Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Easy to order on the website. Order arrived quickly. We had ordered various sizes of items to try on at home. Could only return via store but had 12 months to do this, so there was no problem. Happy with whole process.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I like it and will shop with DECATHLON in the future.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Great product and web site is easy too use but dont be fooled by 'Click & Collect' being a quick service though to save you time - you are expected to queue up in Decathlon Reading with folk making instore purchases when there is only 2 people on the till despite the long queues”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us and for spending your time writing the review. We are sorry to hear that you have experienced a poor service in the store of Northampton, where you went to collect your order. We will include your feedback in our system so we can improve the service of click&collect orders as they are suppose to be a quickly way of buy at Decathlon. Thank you very much. Have a nice day!.
Posted 10 years ago
“We bought a tarp which was for a concert in Spain and it was particularly effective for providing cool in a very hot environment. It was perfect. When I initially ordered it you were out of stock but emailed me back two days later that it was in stock again and it was quickly sent. Cheaper and better than anything else I found.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good arrived quickly and very pleased with the sizing, quality and fit of the climbing shorts I purchased. Amazing value.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Fantastic boxing stand I brought, arrived early, tracked and traced. Easy to install, all equipment and hassle free”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Bought some shoes to use on the water (boating trip). Good selection available, good size range in stock. Delivery was very quick.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The item I bought in my first shopping online didn't fit but was excellent value. No suitable size was available as I'm tall and thin.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“One pair of kids shoes was dusty with some marks so had to mipe it, the rest of delivery was good”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Bought an Air Seconds Family tent. Very easy to put up. Will have a better view after two weeks of camping in the tent. But so far so good”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The most recent purchase I have made from Decathlon was a tent - I wanted an inexpensive tent for me to take to a motorcycle event and to a music festival, but one in which I could stand (I'm getting too old to crawl around on all fours!). I chose the Quechua Arpenaz 4.1 Family Tent, and am extremely pleased with it. Priced at less than £80 it ticks all of the boxes which I had set, and delivery was made within 24 hours.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I am an extremely small size 6 closer to a 4 and have tried for months to find outdoor wear that fits. Someone recommened this website and it all fits perfect!!!!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I bought a Tribord sailing jacket. It was first used on a north sea race from Scarborough to Ijmuiden and back. We had some quite bad weather and the jacket was excellent. It kept me completely dry, the quality of manufacture is excellent and the seamless on line shopping experience was great too.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Cheap, but poor quality. I don't like having to pay for postage AND for return postage. Won't be ordering online again”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with the quality of our products. Please, accept our apologizes for the inconveniences caused. Our policy is to afford free shipping only for orders over £50. In addition, we only pay for the return postage if the product is damaged or if due to our fault the product has not been dispatched correctly. (different size, colour...). For further occasions, you can use the click&collect option, in which you can make your order online and we will send it to your local store with no shipping cost. Thank you for spending your time writing the review. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“Pleased with my purchase. Thank you!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Called to chase order. Nobody answered the phone .called again then promised a delivery refund. Item arrived very poor quality”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with the quality of your items. We will pass your feedback to our Product Manager in order to increase our service for the future. As a last resort, you can as well exercise your right to return your order. If you have any further question, please contact our Customer Loyalty Team so they can give you all the advise needed. Please, accept our apologizes for the inconveniences caused. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“Fantastic. Brought my boys some light weight coats came really quick good quality coats”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Items turned up on time and packed nicely products as expected. Thanks”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Have confidence in quality of products & always at a fair price, or less in Sales!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Bargain price & delivered to local store very quickly great service”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews