Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I bought a swimsuit for my daughter it said it was for age 14 but it was tiny. Fits my niece who is 7!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Sizes are all off and the material is cheap, I wasn't expecting an amazing deal but I also wasn't expecting the t-shirts to be so poor quality”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting with us and for taking your time writing the review. We are sorry to hear you have experienced problems with the stock of our online service. We will send your feedback to our Product Manager in order to continue improving our service. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Thank you very much and have a nice weekend.
Posted 10 years ago
Thank you for contacting with us and for taking your time writing the review. We are sorry to hear you have experienced problems with the stock of our online service. We will send your feedback to our Product Manager in order to continue improving our service. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Thank you very much and have a nice weekend.
Posted 10 years ago
“It took a long time to dispatch my items, and then only part of my order arrived. I could only complain using an online form which took 2 days to respond to. It took another half a week for the rest of my order to be dispatched an arrive. Overall I am very dissatisfied. Once you noticed the error the rest of the order should have been shipped as a priority, not in the same way as normal orders. It would have been quicker an easier just to go to the shop and buy what i needed. I won't be using the service again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
We do apologize for your bad experienced with the delivery of your order. There was a problem with the sizing that made your order been delayed. However, we have sent this feedback to the Logistics Department because this service was not acceptable at all. Thank you for taking your time in posting your review. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“I was given a delivery date which was confirmed the day before due but failed to arrive-no notification was given ,no apology made”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. Please, accept our apologizes for the inconveniences caused with your delivery date. We will send your feedback to our Supply Chain Manager and will let the delivery company know about this delay in order to improve the service given. In further occasions, please let the Customer Loyalty Team know this situation and they will give an estimated delivery date to the order made. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“Never received my item, customer service is very very poor. In result NO item, NO refund, NO apologie. Biggest ever Disappointment!!!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear you experienced problems with your delivery. We have tracked your parcel in Royal Mail website and we would like to confirm the order was delivered. If the parcel was not delivered to yourself, could you please check with your neighbours and in any suitable locations around the property where the parcel could have been left. Royal Mail does not require a signature for the deliveries therefore they can leave parcels to other members of the family or neighbours. If you are still unable to locate the parcel you may call directly Royal Mail on 03457740740 and check if the parcel is in the local office otherwise please contact us and we will be able to open an investigation. Thank you for your patience. Please accept our apologies for the inconvenience caused. Have a good day!
Posted 10 years ago
“I ordered a few basic fleece tops for my husband but the sizing was all wrong. I followed the website's size guide but when I received items the item size label was correct but the actual size of the tops (I measured them with a tape measure !) did not match the website's guide so had to return - all of them came up smaller than expected. Postage had to be covered by myself when returning so it was an expensive experience from start to finish.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for your review. We are sorry to hear that you have experienced problems with your tops. We will send your feedback to our national product manager to study this issue deeply. Please, next time you could contact with the Customer Service Team before returning your items back, and we will arrange the collection avoiding you to pay for the shipping. Thank you anyway for taking your time and give us a feedback of your experience.
Posted 10 years ago
“I'm only giving a rating of very poor because the delivery you company you used was ATROCIOUS! The staff and service and products at decathalon were actually great but the (failed) delivery of my bike caused me a great deal of stress, led me to taking unnecessary time off work and using a weekend to try to get my bike! I also spent over £20 in phonecalls to decathalon and DHL but decathalon only refunded me £10 (and only in vouchers for use at their store). I would probably return to decathalon to shop therfore in person but would NEVER get one of their products delivered due to the stess involved. Mammy people have admired my bike and i've told them where it's from but I have to day ice told more people about how dreadful dhl were.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Caroline, Thank you for the time you spent for giving us your feedback on the delivery. We are sorry to hear you are not satisfied with the delivery service DHL provided you. We really appreciate your review as we are trying to improve our services every day to make sport more accessible to everyone. We will forward your advice into management. We hope to see you soon for a better experience at Decathlon! Please accept our apologies for any inconvenience caused and feel free to contact us for any questions. Have a lovely day!
Posted 10 years ago
“Decathlon have given my email details to some Tin Pot reviews co. that are now harassing me via email - I never signed up for this rubbish so why are you contacting me?????????????????????????????????????????????????????????????????????”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Christopher, Thank you for contacting us. Regarding your request, unfortunately we are not aware of any partnership with "Tin Pot reviews co." The reviews tools Decathlon is currently using are called "Openvoice" for products and stores and "Reviews.co.uk" for services. Would you be able to click on the unsubscribe option which should be available at the bottom of the email you received? Thank you for your patience and sorry for any inconvenience caused. Have a good day.
