Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Lyst Reviews

3.8 Rating 1,725 Reviews
68 %
of reviewers recommend Lyst
Read Lyst Reviews
Visit Website

Email:

customercare@lyst.com

Location:

Floor 7, The Minster Building, 21 Mincing Lane
EC3R 7AG

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great communication and customer service”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey there - thank you for the 5-star review! We are so glad to hear that you are satisfied with our service. Have a great day! -Lyst
Posted 5 years ago
“Good service”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there - Thank you for the 5-star review! We are glad to hear that you are satisfied with our service. Happy shopping! -Lyst
Posted 5 years ago
“I tried to make my first purchase on Lyst and unfortunately the item I tried to buy was back ordered everywhere. The customer service I received was amazing! I was contacted promptly that my order would not be able to arrive in the time frame I needed it by and a refund was issued quickly. I even received a follow up to make sure everything went okay. The whole experience made me happy and I will be buying from them in the future!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey - Thank you for the wonderful review! We are so happy to hear that our team was able to help you here. Have a great day! -Lyst
Posted 5 years ago
“I need buy one 40,5(7) for me but I didnt find it İs it possible and sent turkey pls give info for me”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey there - thanks for the 5-star review! A member of our team has reached out to you to assist you with this. Have a great day! -Lyst
Posted 5 years ago
“Site is a joke. Sent me a link to a page that is not even alive then so called similar items, wallets and tiny bags when I want luggage. Waste of time!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey there, Thanks for your review. We're very sorry to hear that the product link sent to your email isn't working. A member of our customer care team has reached out to assist you further with this concern. Again, our apologies for the inconvenience - Lyst
Posted 5 years ago
“Whats wrong is item has been paid for $72 to a site redirected to from your site and now you want to distance yourselfs from that’s what wrong”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Je - I am so sorry for this inconvenience. A member of our Customer Care has reached out to you to assist with this. -Lyst
Posted 5 years ago
“I want to change the shoes but very trouble”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey there - thanks for your review. We're very sorry to hear that the item isn't suitable. One of our customer care agents is currently handling your request to assist with this issue. Again, our apologies for the inconvenience & thank you for your understanding. - Lyst
Posted 5 years ago
“I didn’t buy anything yet, but am happy with the most timeous response I ever got anywhere (especially on a Sunday) when I enquired about currency conversion. You are the greatest Team Lyst 🙌🏾”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey Wendz- Thank you for the positive review! We are glad to hear that you are satisfied with our service. Happy shopping! -Lyst
Posted 5 years ago
“Very good product delivered promptly”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey there, we love to hear we were able to help. Customer trust is our priority. Have a fantastic day. Lyst
Posted 5 years ago
“Customer service team are the best ✅”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey there - Thanks for your kind words. This means a lot to us. Enjoy your day! Lyst
Posted 5 years ago
“I ordered my bag and it said it was delivered and i haven’t received it! I am so disappointed because this was supposed to be a birthday gift! I think this is a scam”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey there - thanks for your review. We're very sorry to hear that you haven't received your item. One of our customer care agents is currently handling your request to assist with this issue. Again, our apologies for the inconvenience & thank you for your understanding. - Lyst
Posted 5 years ago
“ordered £600 item debited money and then said 1 hour later we have cancelled it but we will keep you money for 5 to 7 days disgraceful - almost criminal - taking money under false pretences”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey Mark, thanks for your review. We're sorry to hear that your order was cancelled and the pending charge has not been cleared from your account. One of our customer care agents will reach out to you to further explain this. Again, our apologies for the inconvenience. - Lyst
Posted 5 years ago
“If items are out if stock, then they should be removed from the Site. Extremely frustrating and disappointing not to purchase this item….”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey there, thanks for your review. We're very sorry to hear that the item you're interested in is currently unavailable. One of our customer care agents will be reaching out to you about this. Our apologies for the inconvenience this has caused you - Lyst
Posted 5 years ago
“Reply quickly, care about the customer”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey there, we love to hear we were able to help. Customer trust is our priority. Have a fantastic day. Lyst
Posted 5 years ago
“LYST lists stores that OVERPRICE their goods. CETTIRE a store that lists Dr. Marten boots at almost $100. above retail then put them "on sale"...and LYST highlights the store. I will no longer look at LYST recommendations because they apparently don't care which stores they represent.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Diane, Thanks for your review. We're very sorry to hear about the price difference you've seen from Cettire. One of our customer care agents is currently handling to assist you with this issue. Again, our sincerest apologies for the inconvenience - Lyst
Posted 5 years ago
“Quick and consistent support.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there - thank you for the 5-star review! We are happy to hear that we were able to help you. Have a great day! -Lyst
Posted 5 years ago
“refunds, i cant receive my order ... its been a month”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Chahil - I am so sorry to hear that you still haven't received your order. A member of our team has contacted you directly to assist you with this. Again, apologies for the inconvenience. -Lyst
Posted 5 years ago
“Rep took the time to look into the issue and resolved it in timely manner even though the systems were not working. Very nice job in explains what the issue was.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey - Thank you for the positive review! We are glad to hear that you are satisfied with our service. Happy shopping! -Lyst
Posted 5 years ago
“Actually, it just became rather annoying. Too many emails and I could never find local suppliers in Australia. Everything was based overseas. So I decided it was easier just to delete my account isnstead of having another app there just sitting in my phone that I’m not using while it havests data from my phone.. I’m sure it works well for some people, but for me, it wasn’t the right fit. No pun intended…”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Rob- Thank you for your feedback. I apologize for the numerous notifications you've received. A member of our Customer Care has reached out to you to assist you with this. We sincerely apologise for the inconvenience. -Lyst
Posted 5 years ago
“Customer Service is top notch! Thank you Ruth for all your help!! :)”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hey there - thank you for the 5-star review! We are happy to hear that Ruth was able to help you here. Happy shopping! -Lyst
Posted 5 years ago
Lyst is rated 3.8 based on 1,725 reviews