Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Carrolls Irish Gifts Reviews

4.6 Rating 7,835 Reviews
89 %
of reviewers recommend Carrolls Irish Gifts
4.6
Based on 7,835 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Read Carrolls Irish Gifts Reviews
“Took a long time to arrive and weren't engraved as requested.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“This is the 2nd time I have purchased this bracelet from you (once while in Ireland and once on the internet to replace the one I bought in Ireland). Each time when trying to take it off of the card it comes on, it has broken and I have not been able to wear it. It seems almost impossible to get it off of the card. I’ve used larger scissors and little scissors but each time, it gets the elastic part of the bracelet and snaps it in half. I bought 3 more for friends of mine and only 1 was able to get it off without the same tin g happening. You need to repackage these bracelets.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Quality of the items were good however it took 3 deliveries to get my order right. My order is was two personalized glassware items. First delivery completely wrong, second delivery wrong inscription then third was correct. Very disappointed as I needed the items for a gift and took over a week to receive.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Never Delivery Really hard to speak with customer services”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“We ordered the items so long ago and we cannot do a review because they have not arrived yet”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Placed my order but was sent the wrong item, spoke to someone online who said they would send a replacement that day as it was a birthday present, 2 weeks on and still nothing and no sign that it’s even been sent.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Jumper I received had stains all over it.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear this. A member of our team will be in contact soon to help resolve the issue. Apologies for any inconvenience. Kind regards, Customer support.
Posted 4 years ago
“We got a bag of sweets opened!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Im still waiting for my order to be delivered”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Jacqueline, We are very sorry to hear that you have not yet received your order. A member of our team will be in contact to help resolve this issue. My sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind Regards, Customer Care Team
Posted 4 years ago
“Jumper I ordered went from €79 to €85 in a week,plus dpd lost the order and I had to ask Carroll’s to get another one,which they did,a week later but it was too late for the christening I was going to,so very disappointed and will not be buying again”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Karl, We are very sorry to hear this. Thank you for your feedback. My sincere apologies for the overall inconvenience caused throughout and thank you for bearing with us. We are working on being better at our logistics front, especially in issues like these and will definitely make sure to improve in this area. If there's anything else we can do to help, please let us know. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“I was very disappointed. The bath bombs that I ordered were crushed, the sheep ornament was damaged, the lip balm was missing completely from the order, in the slippers I am a true size 6.5 US and I couldn’t even get my feet into them. I was credited. I felt that order was put together poorly nothing was wrapped it was just thrown in the box no bubble wrap.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Jana, We are very sorry to hear that your experience was unsatisfactory. We are working on being better at our logistics front, especially in issues like these and will definitely make sure to improve in this area. My sincere apologies for the overall inconvenience caused throughout. Kind regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“bonjour je suis contente de ma commande sauf quil me manque un article et je n'ai pas de nouvelles malgres des mails envoyes... Jespere que cette fois ci jaurai une bonne nouvelle et que je recevrai mon article manquant! D'avance merci cordialement Mme Bouteleux”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Bonjour, Nous sommes désolés pour le problème avec le stock ! Malheureusement, le chapeau que vous avez commandé était en rupture de stock et il a été remboursé. S'il y a un problème avec le remboursement, veuillez nous le faire savoir ! Cordialement, Conor
Posted 4 years ago
“While the basket itself is nice, I had so many issues with Carrolls not filling out necessary import forms, messing up the address, slow customer service response, etc, that I would not purchase.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hey there, We're sorry for the trouble with the delivery! Exporting food often runs into its own problems. I can certainly drop you a note for further explanation. Kind regards, Conor
Posted 4 years ago
“The gifts I purchased for Christmas were ordered on the 5th December as a present. They didn't arrive until the 10th of January with itemised prices attached to the outside of the box.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hey there, We're sorry for the delay with the shipping! We've seen some delays occur with our couriers throughout December. I'll drop you a note for further details. Kind regards, Conor
Posted 4 years ago
“sorry I can’t give any recommendation because I have still not received it. It’s been a long time so i’m still patiently waiting…..”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hey there Michelle, We're sorry for the trouble with the delivery! We've seen our couriers have faced delays with shipping throughout December and the new year. I'll drop you a note for further information. Kind regards, Conor
Posted 4 years ago
“The print on the front of the glass is very faint and barely visible”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hey there, We're sorry for the trouble with your engraving! I can drop you a message to see how we can help to correct the engraving! Kind regards, Conor
Posted 4 years ago
“The order has not been delivered yet, 1st delivery in 24th December and nothing since then. Could you please check the status with the post, thank you.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hey there, We're sorry for the delayed delivery! We've seen postal services facing delays with COVID and Christmas and this has caused some trouble with getting post delivered. But I've checked the tracking and it seems to have been delivered. If this is wrong, please do let us know and we'll investigate. Kind regards, Conor
Posted 4 years ago
“Only one item delivered, it was a gift. Only after contacting them was I informed the omitted item was not available. They were chocolates, could they not have been substituted with another? Was refunded quickly enough but I would have appreciated a heads up on what was sent. Why I was able to order in the first place? It was frustrating.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hey there Tara, We're sorry for the missing item in the order! We had been facing some supply issues and this had caused items not to be in stock that we were expecting to have. I'm sorry for the disappointment caused! If there's anything else, please do let us know! Kind regards, Conor
Posted 4 years ago
“Ordered it well before Christmas- it arrived 8th January”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hey there, We're sorry for the delay with the delivery! Our couriers had experienced some delays recently and this caused packages to be delivered late. I can certainly drop you a message for further information. Kind regards, Conor
Posted 4 years ago
“The earrings themselves are gorgeous and a great gift however they were shipped recklessly. I paid for the express 2 day FedEx shipping it and wasn't shipped out for over a week and a half which is understandable with the supply chain issues currently and holidays but they were shipped in the most reckless way. They put the earrings box in a thin plastic bag with absolutely no padding or protection. No tissue paper, bubble wrap or anything. It arrived completely smashed and the box broke into pieces. Fortunately, the earings inside survived but after such delays and paying not only for expensive jewelry on top of extra for premium shipping they would at least ship the gift with some respect. I had to gift it with the disclaimer to my significant other that the box was smashed but fortunately the gift inside was okay.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hey there, We're sorry for the damaged gift box! I fully understand the importance in presentation, but unfortunately, this time we've let you down. I'll drop you a message to discuss options to try to make this right. Kind regards, Conor
Posted 4 years ago
Carrolls Irish Gifts is rated 4.6 based on 7,835 reviews