Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 2,858 Reviews
86 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 2,858 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 89%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 87%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.1 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
Ash & Ember 5 star review on 20th August 2024
Anonymous
383
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Sort by: Most Recent Most Recent Highest Rated Filter: None None 5 Stars 4 Stars 3 Stars 2 Stars 1 Stars Helpful Language: Any Any English
Very good Customer Service, will order again
Helpful Report
Posted 3 years ago
This item was delivered ok, but when I opened it and I only had one hook. When I called to get another hook I was told that they didn't have any I was even trying to buy one, but they said it would take about three months to get another hook. I was told I might as well just return the item, but I would be charged a 15% restocking fee. I have bought many things before but this is rediculous and everything is being blamed on the supply chain, Wow.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Joseph, thank you for the review and I’m really sorry to hear you had a frustrating experience. We set a high standard for ourselves, and we’re so sorry to hear this was not met in your interaction with us. I have had a chance to check and I can see that one from our team has reached out on 09/30 and offered a resolution which was accepted. This is on us and we'll strive to do better. Thank you for the opportunity to turn this around for you.
Posted 3 years ago
Very good product
Helpful Report
Posted 3 years ago
Order arrived within a couple of days. This was purchases as a gift to an outdoor enthusiast!
Helpful Report
Posted 3 years ago
the delivery timeframe was fast
Helpful Report
Posted 3 years ago
Very quick delivery and fits perfectly in our new fire pit!
Helpful Report
Posted 3 years ago
This is a beautiful grate. So far so good. And fast shipping also.
Helpful Report
Posted 3 years ago
So glad we found Titan! Great products , customer-friendly website, secure packaging, and speedy FREE delivery of our new 44-lb. fire pit grate. We'll surely be back, but in the meantime, we won't hesitate to recommend Titan to others seeking quality outdoor products. Thanks again.
Helpful Report
Posted 3 years ago
I was unhappy that when I got on the website it offered me 5% off at checkout but didn’t apply the 5%. I immediately wrote customer service and they said - We are unable to apply the discount code to your order as it is already processed. It felt like false advertising. I like the grill, I would recommend it to friends but I would warn them about my experience as well.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Sean, please accept our sincere apologies if your request to use the 5% discount on an order that has been placed was not honored. Your feedback will undoubtedly be used to enhance our policy about discounts and coupons. Unfortunately, we are not able to retroactively apply any coupon to an order that has already been placed. You may still use it soon on a future order. If you have any concerns, please email us at info@titangreatoutdoors.com and mention PBR Amyra.
Posted 3 years ago
I was looking for something to protect my Trex deck from my Solo stove and the heat shield is perfect for it. It completely blocks all the heat. I can put my hand under the shield and not feel any heat whatsoever. It was ready to go right out of the box
Helpful Report
Posted 3 years ago
Great experience even though it was over the internet
Helpful Report
Posted 3 years ago
Good quality, quick delivery
Helpful Report
Posted 3 years ago
Very satisfied
Helpful Report
Posted 3 years ago
Easy to assemble. It’s the perfect size!
Helpful Report
Posted 3 years ago
love the cover
Helpful Report
Posted 3 years ago
Extremely nice product. Way nicer than I expected and was to my door two days after ordering
Helpful Report
Posted 3 years ago
Very well built. Great look too
Helpful Report
Posted 3 years ago
Great Job!
Helpful Report
Posted 3 years ago
I received my purchase after a long delay do to damage by fedex. The product is missing the hardware, at least one structural piece and damaged. I spoke to Therese Canete in customer service on 9/15 and emailed her 10 pics of the condition of the item and noted the missing pieces. I asked for a refund and instructions to return. No reply from anyone at Titan. Will be filing a complaint with my Credit card Co and BBB. Get with it over there in customer care Ralph
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Ralph. please accept our sincere apologies if the item was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product specialists, who had placed your replacement order. Please email us at info@titangreatoutdoors.com and reference PBR Amyra if you require further assistance.
Posted 3 years ago
original order "lost in shipment" had to call after three weeks to request back up order...associate was VERY helpful and sent second order out right away. The product is first class and well made!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 2,858 reviews