Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great choice of products across a range of sports & activities, good quality, very competitive prices & very quick delivery to click & collect point. Recommended!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Easy site to use, great price and speedy delivery - what more can you ask for ????”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“V.good service and products.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“We love Decathlon! Before we had a store in the UK we used to make a special effort to stop at the Albertville store in France on our way to our ski holidays.....it was always and expensive stop over! (in the days before internet shopping!!!) Great job guys!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent value for money, though the sandles weren't very comfortable.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Although we paid for express delivery within 2 days, it didn't arrive. Then they gave us a new date and it arrived 2 days before that date....was all confusing and annoying.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you very much for spending your time writing the review. We do apologize for the inconveniences caused. However, DHL (the company that dispatched your order) can provide an estimated delivery date that differs within two days from the real one. That is why your order was delivered as you mentioned. We are sorry to hear that you have experienced problems with the service of Decathlon, and that is why we will pass your feedback to our Logistics Manager to keep improving our service. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“Was surprised and delighted how quick the order arrived.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“always value for money, great choice and fast delivery. would recommend and use again”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The team in Wandsworth are amazing and friendly and helpful”
Decathlon 5 star review on 22nd July 2016
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Probably the best swim wear I have purchased in years! Fab boned bikini tops, lined, fabulous colour choice and fantastic fabric.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Wrong product sent twice. No refund. No accurate response to any of my email. Absolutely appallingly and stressful. Still owed money. Will never use Decathlon again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. After going through you account, we have checked that the refund was made the 05/07 at 10 am for the following item: NIKE ZOOM VAPOR TOUR 9.5 - BLACK. Please, confirm this information in order to open or not an investigation with Royal Mail. Thank you very much for your time. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“Ordered some swim bands, delivered to the store in 2 days, perfect for our 2 year old”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Bike arrived quickly and is a good ride :)”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good”
Decathlon 5 star review on 22nd July 2016
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Great products. Leotard was lerfect and fitted really well highly recommended”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Quick delivery and every product was in perfect order.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Quick delivery easy to order from delighted all round”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent site good value products very quick delivery”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The reason I have given Decathlon a poor rating is because of an ongoing problem I have with a return. I returned a pair of swimming shorts on 5th July. I had not had confirmation Decathlon had received my return so I phoned on 13th July. The lady I spoke to confirmed the return had been received and loyalty points would be added to my account as I had paid using Decathlon giftcard. When I checked my account on 18th July as I was going to come into store to buy some folding chairs, the loyalty points had not been added. I phoned Decathlon again and the lady apologised and said her colleague had made a mistake, she couldn't add my points that day (Monday) because there was a problem with the system but my points would be added to my account on Tuesday 19th July. I checked my account again, Friday 22nd July, and the points had still not been added. So I phoned Decathlon a third time, the lines were busy so I was directed to an answerphone to leave a message and I left my telephone number as I wanted a call back. So far, I have not had my call returned and am becoming increasingly frustrated by the waste of time and inefficiency.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for writing the post. We are sorry to hear that you experienced problems with your order. After going through your account we have checked that effectively we had an issue with the system the 18/07 and what is why we could not add your points immediately. Please, accept our apologizes for the inconveniences caused in this unusual situation. Have a good day!
Posted 10 years ago
“Items could only be delivered on an specific date with a 12 hours delivery window. Do you really expect people to stay at home for 12 hours waiting for a delivery? Really poor service by DHL”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for writing your review. We are sorry to hear that you experienced problems with the delivery of your order. In regards to the DHL service, the customer should receive a text message in which the delivery company informs the customer that the parcel has already been sent, and since then, the order should take a couple of hours to arrive. We do apologize for the inconveniences caused. Thank you for your patience. Have a nice day!
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews