Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

OLDIES.com Reviews

4.7 Rating 18,887 Reviews
92 %
of reviewers recommend OLDIES.com
4.7
Based on 18,887 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.6 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better
Read OLDIES.com Reviews

About OLDIES.com:

We are the premier music and movie mail-order company in the United States. Shop online at www.OLDIES.com or call 888-MY-OLDIES for a free catalog.

Visit Website

Phone:

1-800-336-4627

Email:

Customer-Service@OLDIES.com

Location:

203 Windsor Rd,
Pottstown
Pennsylvania
19464

Write Your review

Took a long time to receive my cd!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for the feedback. We estimated delivery between Thursday, November 17th 2022 and Tuesday, November 29th 2022. According to USPS, it delivered to you on November 21st. If you have any further questions about your order, please don't hesitate to reach out to us at 1-800-336-4627. Best regards, CUSTOMER SERVICE DEPT OLDIES.com
Posted 2 years ago
Good deals, a great selection of hard to find items. Terrible packaging for shipment. My order of 7 cd's was shipped in a thin plastic mailer, all cd's had broken cases, damaged in transit due to poor packaging. Should have been shipped in a box.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Service was much slower then I expected. The LP wasn’t apparently damaged but one corner of the jacket was pretty crinkled.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Bought Pink Floyd The Wall. Paid when I ordered it. Then got charged a second time when the package shipped. Probably not going to recommend this sight. Doubt I'll order anything else.
Helpful Report
Posted 2 years ago
One of the CD items cases was cracked.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, Carmen! We're sorry that your order arrived damaged. Give us a call at 1-800-336-4627 and we'll make things right! Best regards, CUSTOMER SERVICE DEPT OLDIES.com
Posted 2 years ago
Great selection,good prices,BUT HORRIBLE, SLOW SHIPPING.
Helpful Report
Posted 2 years ago
I like to see more spanish music available salsa merengue
Helpful Report
Posted 2 years ago
Nice place to get cheap movies but there was a couple time with the older movies that the quality was really bad and some times it would play the full movie like it wasn't quiet finalized
Helpful Report
Posted 2 years ago
I ordered the item a week ago today and requested and paid for Rush shipment. It really didn't help me because it wasn't shipped until Wednesday so there was no way I was going to get the item in time for when I really needed it. Item get delivered as promised and just disappointing it wasn't shipped immediately after ordering I guess I'm just too used to Amazon
Helpful Report
Posted 2 years ago
I haven't recieved my orders yet. 9 days since I ordered.
Helpful Report
Posted 2 years ago
According to USPS, your order was delivered to you today. If you haven't received it, please reach out to us at 1-800-336-4627 for assistance. Best regards, CUSTOMER SERVICE DEPT OLDIES.com
Posted 2 years ago
The shipping was as expensive as the item, so the list price is misleading. However the item arrived earlier than expected. The selection of items was better than expected
Helpful Report
Posted 2 years ago
Took longer than usual to process befire sending. One of the WZ 1.98 items was unplayable with a deep gauge across one of the tracks.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Paid extra for faster shipping, item came in 8 or 9 days. Still was glad they even had the item and I have it now so thanks in that regard.
Helpful Report
Posted 2 years ago
It should of been free shipping. Since I waited too long to get my package. I'm sticking with Amazon from now on
Helpful Report
Posted 2 years ago
We are sorry, but we cannot offer free shipping on $10 orders. Based on what you ordered, we estimated delivery between September 8 and September 20. Your order was delivered to you on September 12. Best regards, CUSTOMER SERVICE DEPT OLDIES.com
Posted 2 years ago
I thought the process and shipping time was a bit on the slow side. I was pleased I could get that particular CD from them, but it took over a week. Philadelphia is only a two-day shipping point from where I live
Helpful Report
Posted 2 years ago
i only buy your cheapest dvds you used to have the best price
Helpful Report
Posted 2 years ago
One complaint. Ordered 6 CDs received 4. The others were OUT OF STOCK. Why isn't the person on the other side of the line kept in form 0f this situation when ordering! Maybe to prevent possible order cancellation???
Helpful Report
Posted 2 years ago
Slow and no contact from order to shipping. Product was great.
Helpful Report
Posted 2 years ago
The order took longer to ship than it was supposed to and there was no notice of this.
Helpful Report
Posted 2 years ago
The website often says items are in stock and they are not in stock and never shipped so you have to ask for a refund.
Helpful Report
Posted 3 years ago
OLDIES.com is rated 4.7 based on 18,887 reviews