Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

MAAP Reviews

4.6 Rating 3,908 Reviews
91 %
of reviewers recommend MAAP
4.6
Based on 3,908 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.7 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read MAAP Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Nice material!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“my favourite bike cloth , best quality always happy with Maap products”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the kind review, Ahmed!
Posted 2 years ago
“Great as always”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“LOVE your stuff. Fits perfectly as according to the size guide. Quality is amazing, colours are beautiful, fast delivery. Will be buying more 100%. Thank you!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We absolutely love to hear feedback like this Olivia! We have shared your review with our design team so they can see what a fan you are of their work.
Posted 2 years ago
“In brief, the comfiest and best fitting cycling kit I've ever worn.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Ben, thanks for the awesome review! We appreciate your support and review!
Posted 2 years ago
“Delivery was super quick. Jerseys fit well and I have already ridden with both. They’re breathable and comfortable. One ride was over 6 hours and had no discomfort.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
This is the kind of feedback we love to hear! Thanks for your review and support Sophie!
Posted 2 years ago
“Great design, on trend.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the great feedback, Chris!
Posted 2 years ago
“I love MAAP products. The quality is exceptional, and I love the designs of all your products. Shipping has always been fast. My only gripe would be the pricing”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Benjamin, Thank you for your review and feedback. We appreciate your input and will consider your comments as we continue to improve in the future. We are glad that you love our designs and shipping timeframes! Reach out if there's anything more we can do to help you and our support team is right here ready to assist you.
Posted 2 years ago
“Im very happy about what I've bought.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We love that you're happy, Eduardo! Thanks for the review.
Posted 2 years ago
“So far so good. The jersey size M was way too small, especially in the long sleeve cuff where could not get it over my hand. The Returns process seems Very simple and convenient so have sent off for an exchange 👍”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the review and feedback Tony! We're sorry this one was not a perfect fit for you. Hopefully your exchange will be the perfect fit. If you need any help with sizing reach out to our team at MAAP Support via live chat or email info@maap.cc and they are here to help.
Posted 2 years ago
“Great product but got charged almost 60% more just in taxs and shipping (DHL)”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We're sorry to hear that you had a negative experience with customs charges. We take all feedback seriously and we will ensure your voice is heard on this one so we can try and find better ways to get products to our customers in Chile in the future. Thanks again for taking the time to share this feedback with us. We are glad that you were happy with your MAAP kit.
Posted 2 years ago
“Service in store is real odd. They had a strained customer service which I presume was due to me not looking like their typical customer. Better experience purchasing online. Happy with my items. Wish I could have instore pick up as an option instead of delivery.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for taking the time to leave a review. At MAAP, we aim to provide the best level of Customer Support and are sorry to hear this wasn't your experience at the LaB. We take all feedback seriously and would like the opportunity to chat with you further. Please email info@maap.cc and reference ticket number #182056 and I will be in touch as soon as possible to hear your feedback. I'm glad the MAAP online experience was better. I'll be sure to share your feedback on the instore pickup too so we can consider it for future improvements. Best, Dani Customer Service Manager MAAP Support
Posted 2 years ago
“Fast delivery, good quality as always”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the review and support, James!
Posted 2 years ago
“Very good quality and good design”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We love to hear this. Thanks for the review!
Posted 2 years ago
“Quick service, great product.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the awesome review and feedback, Aurel!
Posted 2 years ago
“Im from the PH there is no local distro here. I ordered 4pcs of tshirts of MAAP with Polartec which i really love, so comfortable wearing it, its summer weather and it keeps me cool. The delivery was fast! Hoping that someday it will be also free it our country to order a lot more of your great products! I want to try the bibs and jersey on my next order.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the great feedback and suggestions, Xavier! We will be sure to take them on board. WE are glad to hear you love your MAAP pieces!
Posted 2 years ago
“Comfortable and true to size size for the Jersey and bib shorts I purchased - amazing fabric and colour combo Cecile”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks, Cecile!
Posted 2 years ago
“Overall, very pleasant experience. Nice product design, good quality, fast delivery.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We love to hear this, Gray! Thanks for the review!
Posted 2 years ago
“Bought a summer jersey. Wore it for the first time on a ride on the weekend and it was super comfortable, cool and the zip held true when done up or half down.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the review, James! We appreciate it!
Posted 2 years ago
“Always pleased and delighted with the quality of apparels and exceptional service from MAAP. Keep it up guys!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We love to hear this Lisa! Thanks for the awesome review and feedback!
Posted 2 years ago
MAAP is rated 4.6 based on 3,908 reviews