Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

TJC Reviews

4.2 Rating 3,198 Reviews
80 %
of reviewers recommend TJC
4.2
Based on 3,198 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
Greater than 31%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 84%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Over A Week
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Read TJC Reviews
Visit Website

Email:

craig.pyke@tjc.co.uk

Location:

TJC Limited, Surrey House, Plane Tree Crescent,
TJC Limited, Surrey House, Plane Tree Crescent
Feltham
TW13 7HF

Write Your review

“Not arrived yet”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Terrible service. Already late by 3 weeks and still no communication following 3 calls from myself with false promises. No one has called me to update on delivery . Would never use again”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Your customer service leaves a lot to be desired. I've been trying for a week now to gain a response from yourselves about an order that you have taken the money for but no delivery”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Shoddy service asked for refund and FOBBED OFF seven days later STILL NO REFUND. I WOULD NEVER USE THIS SERVICE AGAIN.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“After months of calls & emails to customer service still awaiting a call from IT dept as unable to purchase anything. But it hasn’t stopped u from sending me ads!! Having been a loyal customer for nearly 20yrs this experience has been unacceptable!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“The bracelet was ok (but slightly damaged). A few weeks later the bracelet was reduced by 30 percent. I wrote asking if I could have the discount and they did not even give me the courtesy of a reply. !!!!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Bought moissanite ring £89.00 wore it twice a stone fell out can not wear it when called said repair at my cost talk how good jewellery is I would not recommend to anybody to buy”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I am fed up getting e-mails saying my payments have been declined. This is your problem not mine get it fixed.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Bid on items then don’t receive told the item is damaged in transit don’t believe this total con not happy will not buy anymore and I have spent over £1200 in the last 2 weeks all items will now be returned for refund”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good evening, Thank you for the review and for taking the time to share your feedback with us.   Based on our telephonic conversation, I am sharing your feedback with the team, and we will make sure to get the necessary changes in the process to make your experience with us more enjoyable. We look forward to you shopping with TJC again.    Kind regards,    Rajeev Sharma   Customer Service Agent  www.tjc.co.uk
Posted 3 years ago
“Ordered two weeks ago still no delivery customer services extremely unhelpful, quick to take payment not so keen to help when your delivery hasn’t arrived”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good afternoon, Mrs. Douglas, Thank you for your review. I'm sorry to hear that we were not able to deliver as per your expectation, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. I have found the details of your order (0026817750 ) Which was placed on 15th Oct’2022. As per the feedback shared by you for the missing item, we have already processed a refund of £102.37 on 1st Nov’2022 Refund will get reflected in your account within 3-5 business days. Hope you will give us another opportunity to serve you better. Kind regards, Rajeev Sharma Customer Service Agent www.tjc.co.uk
Posted 3 years ago
“Poor Quality jewellers”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good afternoon,Mrs. Silluzio, Thank you for your review. I'm sorry to hear that we were not able to deliver as per your expectation, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. We strive to ensure every customer is satisfied with our business, and I apologize for any way in which we may have inconvenienced you. This is to inform you that, we tried to connect with you on call. However, due to some reason, we failed to do so. Request you to please give us a call back on 0800-260-6666 (option: 3) or Reply on the same with a good time to connect with you so that we can arrange a call-back. We appreciate your understanding of this and look forward to serving you again. Kind regards, Rajeev Sharma Customer Service Agent www.tjc.co.uk
Posted 3 years ago
“My device has stopped working so I will be returning it for a full refund. Regards Jean Sorhaindo”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good afternoon, Mrs. Sorhaindo, Thank you for your review. I'm sorry to hear that we were not able to deliver as per your expectation, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. We strive to ensure every customer is satisfied with our business, and I apologize for any way in which we may have inconvenienced you. This is to inform you that, we tried to connect with you on call. However, due to some reason, we failed to do so. Request you to please give us a call back on 0800-260-6666 (option: 3) or Reply on the same with a good time to connect with you so that we can arrange a call-back. We appreciate your understanding of this and look forward to serving you again. Kind regards, Rajeev Sharma Customer Service Agent www.tjc.co.uk
Posted 4 years ago
“Not great. Mis sold the item.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good afternoon, Miss. Caesar, Thank you for leaving a review, we really appreciate your feedback. It is truly disappointing to hear about your experience with our service was not up to the mark and we sincerely apologize for any inconvenience caused. As a company, this is never our intention and we can assure you that we are here to help you solve your problems. We have sent an email to your registered email address with TJC requesting to share few details which will help us in investigating the issue further. Would request you to please share the details and we would be happy to help. Your patience and understanding is highly appreciated and please do not hesitate to contact us if you have any questions or concerns. For any support or clarification please contact us at TJC Helpline – 08002606666, option 3 (Monday to Friday – 08:00am to 07:00pm and Saturday & Sunday – 09:00am to 06:00pm) Kind regards, Rajeev Sharma Customer Service Agent www.tjc.co.uk
Posted 4 years ago
