Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Workwear Express Reviews

4.2 Rating 3,724 Reviews
79 %
of reviewers recommend Workwear Express
4.2
Based on 3,724 reviews
Customer Service
Communication Channels
Telephone
Read Workwear Express Reviews
Visit Website

Phone:

0800 028 5867

Email:

sales@workwearexpress.com

Location:

Cathedral Park, Belmont Industrial Estate,
Cathedral Park, Belmont Industrial Estate
County Durham
DH1 1TF

Write Your review

Workwear Express 5 star review on 15th January 2025
Chantal C
Workwear Express 5 star review on 15th January 2025
Chantal C
Workwear Express 5 star review on 13th July 2023
Andrew Cope
Workwear Express 5 star review on 18th August 2021
Mark
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Red Sparrow Gaming
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Peter Ashton
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Ben Notman
75
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Purchasing the items and the delivery was great. We purchased some waitress style aprons which look great but some of them are not finished that well which is a bit of a disappointment.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Super dooper xx”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Great quality and excellent service”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Still haven’t received my order. I’ve already sent various emails but to no avail.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Hazel, I have looked at your order and I can see you have been dealing with Mark within our customer service team, he will be in touch with a resolution in regards to your order.
Posted 7 years ago
“Look into our history with you , it was like pulling teeth! eventually we got our order and was disappointed with the artwork printed , will not use them again! Very very disappointed!!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Martin, I have had a look over your account and I am sorry to hear you feel you have had a negative experience with ourselves. I will send you an email to discuss this further as we of course want to rectify any issues you have with your order. Many Thanks
Posted 7 years ago
“thank you very much very happy with the clothing that I recieved”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“I have just called the customer services, and the operator was speaking very quietly I can barely hear what he is saying, I definitely can fell he is not in the mood to talk and help, very bad. unprofessional!!!!!!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Nicolas, I am sorry to hear you have had a negative experience with ourselves.We will of course get this investigated to ensure all our agents are pleasant in manner and audible whilst on calls. Many Thanks
Posted 7 years ago
“Ordered front and back with embroidered logo but received email to say not possible.. not sure why there is the option to order? Sent no artwork meaning we thought our order had been shipped but it had not even been processed. Asked for a copy of the artwork and got told we had already signed it off, even though we had never received any. order was late because of this. Will not order from them again.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, I do apologise that you were not sent the proof when you requested as that is the normal protocol and process. I have looked into your order and I can see that you have placed a few orders with us in quick succession and that is where the confusion with the artwork lies. We will of course look into this to make sure our process remains clear, streamlined and easy to track. Many Thanks
Posted 7 years ago
“All every good. As good as it gets A1”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“The checkout is horrendous and still not compleated”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello John, I am sorry that you have been having troubles in the checkout, once we can get some of your contact details the sales team can call you and help you place the order over the phone. Many Thanks
Posted 7 years ago
“Great customer service. Quick delivery. Got exactly what I wanted.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Website easy to use, also web chat facility and a phone call to customer services all handled efficiently. Happy with the products, customisation options and timescales for delivery. Thanks!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Excellent, efficient service with very helpful customer service at the end of the phone. Good quality T-shirts and high quality printing. Will definitely use this service again.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Beacause this review thing popped up where I was trying to register and could not see the questions 😡”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello John, I will liaise with the developers to see if we can make sure the reviews section doesn't obstruct the rest of the website for you.
Posted 7 years ago
“Fast efficient service.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“how do i view my customised product??”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, On our website we do not have the facility to allow you to see what the logos will look like on the garments before you order. However rest assured that once your order is placed with us the artwork will go to the art team who will create your proof for you to approve. We will not proceed with your order until you are 100% happy.
Posted 7 years ago
“Excellent service everything was perfect”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Top-quality item and Embroidery”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“ive bought 3 work trousers and within. a week of wearing them the pocket completely came apart”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Tyrone, I can see you ordered back with us in March this year. I will pass your query onto our customer service team to look into this for you. Many Thanks
Posted 7 years ago
“Ordered two tops were too small returned them and received two of the bigger size ones. Very prompt delivery no problems at all in getting replacements. Very good service.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Workwear Express is rated 4.2 based on 3,724 reviews