Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Mobile Outfitters Reviews

4.4 Rating 5,494 Reviews
86 %
of reviewers recommend Mobile Outfitters
Read Mobile Outfitters Reviews

About Mobile Outfitters:

At Mobile Outfitters, we love technology and the way it connects people and makes life more fun and productive. We create high-quality, USA-designed products that are professionally installed with Lifetime Replacements.

You'll find us at 1,000+ locations in over 60 countries. All of our products are custom made on-demand and always include professional installation. No matter what device, we’ll get it covered cleanly and perfectly, right on the spot, just for you.

Visit Website

Phone:

215-383-1656

Email:

help@moutfitters.com

Location:

3901B Main St,
Suite 106,
Philadelphia
Pennsylvania
19127

Write Your review

“Very satisfied”
Helpful Report
Hi Ameen Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate you being a Mobile Outfitters Customer.
“I was very satisfied with the service. Regarding the protective front of the phone. The staff were professional in their work ... They pleased me and my girlfriend ... Thank you very nice”
Mobile Outfitters 5 star review on 22nd August 2020
Helpful Report
Hi Pavel, We are glad to hear that you and your girlfriend received great customer service. Thank you for being Mobile Outfitters customers.
“Fusion is amazing product touch whys this is totally accurate”
Helpful Report
Hello Mohammad Thanks for taking the time to share your feedback with us! Happy to hear you are enjoying your Fusion products.
“I am very satisfied”
Helpful Report
Hi Oliver! Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We are so happy to know that you are enjoying your Mobile Outfitters products.
“This is a great purchase which really protect your devices against scratches and damages. It looks great and provide excellent protection. I love this product.”
Helpful Report
Hi Izak, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're glad you love you are enjoying your Mobile Outfitters products! Thanks for being our customer.
“Am a regular customer and am still having a good time meeting them. They have a good customer service and always satisfied with the product.”
Helpful Report
“I am really satisfied with the clear coat! Such a great purchase. Instantly became a huge fan of the company!”
Helpful Report
Hi Miso! That is great to hear. We appreciate your feedback. Thank you for being our customer.
“Have been using fusion screen protector and fusion bumper for 2 years now absolutely loved the product. Checked in website about thier product anchor cable definitely going to try that as well hope its worths like fusion screen and fusion bumper.”
Helpful Report
Hi Raman! Thank you for taking the time to leave a review with us. You will definitely enjoy the anchor cable.
“Had my devices protected at lakeside store amazing customer service and friendly staff I purchased the fusion combo package £150 well worth the investment as my daughter drops her phone all the time. Great service by Kayo and Ram shall be coming back to get my MacBook done and tablets too. Highly recommend them!!”
Helpful Report
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're glad you had a great experience at the Lakeside location.
“I had the fusion matte screen protector (front and back) with the bumper installed about 45 days ago (which I think they call Fusion 360) and it still looks like the day I had it installed. I could not be happier! I will never use another iPhone case again. The phone is now lighter, fits in my pocket better and is better protected for about the same or less than it costs for a case at the Apple store. Love it!”
Helpful Report
That is great to hear. We appreciate your feedback.
“Xiaomi is set that its accessories it extremely hard to find. Every model i have brought in the past, i got its accessories from AliExpress. One day before buying the phone, i visit your site, saw an ad in Instagram and check oit. And xioami note 10 lite screen protector was available this model and first i thought it won't be available here in Pakistan,lahore and saw the places. Well next i visit the shop at mall and before buying, first i ask the person is it really available and after purchasing the model and came to them and they set it up. I was really glad to see the end results. First time using it without the case. Truly awesome.”
Mobile Outfitters 5 star review on 24th July 2020
Helpful Report
Hello Jawad, Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We are always happy to hear stories like these and we are glad you are enjoying your Mobile Outfitters products.
“The salesman said he owned the place. He quoted us 3 or 4 different prices - after the fact that we had the item installed. He did it wrong the first time and then after we left and drove an hour home it was defective again. Then, we had to pay shipping to get a replacement. I do not trust this installer and we will not make the drive to go back.”
Helpful Report
Hello there, We are so sorry for your experience. We looked into this for you and were informed by our helpdesk that they were able to assist you. Our apologies for the inconvenience. best Regards.
“My phone's Fusion Bumper from Mobile Outfitters has failed only a few months after fitting. This was supplied by the kiosk at the Lakeside Shopping Centre so, at the request of the company's UK head office, I returned there today. When the manager Shannon eventually finished what was obviously a private phone call and provided me with some attention, I explained that the bumper on my phone was faulty and that I would like her to please replace it under the lifetime warranty. She, quite abruptly in my view, told me there is a charge of £25 and I explained that there would be no need to fit the fusion bumper so no labour should be charged. Shannon persisted in saying that I would have to pay despite me pointing out that the item should be replaced free of charge as that was what I was told when I first purchased the bumper. I am now pursuing the matter via the head office and will be contacting the US operation who will doubtless be astounded by the appalling customer service.”
Helpful Report
Hello there, We are so sorry to hear of your experience. For assistance please email us directly via email at help@moutfitters.com
“I had a great experience with mobile outfitters for my pixel 2xl it really did the job... And I can release from changing the protectors again n again for Atleast a long period of time now .. I really recommend it to everyone that u should try it.. worth the money..”
Helpful Report
“Quality products”
Helpful Report
Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We are always happy to hear stories like these and we are glad you are enjoying your Mobile Outfitters products.
“Not only did I work here but the store I worked in got closed down for awful customer service, awful screen protectors, this company gives awful training and it seems like one of those pyramid schemes. Costs the owners of the kiosks ridiculous amounts of money to run so they get aggressive, staff treated poorly, customers manipulated and lied to, multiple times had someone drop their phone and it break right outside the kiosk, I'm not surprised you went from what 25(?) UK kiosks down to 9, its a con, don't believe them”
Helpful Report
Thank you for reaching out to us here at Mobile Outfitters USA. If there is something that we can assist you with please feel free to contact us directly at help@moutfitters.com We are always happy to assist and help our customers in any way that we can. Be well and stay safe.
“Absolute rubbish and won't use or recommend to anyone! I had clearcoat on full phone and within 1 week the corner pealed up and was no good! I went back to the whisk to find it had closed down. Eventually found out it was opening in a different location so I went there was I was told it was going to be open but it wasn't even there! Went back yet again after a few weey and even though I had emails and a reference saying I could have a free replacement they wouldn't do it! Emailed UK head office again and not even a reply. Might as well of thrown £45 down the drain!!! Fumming, and lifetime guarantee is false advertising!!!”
Helpful Report
We appreciate you taking the time to reach out to us here at Mobile Outfitters USA. We would like to further assist you. Please reach out to our helpdesk directly via email at help@moutfitters.com We hope to hear from you soon.
“Hi! I am from Bangladesh. Have done a complete back lamination with clear coat by them from their Simanto Somvar outfit. The job was bad. My previous lamination costing 200 taka was much better than them. Costing 1700 taka for a coat which clearly is peeling off just after 20 mins of use is a shame. Trust them at your own judgement.”
Helpful Report
Hello there, Thank you for reaching out to us here at Mobile Outfitters USA. We are so sorry to hear of your recent experience. Please email us directly at help@moutfitters.com so that our customer service team can further assist you. We look forward to hearing from you. Again, we apologize for the inconvenience.
“Fantastic price for what they provide! Sales staff were not pushy and extremely knowledgeable. The fact that I can replace the protector for $15 is an absolute bonus! There needs to be more stores opened in Australia”
Helpful Report
Hi there! Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We do our best to provide our customers with great service. I'm so glad you were able to receive that at the kiosk. We are working on opening a few more locations in Australia. Keep an eye out on our social media pages for future announcements.
“I bought the complete system for £100.00 for my grandson’s phone which came with a lifetime guarantee. ( I’m from Glasgow in Scotland) It has all came apart within 6 months. The front cover fell off and got lost. The original fitters have refused to replace as the front cover is missing. We contacted head office in the UK who offered me 15% off a new purchase!!! Absolutely Not. I would like this replaced or renewed. I am absolutely shocked that paying £100.00 for lifetime guarantee, where it all falls apart and the front cover falls off after 6 months, I am virtually told “too bad, so sad, go away”. I look forward to your reply and comments on this matter. Thank you Isabel McAuley”
Helpful Report
Hello Isabel, Thank you for reaching out to us here at Mobile Outfitters USA. We are so sorry to hear of your recent experience. We are more than happy to assist you. Please email us directly at help@moutfitters.com and our Customer Service Team will be able to further assist you. We look forward to hearing from you soon.
Mobile Outfitters is rated 4.4 based on 5,494 reviews