Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Attachments Reviews

4.4 Rating 30,203 Reviews
84 %
of reviewers recommend Titan Attachments
4.4
Based on 30,203 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 90%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Attachments Reviews
Visit Website

Phone:

800-605-7595

Email:

info@palletforks.com

Write Your review

Titan Attachments 5 star review on 18th August 2026
"Dolly K
Titan Attachments 5 star review on 6th October 2025
John H
Titan Attachments 5 star review on 26th August 2025
SEAN D
Titan Attachments 5 star review on 13th May 2025
Sam D
Titan Attachments 5 star review on 10th May 2025
Jeffery F
Titan Attachments 5 star review on 31st March 2025
Scott B
Titan Attachments 5 star review on 14th March 2025
Jim S
1251
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I ordered a set of stacks and only got 1. They want another 160.00 for a second one. Then you want me to pay shipping and 20% restocking fee. I will put a nice post about how great you guys are with customers. Thanks Rick”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi! Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry to hear about your experience. We checked our system and were not able to find any prior contact from you regarding this issue. We’d really like the opportunity to assist you further and make this right. Please reach out to us directly so we can look into your order details and help resolve the situation as quickly as possible.
Posted 11 months ago
“Easy to assemble and works great, very quick cleanup on flat surfaces”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“Built is solidly as I’d hoped it was. Ordering for the first time online always seems a risk but ordering, delivery, and quality of the pallet forks and hay speers is fantastic.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“I recently bought a new tractor, and the fellow that was buying my old tractor wanted the old set of Titan forks as part of the deal. Needless to say, my first attachment purchase was a new set of Titan forks. Love the improvements ya'll have made of the years.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“The packaging within the large box did not hold the small parts such as nuts, washers and cotter pins. Many of these parts were loose in the box and lost”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi! Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear that some of the smaller parts came loose during shipping — that’s certainly not the experience we want for our customers. Please contact our Customer Service team so we can help make this right and send any missing parts you need. You can reach us at https://support.palletforks.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=151263 We appreciate you bringing this to our attention and look forward to resolving it quickly for you.
Posted 11 months ago
“I was able to get the mower assembled but the instructions were not in the crate. I have used it for about an hour and it has performed great. I do need to adjust the height to the highest setting since I’m working in some extremely tall grass.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“Broken snowplow on the third use. The worst part is that Titan wouldn't honor repairing it. I had to bring it to the welding contractor. I had to get the quote and then they said it wasn't detailed enough. They also wouldn't talk on the phone. they communicated by email only. In the end they paid for nothing! Terrible customer service.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi. We’re sorry to hear about the trouble you experienced with your snowplow and the frustration this caused. Upon reviewing your case, our records show that our warranty team had been in touch with you in July 2024 and advised you to proceed with the repair and send us the quote for review. Unfortunately, we did not receive a response at that time. When you reached out again in January, the warranty period had already expired. We understand how disappointing this situation must have been, and we truly regret that we couldn’t resolve it under warranty. Your feedback is important to us, and we’ll continue to look for ways to improve our communication and support process.
Posted 11 months ago
“Quality product , would buy again !”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“I received my quick hit within 4 days. Easy installed and works perfect 100% satisfying.. thank you very much.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“Great service and easy shipping. One piece of bent metal on the attachment when received which was a little disappointing but will not affect performance.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“So far so good. Quick delivery and easy set up after getting the instructions off of the internet. We have just used it for a week but my boys were happy to clean the horse pen bc they got to spread manure with the 4wheeler.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“So far so good.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“We use this on our 15 acre property regularly. The attachment is heavy and solid as a rock. I see this lasting for years of hard work. Happy with the purchase.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“Well made frame. I use it on my Kubota 97-2 skidsteer to move 1400lbs square bales. I would buy again.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“Works as expected. Good way to use those QA implements”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“Easy to mount, easy to use. Does just we need done”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“Very well built works great on my tractor, there is a learn curve with it but nothing you don't pick up fast on”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“Had to order parts to hook up hydraulic lines properly. Lines as designed dropped between grapple and BobCat frame. Had to install guards for hydraulic lines (2 locations,) and 1 main top hydraulic connector locations. Big sticker stating made in China . Obvious the designer and fabricators did not use a Bob Cat for production and as pictured in advertisement . 3 weeks still no use waiting for parts to properly use with out tearing hydraulic lines of the root rake.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi! We’re sorry to hear about the issues with your hydraulic line setup and the delay in using your root rake. We’ve shared your feedback with our product team to help improve future designs. If you still need assistance with parts or setup, please reach out to our support team — we’re happy to help.
Posted 11 months ago
“Fits and works great.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“The teeth bolted on perfect to my bucket and they have been holding up very well. I’m pleased with the purchase”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Titan Attachments is rated 4.4 based on 30,203 reviews