Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,203 Reviews
87 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,203 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
Ash & Ember 5 star review on 20th August 2024
Anonymous
383
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Works great but the expanded metal grill needs to to a little thicker sinks down in the middle.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Both boxes came as expected. Won't be opening until CHristmass 2022.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great product!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“This grate is amazing, well built, perfect size for our 40" fire pit. Love the perimeter lip and the fact that u don't need hardware to adjust up and down.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Love our Titan firepit. It is just the right size for a warm roaring fire in our new stone patio area.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Received products as described and expected, Titan Great Outdoors has been a great source for our door living needs!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent service and product.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Quality product, fast shipping, great price.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“The product was great and the shipping was fast”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“This heat shield works exactly as described! We were able to enjoy our Breeo on our lawn without any issues. It’s built like a tank, high quality. I was surprised it was two separate parts. Not at all an issue, just didn’t expect that. It actually makes carrying it easier. I’m grateful for this product especially since it’s the only one I could find that does what I needed.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“When my first Deer Hoist arrived it was packaged so poorly that most of the parts were missing. When I contacted you the hoist was replaced very promptly by a very good support team. The second hoist arrive also in the same poor packing. The box was in very bad shape but almost all of the parts were still in the box. No assembly manual was supplied in the box or online. A one-page parts list is not an assembly manual.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Elaine, please accept our sincere apologies if the original item came with a damaged box that caused some parts to be missing and if there is no manual upon delivery for the replacement order. Regarding the manual, to reduce our footprint, we store all of our manuals digitally. You may also find the manual on the product page on the website. You can check it here, https://3642276.app.netsuite.com//core/media/media.nl?id=23216528&c=3642276&h=R_KzCdZ5LXW0ohdN9dbinQrxyhdrP7hdCwU3CH3g6tVQbR0I&_xt=.pdf. You may also reach out to our product team if you still have a hard time with the manual, and they will be glad to assist you with the step-by-step assembly procedure. You may call 888-410-1503 and press option 5 for Product Support. Please email us at info@titangreatoutdoors.com and reference PBR Amyra if you require further assistance.
Posted 4 years ago
“The customer service was very helpful and the product shipped quickly. I have to say the overall quality and fit was excellent and assembly was a snap. Great product.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“This is a high quality wagon wheel fire pit grate. I know we will have years of enjoyment using it. Simple to order, easy to get around the website and it shipped to us quickly!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“The fire pit arrived damaged and I am still waiting for a resolution 5 days later. Terrible customer service to this point.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Ryan, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and you have been assisted by one of our customer service specialists who informed you that as per our Product Support department, it appears to be corrosion. They said it should burn off after a couple of uses. Please use the item a couple of times and if you are not satisfied, you can contact us and we'll be glad to assist further. Please email us at info@titangreatoutdoors.com with the reference PBR Amyra if you require further assistance.
Posted 4 years ago
“Easy to order online. Shipping was fast! Love the outdoor fire pit. I have already referred this company to friends and family and one friend has already ordered their very own firepit. Will order from this company again.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“The order came in less than a week. That is very unusual.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Fair price, quick delivery, well made.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Good awesome”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great product, well made heavy duty,highly recommend this product”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Arrived really quickly. Easy to assemble. Extremely well made.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,203 reviews