough or proper gaskets, pretty pricey for six paper gaskets, shims and a cheap tube of silicone.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Sent me the wrong seal twice 40 dollars wasted went on amazon and found the right one in 2 minutes for 10 dollars
Helpful Report
Posted 4 months ago
Their website change my address I had to quickly change it to change the product and they mailed me the wrong product and then blame me for it I don’t really quite understand when they had all the right information and then they said well you ordered the wrong part but yet you have all the right information yeah right never will do business with this company ever again
Helpful Report
Posted 5 months ago
Measurements would help I want it known that I was buying one smaller measurements on the cups in universals I am not a genius at that stuff but I know how to use a tape
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi, the dimensions are posted on that u-joint in the kit you bought as well as the series..
Posted 5 months ago
I did not receive the item I ordered
Helpful Report
Posted 6 months ago
I see you ordered a QT1190, give us a call so we can determine what went wrong and get you the correct item ASAP.

-Jesse
Posted 6 months ago
The steering knuckle I got from y’all is wore we’re the brake pads set.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Sent the wrong part and won't fix it... Not a good company to deal with at all
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Ricky, I see you ordered a QU40887 1410 driveshaft yoke for a Ford, Is that not what we sent? We have never shipped the wrong item and not corrected it ASAP, and I don't remember your particular case coming across my desk.

The tech notes right on the page for that part indicate there is possibly more than 1 option for your vehicle, is it possible the incorrect yoke was ordered?

-Jesse
Posted 6 months ago
I had ordered transfer case linkage for my NP 205 in my 1979 Ford f 150and i was sent the wrong one weather I ordered wrong i dont know the part was 27 dollars and some change but the return shipping is just about as much as the part so i guess i could try to return it unopened for about 7 or 8 dollars
Helpful Report
Posted 7 months ago
I was charged shipping twice on an order that shipped in one box. While the amount was only $5.00 I DON'T PLAN TO DO BUSSINESS WITH YOU AGAIN! Bill@ N.E. Kingdom Auto
Helpful Report
Posted 10 months ago
Torque King 4x4 is rated 4.79 based on 849 reviews