“Item never arrived.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good evening, Mrs. Lawrence, Thank you for your review. I'm sorry to hear that we were not able to deliver as per your expectation, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. I have found the details of your order (0026545540) Which was placed on 13th Sep’2022 As per the feedback shared by you for the non-delivery item, we have already processed a refund of £34.99 on 1st Oct’2022 Refund will get reflected in your account within 3-5 business days. Hope you will give us another opportunity to serve you better. Kind regards, Rajeev Sharma Customer Service Agent www.tjc.co.uk
Posted 4 years ago
“I ordered my item, company took my detail and I received an email from them confirming my order. A week later still no item, so I responded to ask when I may expect information regarding my orders delivery. That was 4 days ago and I have still received no response or tracking information from them. I don't mind time, of delay shipping (within reason) but very disappointed with their lack of communication.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good evening, Miss. Campbell, Thank you for your review. I'm sorry to hear that we were not able to deliver as per your expectation, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. We strive to ensure every customer is satisfied with our business, and I apologize for any way in which we may have inconvenienced you. I have found the details of your order (0026537542) Which was placed on 13th Sep’2022 I can see the parcel was successfully dispatched on 1st Oct'2022 and should get delivered to your address within 3-5 business days. The tracking number for the same is: MQ204453660GB We appreciate your understanding of this and look forward to serving you again. Kind regards, Rajeev Sharma Customer Service Agent www.tjc.co.uk
Posted 4 years ago
“Order was left on hold with no contact from tjc emailed to enquire nonreply. When I phoned and was told on hold I was offered a small voucher if I completed the order, no point as anniversary had passed and i purchased elsewhere. I was also told it had been delivered on chat!!! Appalling service.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good evening, Mr. Gray, Thank you for leaving a review, we really appreciate your feedback. It is truly disappointing to hear about your experience with our service was not up to the mark and we sincerely apologize for any inconvenience caused. As a company, this is never our intention and we can assure you that we are here to help you solve your problems. We have sent an email to your registered email address with TJC requesting to share few details which will help us in investigating the issue further. Would request you to please share the details and we would be happy to help. Your patience and understanding is highly appreciated and please do not hesitate to contact us if you have any questions or concerns. For any support or clarification please contact us at TJC Helpline – 08002606666, option 3 (Monday to Friday – 08:00am to 07:00pm and Saturday & Sunday – 09:00am to 06:00pm) Kind regards, Rajeev Sharma Customer Service Agent www.tjc.co.uk
Posted 4 years ago
“Returned 4 rings in 1 packet. Refunds given on 2 only Tried in vain to get the refund on the other 2 but they are now saying the rings weren’t in the packet?? THEY WERE!!! They don’t reply after 72 hours either.. next stop is my Bank and Trading Standards..”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good evening, Thank you for your review. I'm sorry to hear that we were not able to deliver as per your expectation, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. We strive to ensure every customer is satisfied with our business, and I apologize for any way in which we may have inconvenienced you. I have found the details of your order (0026225720) Which was placed on 7 th Aug’2022 I confirmed with the team that we had not received the item, and we had also gone through the CCTV, but there was nothing there. We appreciate your understanding of this and look forward to serving you again. Kind regards, Rajeev Sharma Customer Service Agent www.tjc.co.uk
Posted 4 years ago
“Packages arriving opened and taped up, orders being split into many packages, orders saying they are returned to tjc when I haven’t even received them yet and customs charges for items coming from China wen I’m ordering from Uk site and paying postage to be delivered to ireland”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good morning, Thanks for leaving a review. We really appreciate all your feedback. It's truly disappointing to hear about your experience with our service and we apologise for the inconvenience caused. As a company, this is never our intention, and we can assure you that the issue you faced will not be repeated. It's our customers that allow us to constantly improve the way we serve. We would like to investigate this further and try to resolve the issues you’ve had. We’ve emailed you on the registered TJC email id asking for a few details so, that we can investigate the issue and resolve it. We look forward to hearing from you soon. Your patience and understanding is highly appreciated and please feel free to contact us if you have any further questions or concern. Kind regards, Rajeev Sharma Customer Service Agent www.tjc.co.uk
Posted 4 years ago
“Very poor. Unable to grasp the issues and not able to resolve. Requested full refund.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good morning, Mr. Brando, Thank you for your review. I'm sorry to hear that we were not able to deliver as per your expectation, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. I have found the details of your order (0026414143) Which was placed on 29th Aug’2022 As per the feedback shared by you for the faulty item, we have already processed a refund of £4224.99 on 14th Sep’2022 Refund will get reflected in your account within 3-5 business days. Hope you will give us another opportunity to serve you better. Kind regards, Rajeev Sharma Customer Service Agent www.tjc.co.uk
Posted 4 years ago
“I am not shopping with this company again, firstly my order mysteriously vanished but the payment went to pending on my bank account, no-one seemed to be able to help me, I was promised a £5 voucher for the trouble and that never appeared either. Well done TJC!!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good morning, Miss. Swaby, Thank you for contacting us regarding your concern. I am sorry for the inconvenience that you have faced. I completely understand how frustrating this must be for you. I've successfully located the details of your account and as a token of apology I have added a discount voucher of £5.0 which you can use on your next purchase. Please use the discount code (K4EF6E) before 20-03-2023 to avail the benefits. Your patience and understanding is highly appreciated. Please don't hesitate to contact us for further queries. Thanks & Regards, Rajeev Sharma
Posted 4 years ago
TJC is rated 4.2 based on 3,198 reviews