Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Tropical Fruit Box Reviews

4.8 Rating 5,301 Reviews
97 %
of reviewers recommend Tropical Fruit Box
4.8
Based on 5,301 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 89%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 85%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.5 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy
Read Tropical Fruit Box Reviews
Visit Website

Phone:

(786) 758-4787

Location:

1471 NW 21st StMiami, FL 33142
Miami
33142

Write Your review

Tropical Fruit Box 5 star review on 26th August 2025
Mary C
Tropical Fruit Box 5 star review on 30th April 2025
Deka V
Tropical Fruit Box 5 star review on 29th April 2025
M F
Tropical Fruit Box 5 star review on 27th April 2025
Raymond J
Tropical Fruit Box 5 star review on 15th April 2025
Ariel W
Tropical Fruit Box 5 star review on 15th April 2025
Ariel W
Tropical Fruit Box 5 star review on 7th April 2025
Rosalie L
2066
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Sort by: Most Recent Most Recent Highest Rated Filter: None None 5 Stars 4 Stars 3 Stars 2 Stars 1 Stars Helpful Language: Any Any English
It was heaven to open the box, which arrived quite speedily, and behold the beautiful, delicious june plums! They were everything I expected and more. I will definitely be purchasing them again! Thank you Tropical Fruit Box!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Fruit arrived fresh and well pacakged. A wonderful way to enjoy many of the exotic fruits not available through many local markets
Helpful Report
Posted 5 years ago
It is awesome
Helpful Report
Posted 5 years ago
Both of my boxes arrived in good condition. I shared pineapple and mangoes with others and recd great reviews. It was a great treat. I was impressed with the size and flavor of the mangoes. Thanks Don.
Helpful Report
Posted 5 years ago
The mangoes were very well packed just one mango was spoilt but when I reached out to customer service they gave a coupon code $15 off next purchase . Customer service is really good . I would definitely recommend to buy from them if you are looking for tropical fruits.
Helpful Report
Posted 5 years ago
I was so pleased to receive such excellent customer service and prompt delivery. I had an issue with one of my orders and TFB corrected it within minutes. Today I made one of my favourites; soursop and blueberry with a drizzle of coconut condensed milk. Yum! Thanks again and I am one happy island girl💃🏾.
Tropical Fruit Box 5 star review on 8th August 2020
Helpful Report
Posted 5 years ago
Sounds delicious! Email us the recipe at hello@tropicalfruitbox.com. ENJOY and thanks for supporting our small business!
Posted 5 years ago
I just received fruit from the Tropical fruit box. The fruit is very fresh and sweet. Thank you very much. Jenifer Pham
Tropical Fruit Box 5 star review on 7th August 2020
Helpful Report
Posted 5 years ago
ENJOY Jenifer. We can' t wait to get your next box of Durian out to you!
Posted 5 years ago
Not sure what to have expected, never ordered fruits in the mail before. My local whole foods is a bit unreliable when it comes to exotic fruits that I want. Got my delivery an hour ago, everything looks very fresh and ripe! So exciting. I will be ordering more random fruits in the future after I finish this batch.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Excellent product, excellent delivery time. Little pricey, but worth it to get good ginger very quickly.
Helpful Report
Posted 5 years ago
I got 4 delicious pineapples. They were so good and shipped to me in only 2 days!! FANTASTIC
Helpful Report
Posted 5 years ago
Tropical fruit box is an excellent company with outstanding customer service! I am very pleased with everything about this company. Honor and integrity runs deep in this company.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Thank you Chryzel, we truly appreciate our customers!!!
Posted 5 years ago
I received two boxes full of mangoes and they arrived on time which I am so grateful for, thank you, but they were very pale yellow and unripe. I emailed Tropical Fruits and they immediately sent me new mangoes that were very yummy and ripe this time with one day shipping. My heart is full of gratefulness for this beautiful company. -Angelica Valdez
Helpful Report
Posted 5 years ago
The items was delivered soon then expected. It was fresh and good.i was so pleased I had to tell some of my friend and I will be ordering again shortly. Thanks again for a lovely service from Texas/Fort Hood.
Helpful Report
Posted 5 years ago
The Atemoya box was outstanding. These are wonderful fruits that are extremely sophisticated in the flavor palate. Think of a rich flan infused with pineapple, honey, and spice. Once ripe, chill them a bit and eat with a spoon. These do have some large seeds, which you can either plant or discard.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Stephen, thanks so much for your kind and awesome review. We love the way you described the Atemoya flavor! We are definitely going to add your tasting notes to our description, we couldn't have described it better ourselves! So glad you enjoyed them!
Posted 5 years ago
Would love to review my order but I never received it. According to UPS the shipment was cancelled. No reason given. Revised review : excellent response to my review explaining the situation Would definitely recommend this company
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Ronald, Your shipment was not cancelled. The label was voided due to an error in our system which is why it shows as cancelled. We apologize for that confusion. I will reach out to you via email to provide you the status of your order. Thanks so much! We can't wait to get that box of Golden Papayas to you!
Posted 5 years ago
The yellow dragon fruit box I got is excellent. The fruits are fresh. They are not quite ready to eat. That is the best part. This way we do not need to rush to to finish them. We tried one the next day and it is 👍👍👍👏👏👏. We all enjoy it. Thank you for sending good quality fruit. Keep up the good quality.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Fruits came in perfect shape. Sending an update for any delays prevents disappointments with clients.
Helpful Report
Posted 5 years ago
The June plums I ordered arrived super fast and were so fresh and delicious!!!
Helpful Report
Posted 5 years ago
We have ordered from Tropical Fruit Box several times. We have always been pleased with the quality and freshness of the produce we receive. Their mangos are so fresh and delicious!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Ordered ripe breadfruit, but received green ones. It turned out just fine. Will order as soon as I need other fruits. etc. Great service. Fact is, my Sister-in-Law ordered her some breadfruit.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Tropical Fruit Box is rated 4.8 based on 5,301 reviews