Posted 10 years ago
“I purchased a pair of ice hockey skates for my son for Christmas. I was assured that they would arrive just before Christmas - which they did. However, the blades were completely blunt and unusable. At no point in the ordering process was I told that the blades would not be sharpened. We had previously bought figure skates for my daughter which were ready to use. This was a huge disappointment as we were planning on a surprise trip to one of the outdoor ice rinks in London over the holiday period. I feel I paid for items that were not as advertised and would not use Decathlon again and warn buyers to beware of this company. I tried to get the shop at Watford to resolve the situation at the time but although the young shop assistant was sympathetic he could not do anything to help. As we left, a man in a suit who was standing behind us started talking to the assistant and went behind the counter and into the back of the shop. I do hope he was not a manager and not at all interested in helping as this further reflects badly on the company.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Tina, Thank you for the time you spent for giving us your feedback. We are sorry to hear you experienced problems with your order. We would like to confirm you that for security reasons our skates purchased online don't come with the blunt sharpened. However we do offer the sharpening service in our UK store, unfortunately the Watford branch is just a small click and collect store and they are not able to provide all the usual services. We appreciate your comment as we are trying to improve our services every day to make sport more accessible to everyone. Thank you for your understanding. Please accept our apologies for any inconvenience caused and feel free to contact us for any questions. Best Regards.
Posted 10 years ago
“Ordered a size 8.5 trainer but a 9 turned up! after talking to a sales person that i could barely understand, he told me they sent a size 9 because they had no 8.5s left. What was the point in sending a size i didn't want?!? Useless returns policy and procedure too. Would not use again or recommend.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear David, Thank you for contacting us. I am sorry to hear you have experienced problems with your order. We looked into the cause of this error and have discovered that we have made a miscalculation with the UK & US sizing of this model. Different brands use different measurements to measure their footwear, we have applied our Decathlon branded size chart to this product which has caused the UK & US conversion to be incorrect, the EU size remains correct. We apologise profoundly for this inaccuracy and will be reporting this back to product manager to make the necessary changes so that we can avoid this occurring in the future. Thank you for your patience and understanding. Please accept our apologies for the inconvenience caused and feel free to contact us for any further questions or if you need help with the return procedure. Have a good day!
Posted 10 years ago
“No stock of children item”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Geoff, Thank you for getting back to us. Please do not hesitate to contact our Customer Loyalty team if you need help regarding the stock online or in store. We will be happy to check for you the availability of our children products range and give you advice if you have a particular item in mind. https://www.decathlon.co.uk/en/contactUs Thank you for your patience and have a good day!
Posted 10 years ago
“Worst service ever, not only did they send my order to someone else, then they were unable to rectify there mistake and reorder and deliver in time for daughters birthday. Had to request a full refund, which was a painful process aswell.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Graham, Thank you for the time you spent for giving us your feedback. We are sorry to hear you are not satisfied with our deliveries and we really appreciate your review as we are trying to improve our services every day to make sport more accessible to everyone. We would like to thank you for your patience and understanding and we hope you might have a more pleasant experience in the future. Best Regards.
Posted 10 years ago
“I was extremely disappointed I ordered something for a work colleague as we had a secret Santa on 15th Dec when I ordered it I was informed it would be in store for collection on 12th Dec but I received an email on 14th Dec informing that the product was no longer available. I don't think I was refunded either. I had to try to find another gift for my colleague. I will never shop with this store again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Suzanne, Thank you for contacting us. We are sorry to hear you have experienced problems with your order. In regard to your request, we would like to confirm you we have placed the refund for the total amount of £11.49. We sent you an email regarding the replacement or refund option on the 05/01/2016 and we were waiting your kind answer. Thank you for your patience. Please feel free to contact us for any further questions. Have a good day!
