Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“The customer service is exceptional. I called regarding a return and exchange and was politely and quickly provided with answers and 2 days later the items I was hoping for. The swimwear appears to be of a very high quality.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I ordered some really nice zip-off kids trousers. Fit and quality seems good, also lightweight and easy to pack away. Only negative was that the colour was said to be grey but in the end was fairly green- kids were OK with it but I would have preferred the grey colour on the website.”
Decathlon 4 star review on 9th August 2016
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Still not received my goods which was supposed to arrive on the 3rd.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. After tracking your order in InPost, we can confirm that it has been sent back to us after staying for three days in the locker. We would like you to contact us in the Customer Loyalty Team (0207 064 3000) in order to find the most suitable option for you and take actions. You can contact us . Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Speedy delivery”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent price for a quality item”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good communication, fast delivery and product of a high quality. Excellent value for money.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Item faulty. Down to the customer to pay the postage and the item being heavy it is costly. Its OK if you live near a store we don't. We won't by again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for getting back to us. We are sorry to hear that you have received a faulty item. Our return policy states that if your order is faulty, www.decathlon.co.uk will pay for the cost of return. Please contact our Customer Loyalty Team to organise this return in the 0207 064 3000. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“The choice and on time delivery. But, not knowledgeable staff.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you did not receive an acceptable customer service in the Sheffield Store when collecting your order. We will send your feedback to our Store Manager in order to improve the store service and avoid it occurring again. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Good reliable quick delivery sham they charge for delivery and wasn't next day for charging”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good products and service (snorkels)”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“fast delivery”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Prompt deliver. Goods received as described ...would not hesitate shopping on this site again”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very fast and efficient thank you.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Decathlon consistently delivers high quality products for cyclists at very competitive pricing. Everything from competition pedigree road bikes down to cycling socks; it's all there and at affordable pricing.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Product was faulty”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. In regards to your review, we would like to inform you that according to our return policy if your order is faulty, www.decathlon.co.uk pays for the cost of return. After going through your account, we have checked that your return was already processed and the replacement successfully created. Please, if you have any other issue, do not hesitate to contact us in the Customer Loyalty Team (0207 064 3000) and we would be happy to help you. Accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Items arrived quickly and very reasonably priced”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“It didnt make me happy. Half the items were out of stock and the roll matt was a different size to the one pictured, making it useless for me.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for getting back to us. We are sorry to hear that you have experienced problems with the stock of our products as our most important goal is to make sports accessible to everyone. Also, we would like to inform you that we are already looking into the sizing issue in order to avoid those problems in the future. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Made two orders through you and both were dispatched really fast and delivered without issue. Your prices are great and just love your service. I have a few things in my app wishlist!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Reasonable”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent product, my Daughter has tried the shelter as she also bought one, and she found it very easy to put up, and no leaks and stable in wind, we haven't used ours yet but recommended by a friend, looks great when up just tried it in the garden, First one sadly had a hole or flaw in fabric but second one is fine.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews