Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“The trainers bought were very good value and I am really pleased with them. However I ordered these online in store on a Saturday, my estimate delivery was Wednesday, when I had heard nothing the following Saturday I enquired in store. They didn't know anything about it. It then took until the Monday after I spoke to the warehouse it appeared that the order had been in store for sometime.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your delivery. Unfortunately, we received the advise that your order was delivered to the store the 25/08 which was the same day that you picked it up from the store. However, we will send the issue to our IT Team in order to solve it as soon as possible. Thank you for your patience. Hope you are enjoying your trainers. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Quick, delivery! 10/10”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I never received notification my order was ready for collection. My wife went to the store and was told it had been sent to another country and was lost. Order cancelled.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. Unfortunately, your parcel was cancelled and refunded due to an unlikely issue in the delivery. Please, feel free to contact us in the Customer Loyalty Team (0207 064 3000) if you have any concern and accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“The products were really good quality for such a reasonable price.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Really easy online ordering. Click and collect was straightforward. Changing rooms could be better”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“My on-line order was processed very quickly and collection was easy. Everything I ordered was good so very happy with both service and products.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent prompt delivery and great price”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“High quality product at good price. Well packed and prompt delivery.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“A great scooter”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent product reviews on website, making it easy to choose which product was right for me. Also super speedy delivery!!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Prompt delivery of item which was a gift and was much appreciated.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very fast and friendly service.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Brilliant service from order to receiving goods. very pleased with the quality, price of my goods (2prs Shoes). Recommending site to my work mates.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“it was ok but one of the bolts provided had a bad thread so wasnt really usable but everything else is fine”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. For further occasions, when receiving a faulty item, you can contact us in the Customer Loyalty Team (0207 064 3000) and we will proceed either a replacement or a refund of the damaged product. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“They were very accommodating and helped me with my order.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“fast service good quality product great value for money”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Great products at affordable prices.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I am still waiting for a refund for goods ordered 17/7/16 which I emailed and spoke to MK store to say I was unable to pick up time, so couldn't use. They said a refund would be processed.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for getting back to us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. We have already process your refund, and you should have received an email confirmation of that. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Fast delivery of quality products”
Decathlon 4 star review on 9th August 2016
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent product and service”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews