Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Attachments Reviews

4.4 Rating 30,203 Reviews
84 %
of reviewers recommend Titan Attachments
4.4
Based on 30,203 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 90%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Attachments Reviews
Visit Website

Phone:

800-605-7595

Email:

info@palletforks.com

Write Your review

Titan Attachments 5 star review on 18th August 2026
"Dolly K
Titan Attachments 5 star review on 6th October 2025
John H
Titan Attachments 5 star review on 26th August 2025
SEAN D
Titan Attachments 5 star review on 13th May 2025
Sam D
Titan Attachments 5 star review on 10th May 2025
Jeffery F
Titan Attachments 5 star review on 31st March 2025
Scott B
Titan Attachments 5 star review on 14th March 2025
Jim S
1251
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Forks and mount look very good, welds and paint look good. Looks like a strong set of forks.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Order process was easy. Equipment shipped quickly and arrived in good order, worked great.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“bought a set of pallet forks and they are very good.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Delivered on time, quality protective packaging, strong built, operates effectively and efficiently, a great value purchase.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Very impressed with the results”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Adding this product to my tractor’s bucket improved its digging ability greatly.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“This product was one of the cheaper items we could find. We had 72 rolls of grass to lay. The bar that holds the grass bent before we were 1/2 way through. It caused a hardship trying to use the equipment properly. Disappointed to say the least. We finished the job but multiple times through the process, we wish we had spend the extra $ for a better product. We have more grass to lay in the spring, unsure what we will do. The design was good, super easy to use...the bar that holds the grass was poor quality but the attachment that held the bar was excellent. I would have spend extra $ for a better bar to ionprove their product.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thanks for your feedback. We're sorry to hear the bar didn’t hold up during your project. We appreciate you highlighting the design and ease of use, and we’ll share your comments with our product team to help improve quality moving forward. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
“Missing parts”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi! We sincerely apologize for the experience you had with us. Your feedback will be used to enhance our shipping process by ensuring that our warehouse team properly inspects the item before shipping to confirm that all parts are present and correct. Since you purchased the Route Protection Package, kindly file a claim on their website: https://claims.route.com. Click on Contact Support and click on File a Claim. Route’s expert support team will help ensure your order gets replaced or refunded as preferred. Claims will be reviewed for approval within 1-2 business days from filing. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
“The Titan Stump Bucket works exactly as advertised! Going around the tree stump, one to two feet from stump diameter to break roots around the stump. It digs and breaks roots like nobody’s business. Then you drive the shovel end of the stump bucket at upper end of stump and you’ll notice it’s rocking and you’ve made progress. Excellent Attachment and well worth the investment!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“We ordered this tree puller for a clearing job.The push bar worked well,definitely worth the added cost.We use it on a bobcat t66 and we're pulling trees up to 8" diameter at ground level.I think it will do a little larger than that. Definitely a time saver.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I am very happy with this attachment”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Excellent quality/ heavy duty for the price and lightening speed delivery.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Very clear site to use was able to find my product and complete order in short time. I was kept up to date by Titan and the delivery company. Delivery guy was great set the heavy bid right in the back of my truck for me.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“perfect , highly recommend solid attachment and easy to us”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“The stump bucket is built tough. When we read the steel is 1/2" thick, we assumed the digging edge but the entire bucket is made of 1/2" steel. It cuts through roots like butter and moves stumps like it's nothing. We are so glad we made the purchase. This bucket saved us time and money!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“This is the second item ive purchased from titan and they both have been really good quality I expect to get many years of use from the ballast box I purchased this time as well as the ssqa to 3point adapter I got for my first purchase that has been used every winter to turn my back blade into a snow plow”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“The bucket came fastband on time. I have been using it for a week and its been great. Hope to get the grapple soon.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Very helpful and responsive”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“This whole experience was a nightmare. First off avoid the USA made bucket at all costs. The first bucket I received would not fit my skid. So I tired to call in and was basically told everything had to be done by email. So I sent an email and waited days for a response. This went on for weeks answering questions and measuring the bucket. Well turns out the bucket was built out of spec. So they send me another one that is exactly the same built out of spec. So I get to play email tag for another week. Then the return process was just as bad. I will say in the end I got a full refund but definitely not worth the hassle. That stump bucket looks like it’s built for a mini skid it’s way too small. Find another one.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi! Thank you for your feedback. We're sorry to hear about the trouble you experienced. As noted, a full refund was issued per our support team's resolution. We appreciate your patience throughout the process and will use your feedback to improve both product quality and customer support. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
“Well built, works like it should”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Titan Attachments is rated 4.4 based on 30,203 reviews