Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Voyage Outlet Reviews

4.6 Rating 1,601 Reviews
88 %
of reviewers recommend Voyage Outlet
Read Voyage Outlet Reviews
Visit Website

Phone:

+44 113 539 9896

Email:

hello@voyagemaison.com

Write Your review

“I’m delighted once more with my recent fabric purchase. I bought it as a “second” & can’t believe what good quality it is & the colours are gorgeous.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great company, products first class, excellent delivery”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Items good customer service terrible l have tried phoning 4 days no one answered also left message with sale no one phoned back lucky hah recipt from post office item was delivered back still no refund”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear Mhairi, Thank you for taking the time to leave a review. We have been trying to call you back but cannot get in contact due to call screening on your phone line. We received your item back on the 21st of July and your refund will be issued within 14 days of return date as per our Terms and Conditions. If you would like to discuss this further, Please email us, at voyageoutlet@voyfab.co.uk and we can arrange a time to talk that is suitable for you. Kind Regards, Voyage Outlet
Posted 4 years ago
“Stunning mirror, delivered next day!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Still awaiting delivery details on framed pictures order 75616 on 19th July .”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear Teresa, Thank you for taking the time to leave us a review. We quote a lead time of 2-3 weeks on our framed art as this is made to order. However, we will prioritise your order for you and make sure this is despatched tomorrow. The above information is published on each product page as well as within our Delivery policy page to give our customers prior knowledge before ordering. However, we are sorry for any inconvenience caused. Kind Regards Voyage Team
Posted 4 years ago
“A company with excellent customer services responses. (Linked to a previous purchase). Stools and cushions purchased. Love them all.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Seamless purchase from start to finish.”
Voyage Outlet 5 star review on 27th July 2022 Voyage Outlet 5 star review on 27th July 2022
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I ordered goods that arrived as a split delivery. Voyage have Great communications with exact details of delivery dates and times. All items arrived in very secure packaging. Top marks from me.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Don’t know what to say, 14 days after ordering and money being paid the items are nowhere near being dispatched. When I enquired I was told it could take 7 weeks from order to delivery.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear Customer, Thank you for your review and we are sorry to hear that you have not received your order yet. Due to some of the products in your order being Custom Made, it does take a couple of weeks to produce ahead of it being dispatched. Subsequent delays during transit, due to Brexit, can result in a 3 to 4 week delay in receiving goods. The above information is published on each product page as well as within our Delivery policy page to give our customers prior knowledge before ordering. However, we are sorry for any inconvenience caused. If you wish to discuss your order further, please call us on 0141 641 1700 or email voyageoutlet@voyfab.co.uk Best Regards Voyage Team
Posted 4 years ago
“Arrived promptly, extremely well packed and protected, beautiful lamp and shade. Would recommend and definitely use again”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very well made products. Have not used yet as they are for my new house ♥️”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very good quality”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“A month after placing my order I still haven’t received it.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear Claire Thank you for your review and we are sorry to hear that you have not received your order yet. Due to the product being Custom Made, it does take a couple of weeks to produce ahead of it being dispatched. Subsequent delays during transit, due to Brexit, can result in a 3 to 4-week delay in receiving goods. The above information is published on each product page as well as within our Delivery policy page to give our customers prior knowledge before ordering. However, we are sorry for any inconvenience caused. If you wish to discuss your order further, please call us on 0141 641 1700 or email voyageoutlet@voyfab.co.uk Best Regards Voyage Team
Posted 4 years ago
“I was impressed by the picture I purchased from Voyage Outlet. It was a high quality item for a reasonable price. It was very well packaged to make sure it arrived safely.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Always courteous and helpful customer care. Excellent and unusual products.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Really pleased with the fabric I ordered and it arrived quicker than expected !”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“There are items on the order that I still have not recieved ...”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear Donna Thank you for your review and we are sorry to hear that you have not received your order yet. Subsequent delays during transit, due to Brexit, can result in a 3 to 4 week delay in receiving goods. The above information is published within each product page as well as within our Delivery policy page to give our customers prior knowledge before ordering. However, we are sorry for any inconvenience caused. If you wish to discuss your order further, please call us on 0141 641 1700 or email voyageoutlet@voyfab.co.uk Best Regards Voyage Team
Posted 4 years ago
“Very happy with my purchases. lovely items and fast delivery”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Always brilliant service and quality.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Beautiful throw and pillows, such a great deal! Delivered within 3 days, will definitely order from Voyage Outlet again”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Voyage Outlet is rated 4.6 based on 1,601 reviews