Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

bedworks.com.au Reviews

4.6 Rating 585 Reviews
90 %
of reviewers recommend bedworks.com.au
4.6
Based on 585 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 86%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Live Chat, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.7 out of 5
Read bedworks.com.au Reviews

About bedworks.com.au:

A simple and consistent formula helped us become a trusted name for Sydney’s bed buying clientele – always offer the highest quality beds and bedroom furniture at the lowest prices. Our commitment to this goes so far, in fact, as to offer a best price guarantee on all our products! We have established premium relationships with the best bedroom furnishing suppliers and can always offer the best prices on their products. On top of this, we routinely offer free delivery and slash prices on select products and services by up to 30% in our seasonal promotions. We realise that buying beds, mattresses and bedroom furnishings is quite an investment in time and care, and we are dedicated to making it as affordable for you as possible. Choose your next bed at BEDWORKS!

Visit Website

Phone:

1800 940 596

Email:

social@bedworks.com.au

Location:

Stanmore Store: 22-28 Parramatta Rd, Stanmore, 2048,
Stanmore Store: 22-28 Parramatta Rd, Stanmore, 2048
Sydney
2048

Write Your review

Easy ordering..Fast del..driver helpful Driver kept me in touch as to when it will arrive..Highly Recommended ..great Mattress and price too
Helpful Report
(Online) -
Hi Joseph Thank you so much for the review. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. Your kind words are a super boost for our Bedworks team, and we are more excited than ever to offer premium service and bedding product to Sydneysiders Our delivery service is one of our signature services, and we are proud of our delivery for delivering excellent service again. And we agreed on the spinal comfort mattress - it's a good quality mattress in the price range. Thank you again for choosing Bed works and supporting our business. We hope to assist you again soon. Should you have any further question, please don't hesitate to contact us on 1800 940 59. Enjoy your sleep! Bedworks Team
The bed is excellent quality and exactly as per my order. The delivery was simple to arrange and they arrived as scheduled. Thanks!
Helpful Report
(Online) -
Hi Cathy! Thank you so much for taking the time to write us a review. Bedworks team members are really excited to see that our product and service have been delivered to your full satisfaction. What's more, we appreciated that feedback in terms of your sleeping position and touchpoint of purchase. That helps us to improve our service better for all Sydneysiders. We are happy to have you as our customer, and we hope to assist you again soon. Should you have any further bedding needs, please don't hesitate to contact us on 1800 940 596. Enjoy your sleep Bedworks Team
Really good service
Helpful Report
Hi Mizna Thank you so much for taking the take to write us a review. We are glad to hear that our service has been delivered to your full satisfaction. We really hope that the mattress suits your need, and you can get great nights of sleep using our product. Thank you again for supporting our business. Should you have any further question, we are more than happy to assist you again. Cheers Bedworks Team-
Quick delivery, friendly and helpful office and delivery team and very comfortable bed!!!
Helpful Report
Thank you for your review!
Online I found it very difficult to complete my order, so I called and had fabulous customer service from the staff on the phone. The delivery however was woeful. I have never had a ruder, more objectionable delivery guy enter my apartment. He said he had had over 30 years experience in the industry. I don’t know what he had been doing in that time because he had no idea, and was incredibly rude to boot. So my experience with Bedworks was neutral. Tricky, really good, then awful.
Helpful Report
Hi Bronte Thank you for your honest review, and we apologise for any inconvenience. We will forward your experience to our online team and delivery team in order to improve customer experience further. At Bedworks, we aim to offer Sydneysiders the best products with the best service. Thank you for trusting Bedworks and support our business. We certainly hope we can assist you again soon. Should you have any question, please don't hesitate to contact us at 1800 940 596. Cheers Bedworks Team
I am very happy with my experience shopping with BedWorks. The bed base was delivered in good condition and the delivery guy was peasant and helpful. We were able to assemble the base without any issues and the bed base looks good and provides a firm base for our mattress.
Helpful Report
Great product & customer service and plus super fast next day delivery! Very happy!
Helpful Report
Delivery has been very smooth. Thank you!
Helpful Report
The Best mattress I have ever bought, its sensational , very comfortable and the service from Bedworks is the best ever. 5 star rating
Helpful Report
Hi Sarantis Thank you so much for your kind words, and thank you for supporting Bedworks business in our Sealy range. Bedworks aims to deliver the best bedroom sleeping essential and customer service and establishes a trusted local store for Sydneysiders. That's why we partnered with Sealy and become an authorised Sealy distributor. Our intro Sealy deal is definitely the best value of money in Sydney. It's been a pleasure to have you as a customer, and we hope to assist you again soon. Should you have any further question or mattress needs, please do not hesitate to give us a call. Enjoy your sleep! Bedworks Team
Quick, efficient
Helpful Report
Thank you for your review!
Having done my order from my hospital bed I was pleasantly surprised when your team arrived to the waiting family member on hand. I was delighted to find when I was discharged from hospital that the beds were all set up
Helpful Report
Efficient easy transaction. Ensemble base as described. Fast delivery. Good customer service
Helpful Report
Thank you so much for your review!
