Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

americantall.com Reviews

4.6 Rating 3,228 Reviews
88 %
of reviewers recommend americantall.com
Read americantall.com Reviews
americantall.com 5 star review on 20th September 2026
Anonymous
americantall.com 5 star review on 8th September 2026
Melissa
americantall.com 5 star review on 3rd September 2026
Sean
americantall.com 5 star review on 23rd March 2026
Courtney
americantall.com 5 star review on 23rd March 2026
Courtney
americantall.com 5 star review on 6th March 2026
Chané
americantall.com 5 star review on 6th March 2026
Chané
184
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I love that American Tall offers more options for taller people. I am not so much tall but rather just have a longer insteam. I was very disappointed that even though they are an online only store, they charge for returns. I am very picking about my pants/trousers, and was trying something new in the hopes I would like it. However, they were not my style and did not fit how I wanted them to. While American Tall might be a good option for some people, unless they change they return policy, I will not be shopping from them in the future.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We're very sorry that you're disappointed in our Return policy, thanks for the feedback. If you'd ever like to learn more about returns/exchanges we recommend checking out our Help Center: https://americantall.zendesk.com/hc/en-us. Additionally, if you ever have questions about sizing please feel free to contact our customer experience team.
Posted 8 months ago
“Quality of clothes is fine. Predictably in sizing is not. One never know if inseam length will be what you order. I ordered two pairs of pants in two colours, two different times and in each shipment one was shorter by a whole inch! That inconsistency is unacceptable. Wish there was a body one could talk to. Before putting it in the mail I want to know what the actual inseam is so I don't go through the hassle of returning it.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We're very sorry that you've had difficulty with our items. If there is any specific issue you are facing, we recommend contacting our customer experience team so they can assist you. You may do this through our website: https://americantall-gen.ada.support/chat/
Posted 8 months ago
“I really like the concept of American tall. As a 6’2” woman, the struggle is real! I’ve bought about 10-15 items from AT over the past year, and it’s been more misses than hits. The material is often very poor quality, and clothes seem to not last long. Also, the structure of a lot of the items need work.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We're very sorry that you've had difficulty with our items. If there is any specific issue you are facing, we recommend contacting our customer experience team so they can assist you. You may do this through our website: https://americantall-gen.ada.support/chat/
Posted 8 months ago
“My husband loves the navy ones we received but I am still waiting for the grey, we still have not received. Thank you”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We can see you've worked with our team and now have the product. Please let us know if you have any further questions.
Posted 8 months ago
“Slub tee material is thin. I was expecting regular cotton. I was embarrassed that I gave it as a gift. The $27 tee that looks like it was $5.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We're sorry you aren't completely happy with the fabric of the Slub Tee, thanks for the feedback. Please feel free to contact our customer experience team if you ever have questions.
Posted 8 months ago
“I feel like the extended sizes are almost always sold out, like the extra tall jeans on the bigger end are never available when I look.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We're very sorry to hear the sizes you'd like are sold out, thanks for the feedback. You can sign up via email to be notified when the sizes come back in stock on the product pages! Please reach out to our customer experience team if you have any questions.
Posted 8 months ago
“I bought these items for my teenaged son who is six feet tall. The length of the clothing was perfect. However, the turtleneck sweater was a slight disappointment. The seam at the neck ripped. I had to sew it. That led me to rate my order a three.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We're very sorry to hear the Turtleneck ripped along the seam, thanks for the feedback. If you ever experience issues with our products, please get in contact with our customer experience team. We'd like to ensure you receive a quick and easy resolution.
Posted 8 months ago
“Early days but I'm a bit hesitant. The fit is nice. There were several stray white threads at the outside seams. They did not simply pull free. I had to cut them. That rather makes me question the workmanship. The other thing is the zipper. Its operation feels rough, and it seems quite SHORT. I would cheerfully pay more for a little better quality and faster shipping (WEEKS). But now that Levi's sold Dockers and Dockers only come in a 34" inseam, I will probably repurchase these if they hold up over time.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We greatly appreciate your feedback, thanks for sharing. Please don't hesitate getting in contact with our customer experience team if you ever have questions.
Posted 8 months ago
“I love having these cotton bottoms. BUT, I'm forever needing to pull them up, whether wearing large or extra large. The waist area needs to be more secure, not narrower, but more secure. Can you do this?”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We're sorry the waistband has been giving you issues, thanks for sharing. If you ever want to provide feedback or suggestions, you can use this link! This way, we can be sure your information is passed along to the right team: https://americantall.ada.support/chat/?greeting=6153497937b9c167b27734ff
Posted 9 months ago
“Purchase the same leggings last year and the size was a perfect fit. Purchase them this year again and they are extremely small! I purchased a medium and they fit like a size small and maybe even a size extra small. I can barely fit them over my ankle.... I was unable to return them because I had already taken the tags off assuming they would fit like last year.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We greatly appreciate your feedback, it will be forwarded to our concerned team! Our products are updated seasonally based on customer feedback and evolving trends which may result in slight differences in fabric, sizing, or cut compared to older styles. However, we remain dedicated to maintaining the quality of our products. We’re sorry if these updates didn’t meet your expectations and appreciate your input as we continue to improve! Please reach out to our customer experience team if you ever have questions, they'd be happy to help!