Posted 10 years ago
“Sorry but I probably won't be buying from Decathlon again. I travelled 30 miles to my nearest store. The item I ordered wasn't in stock so was ordered. I received an email saying it was in store and I had a week to collect it. I went after 3 days to be told by the customer service manager that it had been sent back as the 7 days began from when the item was ordered, not when it was received at the store. Even so, it was only 6 days since I ordered it. I was told to phone customer services ( at my own expense) when I was told that the store was wrong, and my order was reinstated. I then went to collect it a few days later and complained about my treatment. I was offered no apology or any compensation for the fact that I had had a wasted 60 mile journey and the inconvenience of making the journey twice. I do not think that this is good enough customer service for me to make the journey to use the store again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Cathryn, Thank you for the time you spent for giving us your feedback. We are sorry to hear you are not satisfied with our services and we really appreciate your review as we are trying to improve our services every day to make sport more accessible to everyone. I would like to confirm you I have forwarded your email to the Stockport store manager and he will be able to avoid similar issues with the click and collect service in the future. We hope to see you soon for a better experience at Decathlon! Please accept our apologies for any inconvenience caused and feel free to contact us for any questions. Have a lovely day!
Posted 10 years ago
“Both pairs of boys swim shorts were sized by age. There was no sizing guide online. The shorts were way too small. So I regarded them as faulty because they were mis-sized. Customer services wouldn't accept that and wouldn't pay for return postage. I did eventually get a refund of the cost of the shorts. I won't be shopping at Decathlon again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Marie, We are sorry to hear that you experienced problems with our size guide. You may double check it at the following link: http://www.decathlon.co.uk/size-guide.html For more information on the return procedure please have a look below: http://www.decathlon.co.uk/return-policy.html Thank you for your patience. Please accept our apologies for the inconvenience caused and feel free to contact us for any further questions. Have a good day!
Posted 10 years ago
“Ordered two pairs of shorts online when i received the package it was rollerblading equipment for a young child and adult. I rang up and told me i could have one of the pairs i ordered but the other was out of stock and i could choose what other pair i wanted. I then rang them back confirming this and they said it will be in the post. When i received the package there was only one pair of shorts in there and i had to ring them back again the guy i spoke to was not very helpful but confirmed the other pair would be in the post in the next 3 days and when it arrived it was exactly the same pair as i already got. So i gave up all for 2 pairs of shorts i would not recommend using the company again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Matthew, Thank you for the time you spent for giving us your feedback. We are sorry to hear you are not satisfied with our deliveries and we really appreciate your review as we are trying to improve our services every day to make sport more accessible to everyone. We hope to see you soon for a better experience at Decathlon! Please accept our apologies for any inconvenience caused and feel free to contact us for any questions. Have a lovely day!
Posted 10 years ago
“I was wrong in the size, I asked clearly about one size bigger and they resent me the SAME size. I phoned complaining about this and they said me that they were run out of my product with no chance to have my correct size.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hello, Thank you for the time you spent for giving us your feedback. We are sorry to hear you are not satisfied with our delivery and the service you received from us. We really appreciate your review as we are trying to improve our services every day to make sport more accessible to everyone. We will pass your feedback to our Supply manager and it will be taken into consideration. We hope to see you soon for a better experience at Decathlon! Please accept our apologies for any inconvenience caused and feel free to contact us for any questions. Have a lovely day!
Posted 10 years ago
“I ordered a bike which came late and was slightly damaged (the rear light was broken). I had various conversations with customer services and they were less than helpful. The light is still broken and there was no follow up from customer services. Very unhappy with the service that I received.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Colin, Thank you for the time you spent for giving us your feedback! We really appreciate your review as we are trying to improve our services every day to make sport more accessible to everyone. We will pass your feedback to our National Sports manager for Cycling so that same issue would not happen again. We hope to see you soon for an even better experience at Decathlon! Please feel free to contact us for any questions. Have a lovely day!
Posted 10 years ago
“you can not send articles to germany”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hello. Thank you for having taken your time to send us your feedback. Unfortunately, at the moment, we are currently only delivering within the UK. We have forwarded your feedback to the correct department and we hope that changes will be done soon as our aim is to make sports accessible to all. We do apologies for any inconvenience caused. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“After being sent from an inquiry desk to the till then to an order screen to place an order. order placed and queued at till where they could not find the order, back to the order point to place it again. Back to till where they could not find it again despite now having 2 emails to confirm the order had been placed. A long wait for the order to be retrieved and payment was made. With the exception of Josh no one else seemed to have any idea of how to deal with our query. i would also suggest there is a conversion chart displayed at the order screens to enable us to work out which of you European size we need. :(”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hello Jane. We are sorry to hear about your bad experience when trying to place an online order through the screens in store. We appreciate the time you have taken to send us your feedback as comments like yours help us to improve our services. We hope to see again in Decathlon soon and that your future experiences will be more pleasant. Have a good day.
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews