Molly Mutt Reviews

4.90 Rating 1,457 Reviews
98 %
of reviewers recommend Molly Mutt
Read Molly Mutt Reviews

About Molly Mutt:

Your dog deserves the best! Molly Mutt makes gorgeous dog products with Earth-friendly designs that are both comfortable & comforting.

Visit Website

Phone:

(510) 238-8400

Email:

help@mollymutt.com

Location:

2855 Mandela Pkwy, Suite 11

Molly Mutt 5 star review on 3rd December 2020
Lindsey Behrend
Molly Mutt 5 star review on 3rd December 2020
Lindsey Behrend
Molly Mutt 5 star review on 30th November 2020
Wendi Donaldson
Molly Mutt 5 star review on 27th November 2020
Sheri Tresko
Molly Mutt 5 star review on 27th November 2020
Julie Yates
Molly Mutt 5 star review on 27th November 2020
Julie Yates
Molly Mutt 5 star review on 27th November 2020
Renata Stiehl
225
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Cant right one fed ex has not delivered it very disappointed it ua birthday gift
Posted 1 month ago
we're so sorry about the delivery delay! as you know, once we hand off a package to Fedex we don't have any control over its delivery.

i checked the tracking for your package and on 10/2 it noted, "Delivery exception - Incorrect address."

please contact us at help@mollymutt.com so we can try to clear up this incorrect address issue.

we're very sorry for the inconvenience!
Posted 1 month ago
I spent a lot on this product and the filling is not full enough for the duvet. I am very disappointed :(
Posted 2 months ago
hi Christine,
we gave a call shortly after we saw this review and we appreciate the photo you were able to send over. we're sending you a new insert today with a prepaid label to return the other insert.
Posted 2 months ago
Sent the wrong duvet. Ordered I'm a realist but the duvet is beige.
Posted 3 months ago
By the time you stuff them with blankets and such they are so heavy and lumpy. I bought three and my dogs won’t even lay on them!!
Posted 3 months ago
Thank you very much for contacting us! To both control the weight and provide a soft, fluffy bed we recommend using pillows, comforters, and even lightweight sleeping bags. Use them as the "top layer" and you'll both control the weight, and provide soft and even looking beds.
Posted 3 months ago
For the money.. I could have went to pet smart. Wool insert seams have already failed. Great idea though. Can save the cover at least.
Posted 3 months ago
Hi Arin - we've never had any issues with the seams on our wool inserts before, but whatever the problem is I'm sure we can fix it and make it right for you. Please reach out to help@mollymutt.com and we'll be glad to fix whatever needs fixing for you
Posted 3 months ago
I never received my item.
Posted 5 months ago
we're very sorry to hear that! the tracking shows it was delivered "at the front door or porch at 2:43 pm on June 26." please contact us at help@mollymutt.com so we can help.
Posted 5 months ago
Awful experience. They sent me someone else’s personalized bed and then never sent me what I ordered. I placed my order May 14th and received the (wrong) items within three days. I notified them immediately of the mistake and they said they shipped out the correct order. I never received it. It has been almost four weeks! I am a COVID doctor and was unable to go to the post office since I cannot expose others so I was just now able to mail out the incorrect items since I now am no longer interested in having any of their products due to poor customer support. They also asked me to return everything in my order instead of just the incorrect item which is so ubsurd since they haven’t even sent me my actual bed yet. I ordered the bed online since I could not go to any shops and one month later, I still have nothing to show my dog. I include a picture of their subpar embroidery job.
Posted 5 months ago
this is definitely a poor experience and we apologize for all the issues. it looks like you received a cover we were working on to fix the embroidery—we have no idea how it ended up in your package! a replacement should have been sent right away, and that it wasn't is a failure on our part. we have since implemented new procedures when passing along customer issues to our warehouse team.

your order has been refunded in full and we reached out to you via email to help fix our error. we're very sorry for the inconvenience.
Posted 5 months ago
Molly Mutt is rated 4.90 based on 1,457 reviews