Posted 8 months ago
“This might be the first review I have ever written, but wanted to make sure people are aware of my experience so far. I am a 6'2" skinny male. I wear 30x36 jeans which have become hard to find. I was excited to get my orders and thrilled that they fit. However after wearing just one time, the first pair had stitches coming apart. The second pair I wore for the first time, also had stitches coming apart, but in a different area. To be fair, I have sent this information to the company in hopes of them doing the right thing. Regardless, I would be very concerned about purchasing these jeans. I have been a long time Levi's guy and seriously still have jeans that I have worn for 30+ years, and never a stitching issue. I really hope this works out well as the jeans feel good, and fit well. But for now, I would question the quality. Hopefully a fluck of some sort.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We're very sorry to hear this. It looks like someone from our customer experience team is assisting you with this. Please let them know if you have questions!
Posted 9 months ago
“Nice quality, but fits big for label size.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We're sorry the item was a bit too big, thanks for the feedback. Please feel free to contact our customer experience team if you ever have questions.
Posted 9 months ago
“I don't love these, but they are definately long enough. What I don't love is the fit. I used the AI fit and went with the middle size suggestion, they are about a size too big in the waist/body area, but do fit well in the leg/length. I know I could have returned them and gotten a different size but I didn't have time to wait - shipping seems to take longer than I expected. Another thing that I think American Tall should look into is the sewn in tags on the waistband, these are itchy and would be much better silkscreened. Lastly, I feel like the front pockets need to be ironed after being laundered (washed and dried), they are wrinkly and bunchy. This could be due to the size being too big but I am not sure. Overall, I would recommend these jeans, but be cautious of the size you order. I know I will try a different size if I order in the future.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We greatly appreciate your feedback, thanks for sharing. We're sorry the fit wasn't perfect, and we'll ensure to forward the comments to our concerned teams! Please feel free to contact our customer experience team if you ever have questions, they're happy to help!
Posted 9 months ago
“Fit was great, but it arrived with a hole in the seem😔”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We're very sorry to hear this. It looks like someone from our customer experience team is assisting you with this. Please let them know if you have questions!
Posted 8 months ago
“They were a little smaller than size.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We're sorry the item was smaller than expected, thanks for the feedback. Please feel free to contact our customer experience team if you ever have questions.
Posted 9 months ago
“My family LOVES items that are finally long enough. Having a 6ft 8in husband, it has always been hard to find items to fit. Thank you! I am not happy that you advertise free returns when I'm being charged for shipping.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We're sorry you're disappointed in our returns policy. If you choose to use our pre-paid label a $9 fee is deducted as per our return policy. If you would like to avoid this fee you're always welcome to return for store credit or exchange which is completely free. If you ever have questions, please don't hesitate getting in contact with our customer experience team!
Posted 9 months ago
“Great clothes and they actually fit my tall teenage boy who needs a large extra tall. However I received the wrong size in the woman's pants. I gave them away but was disappointed.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We're very sorry to hear you received the wrong size, thanks for letting us know! We always recommend getting in contact with our customer experience team if you ever experience issues with your items or order. We'd like to ensure you receive a quick and easy resolution!
Posted 9 months ago
“I like a lot of American Tall's clothes, but their return policy is very frustrating. If you want to exchange something, it has to be the same color as your original order. If they don't have that color in stock and you're willing to exchange for a different color, you're out of luck. They'd rather not make a sale then exchange for a different in-stock color. They say something about their system doesn't allow it. Bizarre. Maybe they should consider getting a different system, like the one Quince uses. They have a great return policy and very easy process. Also you can only make one exchange. I ordered a pair of pants in a 6. They were too small. Got the exchanged size 8 and they fit exactly the same as the 6. But I know they will hassle me if I ask to exchange again, so I just keep the 8s that don't fit. I'll probably not buy from American Tall again. Too many challenges.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We're very sorry your unhappy with our return policy, your feedback is valuable to us, and we'll ensure it is passed along to our management team. Additionally, if you ever have issues with one of our products, we recommend getting in contact with our customer experience team. We'd like to ensure you receive a quick and easy resolution.
Posted 9 months ago
“Hit and miss with the quality of the products and expensive returns - but when you do get a hit they are a quality product”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We appreciate the feedback! If you choose to use our pre-paid label a $9 fee is deducted as per our return policy. If you would like to avoid this fee you're always welcome to return for store credit or exchange which is completely free. Don't hesitate getting in contact with our customer experience team if you ever have questions!
Posted 9 months ago
“The fit wasn’t what was expected. The fabric wrinkled really bad.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
We're sorry you weren't completely happy with the fit and fabric of the item, thanks for the feedback. Please feel free to contact our customer experience team if you ever have questions or concerns.
Posted 9 months ago
americantall.com is rated 4.6 based on 3,228 reviews