Mobiles.co.uk Reviews

4.68 Rating 29,064 Reviews
93 %
of reviewers recommend Mobiles.co.uk
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
delivery methods
Courier
average delivery time
Next Day
on-time delivery
97%
accurate and undamaged orders
97%
Customer Service
communication channels
Email, Telephone, Live Chat
queries resolved in
Under an hour
customer service
4.41 out of 5
Very quick delivery. Phone like a new in very attractive price.
Helpful Report
(Apple IPhone 11 64GB Black Refurbished) - Posted 3 days ago
Hi,

It's great to hear about your review.

It seems that you have left a 2-star review and we can look into anything that you may not be happy with.

If you are happy with the service you can update the review accordingly.

Regards,

Kash
Mobiles.co.uk
Posted 2 days ago
No communication regarding the Returned mobile phone. I was told they would write to me with confirmation on Receipt of the phone and to date no communication received.
Helpful Report
(Apple IPhone 7 32GB Black) - Posted 5 days ago
Hi Winnifred,

I'm sorry that you haven't received an update regarding your return and we can certainly check this out.

It can take a few days for the return to be received and processed at our warehouse. However we can check the return status for you.

So we can check it out could you please email us at Reviews@mobiles.co.uk with the information below:

- Full Name
- Address Including postcode
- Email Address
- Order number
- Mobile Number

Regards,

Kash
Mobiles.co.uk
Posted 2 days ago
Delivery was quick and fast however my contracted phone I am currently paying for came with no SIM card and I’m still chasing to get this sorted. Very annoying but a lot of my family members bought with this company and there’s is fine. Just pure luck I guess.
Helpful Report
(Apple IPhone XS 64GB Space Grey) - Posted 1 week ago
Hi Lucy,

We are sorry to hear about the SIM card not arriving with your order.

We can take a look at providing a replacement or you can contact the network directly for a replacement SIM.

Please could you drop us an email at Reviews@mobiles.co.uk with the information below:

- Full Name
- Address Including postcode
- Email Address
- Order number
- Mobile Number

Regards,

Kash
Mobiles.co.uk
Posted 2 days ago
I was sent the wrong mobile. After calling 3 times as I wanted to cancel both service agents didn’t believe me that the wrong phone was sent to me, and I decided to cancel and sent the phone back to them. Third call I was listened to and the service agent apologised and ordered me a replacement which I will receive tomorrow, fingers crossed.
Helpful Report
(Apple IPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green Refurbished) - Posted 2 weeks ago
Hi Moriom,

We are sorry to hear that you received the incorrect handset.

We can certainly take a look at the status of the order and update you further.

In order to look into this could you email us at Reviews@mobiles.co.uk with the information below.

- Full Name
- Address Including postcode
- Email Address
- Order number
- Mobile Number

Regards,

Kash
Mobiles.co.uk
Posted 2 weeks ago
The accessories pack was poor quality + cheaper elsewhere!!
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Irfan,

Thanks for getting in touch.

I'm very sorry to hear that you are not happy with the quality of the accessory pack.

We can take a look into your query but we just require some further information from you.

Could you email us at Reviews@mobiles.co.uk with the information below.

- Full Name
- Address Including postcode
- Email Address
- Order number
- Mobile Number

Regards,

Kash
Mobiles.co.uk
Posted 2 weeks ago
Great delivery on iPhone but having problems porting my old number over. Contacted yourselves three times Still no luck .been told to wait t3-5 days to sort issue out. Been told by EE that you haven’t fully competed necessary information required for Pac code to work . Come on guys this isn’t on 😖
Helpful Report
(Apple IPhone 11 128GB Black) - Posted 4 weeks ago
Hi Abdul,

Sorry to hear that you are having problems with the number port.

In order to get your number ported to the new contract, you would need to obtain a PAC code from your current provider and provide it to the new provider.

You can find further information about number porting at the link below:

https://www.mobiles.co.uk/switching

If you require further assistance with the number port we would more than happy to help. Please email us at Reviews@mobiles.co.uk.

Kash
Mobiles.co.uk
Posted 4 weeks ago
Bought an iPhone 6s for my wife. Very prompt delivery and phone as expected. I had a Mobiles.co.uk discount voucher with a code to give £15.00 off EVERY iPhone purchased, the order page would not accept the code so I called Mobiles.co.uk only to be told that the voucher was not applicable to the phone that I had purchased as it was simm free, it was only offered when linked to a specific network. 100% misrepresentation as there was no mention of any network on the voucher. Pity as I was happy with price and the phone but then felt ripped off - very poor and no need!!
Helpful Report
(Apple IPhone 6s 32GB Silver) - Posted 1 month ago
Hi Ralph,

We are sorry to you were unable to use the £15 off discount code online when purchasing the phone. We can only apologise that this may have come across unclear when using as this only applies to pay monthly contracts.

I would like to Thank you for taking the time out to speak to us over the phone. As advised, we will send you out a cheque for £15 in the post, please allow up to 30 days for this to arrive.

Should you have any further issues, please email us on Reviews@mobiles.co.uk and we will get in contact with you right away.

Regards

Mohsin
Mobiles.co.uk
Posted 1 month ago
Absolutely disgracefull as the sales rep sets d/d on my account and my sons had to ring c/services to sort out
Helpful Report
(Apple IPhone 11 128GB Product Red) - Posted 1 month ago
Hi Salma,

We tried to call you regarding this but were unable to get through to you. Firstly, I would like to apologise for the inconvenience caused here.

If this issue has still not been resolved, please email us on Reviews@mobiles.co.uk and we will look into fixing this straight away.

Thanks

Mohsin
Mobiles.co.uk
Posted 1 month ago
Paid for a screen protector and a case for my new phone. Only received the case. Had to call the customer service and make a complaint about it. Poor service.
Helpful Report
(Case It IPhone 11 TPU) - Posted 1 month ago
Hi Geovani,

We are sorry to hear that you did not receive your screen protector along with the case you ordered. We had just tried to call you to give you an update regarding this. We can confirm that a screen protector is on its way out to you and this will be delivered today. Sorry for any inconvenience caused.

We wish you all the best with your new phone.

Regards

Mohsin
Mobiles.co.uk
Posted 1 month ago
I had issues with my purchase of an iPhone 11 through Mobiles.co.uk. The first phone despatched had an issue in that it would not activate the SIM card. This was not the fault of Mobiles.co.uk, just one of those things. However, in order to get a replacement I tried ringing the telephone number on their invoice and speak to someone. Three times I got through to the same person in the call centre - what are the chances of that... And his response was that they are Carphone Warehouse, not Mobiles.co.uk and he could not help as the systems are not linked. I ended up taking a different option in the IVR and simply choosing to return the item under the 14 day cooling off period. At that point I spoke to a more helpful individual who gave me the returns process and then arranged for a replacement phone that worked immediately. I would recommend them as an organisation for offering good value for money, however be hopeful that you never need to contact them with an issue as their customer service was shocking.
Helpful Report
(Apple IPhone 11 256GB Black) - Posted 1 month ago
Hi Roger, we are sorry to hear about the difficulties in trying to reach our Customer Service Team. We would recommend using our contact us page should you need to contact us again in the future:

https://www.mobiles.co.uk/contactus

Regards,

Michelle
Mobiles.co.uk
Posted 1 month ago
Not please with the contract
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Gregory,

We are sorry to hear you are not pleased with the contract. If you would like to ask some questions regarding the contract or are thinking of exchanging for another phone please email us on Reviews@mobiles.co.uk and we will look into this for you.

Thanks

Mohsin
Mobiles.co.uk
Posted 2 months ago
Customer service people where short with me.
Helpful Report
(Apple IPhone 11 128GB Black) - Posted 2 months ago
Hi Andrea,

We are sorry to hear this, we would like to help you with any issues you may have. Feel free to email us on Reviews@mobiles.co.uk and we will get back to you in regards to your issue.

Thanks

Mohsin
Mobiles.co.uk
Posted 2 months ago
I asked for it to be delivered on Saturday and it was attempted delivery next day when I was not there. They don’t listen. Not a good start to the relationship.
Helpful Report
(Apple IPhone 8 64GB Space Grey) - Posted 2 months ago
Hi Paul, we are sorry to hear about your delivery arriving slightly early. We always send a text/email prior to your delivery to confirm your tracking information, should you wish to change your delivery.

Regards,

Michelle
Mobiles.co.uk
Posted 2 months ago
The initial shopping experience of Mobiles.co.uk was positive as the phone arrived in excellent condition and on time. We have now had 2 phones from this company. However, it is disappointing that the advertised £100 Currys PC World voucher has not yet arrived and we are over the 100day period - my account suggests it should have arrived in November? My request for an update is yet unanswered...
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Tina,

Please email us at Reviews@mobiles.co.uk and we can investigate this further. On your email please include the following:

- Full Name
- Address Including postcode
- Email Address
- Order number
- Mobile Number

Regards,

Michelle
Mobiles.co.uk
Posted 2 months ago
There was a delay in receiving my new phone and when I did the SIM card was faulty and I had to wait an additional week after the contract commenced until I had service with Vodafone
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Linda, we are sorry to hear about the issues you had encountered with your recent purchase. We hope everything is now up and running and you are enjoying your new phone.

Regards,

Michelle

Mobiles.co.uk
Posted 3 months ago
Ordered phone and connector. Phone arrived on time but no Jack connector. E mailed mobiles.co.uk (no other form of contact available) sent relevant info and a month later still not been resolved.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Thomas, Please email us at Reviews@mobiles.co.uk and we can investigate this further. On your email please include the following:

- Full Name
- Address Including postcode
- Email Address
- Order number
- Mobile Number

Regards,

Michelle
Mobiles.co.uk
Posted 3 months ago
Great prices - Awful website. Fails to recognise password and often had to re-enter the process several times before it eventually let me in. Won't bother with it at all once I have my invoice
Helpful Report
(Samsung Galaxy S10 128GB Prism Black) - Posted 3 months ago
Hi Alan, we are sorry to hear about the issues you have encountered, I would recommend clearing cache and cookies from your browser if this problem occurs.

Regards,

Michelle
Mobiles.co.uk
Posted 3 months ago
Phone itself is great, however it came in a plastic bag so could have easily been damaged (thankfully it wasnt). Also delivery was extremely late and dpd staff were rude.
Helpful Report
(Samsung Galaxy S10 128GB Prism White) - Posted 3 months ago
Hi Natalie,

Sorry to hear about this and we are always working with DPD to improve services.

We can pass on any feedback to DPD if you haven't had a good experience with them.

Regards,

Kash
Mobiles.co.uk
Posted 3 months ago
After purchasing a phone on 26th November and subsequently returning it in 6th December I still haven’t received a refund. I have now phoned 3 times to chase!!
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Catherine,

Sorry to hear about the delay with your refund.

Refunds can take 5 working days to show in your account once we have processed the return back at our warehouse.

If you don't have the refund within 5 working days please contact us on Reviews@mobiles.co.uk .

Regards,

Kash
Mobiles.co.uk
Posted 3 months ago
Set up a second, additional line on my EE account, rather than a new contract. Huge issue to sort out now.
Helpful Report
(Apple IPhone XR 64GB Black) - Posted 3 months ago
Hi Emily,

We are sorry to hear about this and EE would need to look into this as we wouldn't be able to separate the lines.

However please do let us know if you require any assistance.

Regards,

Kash
Mobiles.co.uk
Posted 3 months ago
Mobiles.co.uk is rated 4.68 based on 29,064 reviews