When I went to the shop, I got some great help from the lady who was working there. We came with an idea of the mattress we wanted, however, we ended up buying and loving the mattress she recomended. I got told the mattress was in store and it could be next day delivery. So I sold our old mattress on the day thinking I will get my new mattress next day. To my surprise they did not have it in store and I had to wait over a week. The comunication was not easy over the phone and at one point a bit rude from the manager of bedworks. We were close in cancelling the order but after a long time of looking for the perfect mattress we didnt want to wait any longer testing out new mattresses so we waited the extra week to get our new mattress. The delivery was great, friendly people who brought the bed up to my room. Bed is very comfy. Took a few days to get rid of the chemical smell as per usual.
Helpful Report
Hi Unai Thank you for sharing your shopping experience with us. Please accept our apology for any inconvenience may have caused. I investigated your order process, and I am afraid that our sales team mixed up the inventory status between medium feeling and plush feeling in Domino Manchester Mattress. All our Domino mattress from our partner AH beard is freshly made and requires 10 business days to deliver. That explains the waiting period you mentioned in your review. Bedworks apologises again for the inconvenience. And we are glad to hear that the product and price have been delivered to your full satisfaction. Should you have any further question, please do not hesitate to contact us again. Thank you for trusting Bedworks and being a Bedworks customer. Enjoy your sleep! Bedowrks Team
The two men delivered and set up my king-single bed efficiently and cheerfully, and moved it around twice while I decided where best to place it. They also helped my daughter re-position a blind that had fallwn down.
Helpful Report
Hi Deborah Thank you so much for your review! We are proud of our delivery team for offering "extra mile" service, and it's great news for us that our overall service and the product have been delivered to your full satisfaction. Should you have any further question or need an extra bed, please don't hesitate to contact us back again! Thank you for supporting Bedworks business. Cheers Bedworks Team
Don't rely on next day delivery. They will do a fraud check that may take days depending on your bank. That aside, the product is great and the delivery crew were nice dudes. Price was good.
Helpful Report
Super fast delivery Great bed Lovely delivery blokes Very very easy Thank you Lee
Helpful Report
Hi Lee Thank you for your kind words! We are so glad that our delivery team delivers a fantastic service. At Bedworks, we treat customer satisfaction very seriously. We keep improving our delivery process and training our staff with better delivery skills. It's also great news that the quality of the base + mattress has been approved for your satisfaction. It's a pleasure to have you as a customer, and we hope to assist you soon again. Should you have any further question, please do not hesitate to contact us at 1800 907 578. Enjoy your sleep! Bedworks Team
Great product and service
Helpful Report
Thank you for your review!
Quick and reliable
Helpful Report
Service: It was pretty cool. The manager, Gisele, was very knowledgeable. She may come across as brash and strong but its for your own good. She said, and I quote, “I cant sell you a bed that i know will hurt you. I also dont want you to get a frame that will break easily”. I find that honestly endearing and I appreciate that. The process from start to finish was quick, smooth and easy. Product Quality Amazing! The mattress and base was well packaged when it arrived. To be honest we had a hard time unpacking as the packaging was very thorough. When we finished the unboxing, the products were clean and pristine. The mattress is absolutely a dream to sleep in. Ive gotten tons of compliments about how pretty my Alfie Bedframe is!! Delivery Prompt. Polite. Quick! Kudos to sandy and team. I recommend bedworks anytime!
bedworks.com.au 5 star review on 6th September 2019 bedworks.com.au 5 star review on 6th September 2019
Helpful Report
(Stanmore Showroom) -
Hi Ron Thank you so much for your review! We are happy to hear that our product and service have been delivered to your full satisfaction. It's very important for us providing premium customer service from in-store to door-to-door delivery and creating a hassle-free shopping experience for the customer. We are glad to hear that our Stanmore team and the delivery team deliver a high-quality service for you. And thank you for supporting Bedworks business. It's a great pleasure to have you as a customer, and we hope we can assist you again soon. Should you have any further question, please do not hesitate to contact us. May the power in your sleep :) Cheers Bedworks Team
I’ve used Bedworks before, and the last experience was seamless. This time was a nightmare. Terrible customer service. Terrible response rate. Terrible and abundant miscommunication. The guy that actually delivered and built my bed was lovely. That was the high point. More than anything they need an automated email function, so you don’t just think your email has disappeared into the ether. Especially when the first part of the process is reliant on email communication to get through their anti-fraud measures. Invest in an automated email function or get more customer service people. This whole experience was way more painful than it needed to be.
Helpful Report
Hi Jess, we’re sorry you had a poor online experience with your latest purchase and have taken on board your notes about improving our automated email communications system. We do have a new salesperson with us instore so hopefully your next purchase will be as seamless as you expect and have experienced before. Thanks for choosing BedWorks and providing thoughtful feedback.
Hi Jess. Our sale team notices us that a personal call has been made for apologising for the inconvenience you have encountered. Should you have any further question or inquiry, please don't hesitate to contact us. We are here to help. Thanks again for supporting Bedworks business. Cheers Bedworks Team
bedworks.com.au is rated 4.6 based on 585 reviews