We appreciate your 5/5 review. We're very glad to hear that you were happy with your experience with us and hope to see you again soon.
Kind regards,
Cotswold Collections
“An excellent company to deal with. Quality classoic clothing the likes of which are not available on the hight street. Many items are made in the UK. Clothes arrive promptly and well packed. The customer services team is well trained and always helpful. No surprise then that the majority of items in my wardrobe are purchased from Cotswold Collections.”
We appreciate your 5/5 review Ann; very kind words! We're thrilled to hear that you are just as happy with your purchases now as you have been for many years prior. Thank you for your continued support and look forward to seeing you again soon.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garments didn't meet your expectations, but hope that upon your refund you were able to find something else that was better suited.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for your wonderful 5/5 review. We’re pleased to hear you’re happy with your recent purchase and that the size was just right.
Kind regards,
Cotswold Collections
We appreciate your 5/5 review. We're thrilled to hear that your experience of our service provided was welcomed so positively.
Kind regards,
Cotswold Collections
“Always beautifully made clothes and efficiently despatched; just disappointing that when they offer two lengths of dresses, they simply make them shorter (which anyone can do at home!) and don't adjust the bodice of dresses so that they fit smaller women nicely with the waistlines and shaping in the correct place.”
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help.
In the meantime we have updated our Development Team with your feedback so thank you again.
Kind regards,
Cotswold Collections
“Cotswold Collections offer superb quality and at last trousers in shorter lengths ! Their returns system works very well with speedy refunds.
Wonderful reliable online shopping I love my straight leg jeans with just the right amount of stretch, perfect.”
Thank you for your wonderful 5/5 review Elizabeth. We’re so pleased to hear your positive reaction to the trousers and are delighted to know that they were just what you were looking for! Enjoy wearing them out and thank you once again.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for your wonderful 5/5 review. We’re pleased to hear that your experience with us was positive and hope to see you again soon.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to see that the Tunic wasn't to your liking, but hope that next time you find something that's better suited.
Thank you for your continued support and kind regards,
Cotswold Collections
“I received my order and without fully unpacking the bag they came in I could see that the jersey fabric was very poor quality. I immediately returned and have more than three weeks after getting confirmation that my return had been received I am still awaiting a refund. Most unhappy.”
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations and that the item was lost in transit on its return. We can see that it was safely received, upon which a refund was promptly made back onto the payment card. We do hope that you find something that's better suited, and should you have any queries, please do contact us.
Kind regards,
Cotswold Collections
“As I have yet to receive my purchase (for some reason it was sent to my bañk and not to my home address) I cannot review this particular experience .
Margaret Le Good”
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry that there was a mix up with the delivery of your item which we understand a member of staff helped you with. We do hope that you are happy with you purchase nonetheless and should you have any further queries, please feel free to contact us.
Kind regards,
Cotswold Collections
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. We can see that you returned the item and hope that you find something better suited next time. In the interim, please feel free to contact our Customer Services Team should you have any queries going forward with any of our garments, as a member of the team will happily talk you through any queries you may have in advance of a potential purchase. Our number is 01242 536711, and we're open Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm.
Kind regards,
Cotswold Collections
“I have purchased items from Cotswold Collections over many years, and have always found the company to be professional and efficient. All items are of good quality, and it's so lovely to have things still manufacturfed in this country.”
Thank you for your wonderful 5/5 review. We're thrilled to hear that your latest purchase didn't disappoint and are glad you're happy with your new garments, as well as the overall service that was provided.
Thank you for your continued support and hope to see you again soon,
Cotswold Collections
Thank you for your wonderful 5/5 review. We’re pleased to hear you’re happy with your trousers and lovely new skirt.
Kind regards,
Cotswold Collections