Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Very good service ! We bought two tribord easy breath masks and they are amazing ! And delivered very quickly”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good staff very helpful. But select of product very poor.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Bought a Sevylor Tahiti plus pro kyak, arrived within 48 hrs, packaged very well, all in all a great experience, the quality of the product excellent too cannot fault”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good website. In store staff very helpful on collection”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Many thanks to Ruben in the worksop who fixed the disc brakes on my bike at 7:30 pm on Saturday the night before I rode the Pru London Surrey. 100 miles no problems. Fantastic.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I have only placed an order with you twice so far, but have been very happy with the service I have received. I would certainly recommend Decathlon to my friends, especially as I have received excellent service on my two previous purchases.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“All I wanted to do was buy a pair of £5 shorts. That doubled due to your ridiculously high postage costs and then I had to spend the next fifteen minutes of my life having to give you a huge number of personal details because your website has me by the short and curlies and wouldn't let me buy the damn things unless I did so. In the meantime I've burnt what was in the oven. Irritating, annoying, unnecessary pain in the backside system. Sick, sick, sick of sites like yours. Won't be buying from you again so you can cancel my account please!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. We will sent your review to our Manager in order to increase the quality of our service and reduce the time spent in creating the account for online orders. In regards to the postage cost, we have different prices depending on the delivery company used and the dimensions of the parcel sent. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“The processing time from ordering is very slow and sizes are way smaller than usual although the products are good quality and well priced, having to return my product i am still waiting for my refund nearly a week later,”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hello! Thank you for contacting us. In regards to the delay in your refund, it usually takes between 3 and 5 business days. However, you could contact the Customer Loyalty Team (0207 064 3000) in order to find if there is any issue with your order. Also, we have in our website a size guide where you can find our sizes in centimeters, which may be helpful for further occasions. Thank you very much for writing the review and please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“Have shopped on Decathlon a couple of times for camping equipment and I can't fault it. Site is easy to navigate, prices are very good. Delivery has been quick. Have recommended this site to a few other campers and will definitely be using again when the need arises. Keep up the good work! Thank you.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Hello, I ordered 4 items on your website. I was very surprised when I received them to see how inaccurate the sizes were. The 36 that I usually ordered in all the shops was way too small for me. I returned 2 items and exchanged 2 others. Once again what a surprise to see that the shipping costs of the return were at my charge, it is now very unusual. I returned the items the 8/7/16. According to your website, the order should have been prepared by the 15/07. Exactly a month after my first order and three weeks after the return the order is still in process. The inaccuracy of your sizes + not reimbursing the shipping costs and all that for such a slow service at the end. I am very unlikely to use Decathlon again or to recommend it. I would appreciate to hear your thoughts on that and to know when my parcel will arrive asap. All the best Clémence”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you experienced problems with your parcel. In regards to the refund, it has already been processed but you need to contact the Customer Loyalty Team (0207 064 3000) in order to make the refund. According to our policy, we only pay for the return shipping in case of a faulty order. Thank you very much for your patience and have a good day.
Posted 10 years ago
“Great jacket for my son with quick delivery”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Fast delivery and good price”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Extremely good quality shoes. Comfortable for cycling even. Became fan of this store, after this purchase.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Asked for assistance from a lady she couldn't help so she asked another member of staff he said he had to deal with someone else first then would come back to us He returned to put something back on the shelf and then completely ignored us which I found very rude so we left the building very unhappy and at this time will not be returning”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with our service in Decathlon. In order to take further actions, we would thank you to contact us and advise of the Store you visited. Please, accept our apologies for the inconveniences caused.
Posted 10 years ago
“Ordered walking trousers which were good value, fashionable and cheaper than Rohan. They are quick-drying which is good for holidays. Will see how well they wash and last.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I ordered some items from the site and it kept crashing eventually the items arrived over a week later and some of the items were too small. I had to pay to return the package for a replacement which was disappointing. And as there is no store close to us. The process seemed a bit of a hassle and I'm glad I gave it over 14 days before I needed the items as they would not have been here before. I probably won't be using the online service again”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your online order. According to our policy, we only arrange the collection when there is a faulty item, or made any mistake with the order. In regards to the delay, we will send your feedback to the Logistics Manager in order to improve your delivery service. Thank you very much for taking your time in writing your review. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Excellent customer service at the poole branch. I purchased a adult scooter town 5 to commute on and realised on the first trip I needed suspension, I called and spoke with the manager who organised for me to come back the next day and swap for the town 7 with suspension even though i had used it ! Amazing service. Thank you ; )”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Would be really useful to have home delivery options as getting to a decathlon store isn't easy from the south west. Otherwise fantastic product and service!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for writing your review. In regards to the delivery service you mentioned, after adding the items to the basket in our website and go to check out, you have the option of choosing different delivery companies (depending on the weight and dimensions) which can dispatch your parcel at home. Thank you for your feedback! Have a nice day!
Posted 10 years ago
“Always loved Decathlon. Needed gear for Glastonbury. Estimated arrival date was 7 days before the festival. It came on the day we were leaving. Too close. However for my friend who spent 200 pound Luke Apsworth on my recommendation it was not the case. His was delivered to my friend's house who signed not knowing what is was. We had already left. I'm hoping he got a refund. Poor delivery service. Great store, great products. Delivery times... not good enough”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with the delivery service. Please, advice your friend to contact us (0207 064 3000) in order to sort out his issue. We apologize for the inconvenience caused. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“I hate the user experience on this store. It's so bad, I'm so angry. I bought a tent for a festival, and, it's fine, it's my fault, I followed the flashy orange call to action buttons, and I entered all my details, credit card, address etc, etc. I didn't realise - because they want me to check out so quickly - that an old address was greyed out and stored. I feel so stupid because of course my old address came up but the site is geared to push you through to transacting, whilst any information that might slow you down is utterly greyed out and irrelevant. And now my f*cking tent has been signed for by some random at my old address, and the only way to deal with it is to phone the 'local rate number' at the 'customer loyalty team', which I tried a couple of times but they're like 'your tent has been signed for'. It's fine, you're f*cking cheap Decathlon, and it wasn't an expensive tent, but don't patronise me with a customer loyalty team.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hello, Thank you for contacting us and for your feedback. We are very sorry about a delay to answer your question and to hear about what have happened with your recent purchase with Decathlon. At Decathlon we aim to satisfy all of our customers and in this case, we failed to deliver this service to you. In regards to your order, we would like to see if there is still anything we can help you with and resolve the issue if product was still not delivered to you. It would be great if you could please contact us via email (customer.enquiries@decathlon.com) and provide your order details and we will be able to look into this and solve the issue. Please accept our apologies for any inconvenience that we might have caused you and if you will have any questions, please feel free to contact us and we are here to help you. Have a lovely day!
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews