Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Wright Brothers Reviews

4.8 Rating 3,068 Reviews
94 %
of reviewers recommend Wright Brothers
4.8
Based on 3,068 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Wright Brothers Reviews

About Wright Brothers:

We have been supplying London’s best chefs for over 20 years. With the launch of ‘Wright Brothers At Home’ in 2020 we now proudly deliver the same quality seafood to thousands of homes up and down the country.

Visit Website

Phone:

020 3855 5300

Email:

athome@thewrightbrothers.co.uk

Write Your review

“""”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“What a wonderful treat delivered on time,well package very cold & tasted delicious recommend the seafood platter & will have again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Absolutely delighted with both my orders. The packaging and delivery service is excellent. I have only eaten 2 packs of my large order and both are delicious. I am looking forward to trying more.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent quality”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service and helpful team. Most importantly, delicious and fresh seafood delivered to door at affordable price!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Disappointed no crab available.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Dear David, Thank you for your feedback. We are sincerely sorry you did not receive the Crab in your seafood box. Due to the weather and conditions our team could not source fresh crab. We can assure you a full refunded for the crab has been issued. Although we are glad to hear that you enjoyed the rest of your order, we apologise that it was not up to your expectations. We can assure that this not a common occurrence and have been working to make improvements. Kind regards, Wright Brothers Team.
Posted 5 years ago
“Fantastic products! Very pleased with the quality great present for my fiance.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Half of the oysters were open/dead.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Dear David, Thank you for your feedback. We are sincerely sorry to hear that the oysters received were not up to our usual standards. As this product is supplied already packed, we are prohibited to open them, due to Health and Safety regulations. However, we passed your comment on to our dedicated team who will look immediately into this with our supplier to ensure that this doesn't happen again. In the meantime, we will be in touch with you directly to discuss this further. Kind regards, Wright Brothers Team
Posted 5 years ago
“""”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent fresh and beautifully presented”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent in every way very pleased the fish is fresh, clean and tasty. Keep it up *****”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Wright Brothers deliver the same high quality fish as you find in their restaurants. We have two teenagers who normally dislike fish but due to the quality, enjoy eating Wright Brothers fish.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Fresh fish perfectly prepared and packaged”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very impressed! Delivery spot on, packaging all environmentally friendly and the products very high quality.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent products”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Honestly, about 3/4 of the oysters barely had anything in them. All of them would not be served in your restaurants because they looked so puny..”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“""”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“I will order again fabulously tasty fish,”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“""”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“""”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Wright Brothers is rated 4.8 based on 3,068 reviews