Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Tower Reviews

4.1 Rating 5,882 Reviews
79 %
of reviewers recommend Tower
4.1
Based on 5,882 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 72%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 80%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Over A Week
Customer Service
3 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better
Read Tower Reviews
Visit Website

Phone:

0333 220 6066

Email:

customerservice@towerhousewares.co.uk

Write Your review

“No customer service to help. 2 day queue for live chat. Spare baskets out of stock. No indication if they’ll come in stock. No phone line help. Avoid. Apart the built in obsolescence it worked fine.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“Not happy as I am replacing the exact tower kettle I bought last april which just stopped working , let’s hope this one does not die so soon Tried to upload photo of old and new one together but this site would not allow me they are identical The delivery via Amazon spot on though”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“So I initially bought the T17039 air fryer which was great but the light went after a few months, so I returned to the seller and got a full refund as they were unable to replace. I then bought a T17038 air fryer, which started making a noise 6 weeks after purchase. Took ages to arrange a replacement with tower customer services as I can't email to their custer service email, despite asking for phone calls due to this problem they never rang. Took ages to fill in their contact forms and had to send evidence of the fault more than once. All in all I am dissatisfied with the appliances as they have broke quickly. I am also dissatisfied with the service received from tower. Would not recommend.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I brought a kettle that lasted 1 year and 6 months. Unfortunately, I forgot to complete the extended warranty. So, no replacement, but they did offer a discount if I brought a new one. However, it was cheaper on Amazon with no postage charge.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“Well it arrived on time but the lid was shattered , I couldn't believe it the box had a dent in it if that was anything to do with it ..im replacing the lid with my old tower one , which the gander has broken from yes of use , just entering to tower do replacement lids .”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“Product looks unhygienic, even after cleaning they are marks. Which makes it unfit for use.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“We have had the blender for one week, and each time we use it we have to deal will leaking. We sealed the jug properly, inserted it as directed but every single time it leaks.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Hi haven’t used it yet but can see that it has been resealed and I have just opened the package and the plastic water container has split please can I receive a new one”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“The rounded body of the knife somehow makes it more difficult to hold than the old square style ones but the major issue is how short the electric cable is ! This makes it hazardous to use .”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“My Tower T17144 Dual Basket Air Fryer I purchased just over a year ago from Amazon, up until approximately a month ago to be fair I couldn’t fault it, then the right drawer started making a small but distinctive noise, within the month it has become a very loud noise once the fryer has been on for over approximately 5 mins, I feel today’s electrical equipment is designed to fail just after it has done its 12 month warranty, annoying thing is I took the extra 3 yr warranty which came with it but I can’t find my e mail back from the warranty form i filled in on line, so for the second time I’m having to bin a tower air fryer just out of of the 12 months!!”
Helpful Report
Posted 6 months ago
“All the rose gold on the kettle and toaster wears off, only had it 12 months , i also had the microwave, cannisters,mug tree, kitchen roll holder and sensor bin so it did cost me around £358.00.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Two air friers two failures not good,bought twin one thats digital and not easy to get it working.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“I bought my tower air fryer under one year ago, while the product was turned on I pulled the drawer open and the handle snapped off, your review process will not let me attach photos of the broken handle”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“The grill plate is too tight for the cooking basket.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
“Poor design kettle, steam comes out all round lid when it boils. Damages top handle finish, and could cause a burn to user. Nice looking product though....”
Helpful Report
Posted 9 months ago
“The colour and design is lovely however it’s arrived with a Dint 😢 I’ll have to send back I have the kettle and pepper mill and they are great”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hello Mel I was sorry to read about the rare issue with your delivery and the condition in which your Toaster was received. One of our Team will be in contact with you very soon to help with your enquiry. Best wishes Keith - Group Customer Services Manager
Posted 10 months ago
“Cordless vacuum cleaner has snapped and I have reached out to them by e-mail to ask if they would cover this under the extended warranty and I have waited over the 3 business days quoted in their automatic reply and have had no answer from them. I would like a reply either way so I know where I stand here.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Lynsay C Thanks for taking the time to leave your review. I was sorry to learn of the rare fault with your Vacuum Cleaner. Here at Tower we are proud of our product range as well as our products supporting warranty which can also be extended free of charge for an agreed period of time. The warranty programme is subject to retaining certain documentation such as a proof of purchase and any extended warranty certificates. Sadly you could not provide any documentation to support a warranty claim but I was delighted you took advantage of the discount our Team offered to retain you as a valuable customer. It only leaves me thank you for your order and also the patience shown during this busy time. Keith - Group Customer Services Manager.
Posted 1 year ago
“Brought a sensor 58 litre bin in black chrome finish came out the box scratches on and dent on the top of it.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Thanks for your review regarding the delivery of your Sensor Bin. Our courier partners delivery thousands of parcels safely every day for our customers so I was surprised to read about your delivery experiences. Rest assured we hold close relationships with our courier partners and we will be investigating your experiences with them. One of our Customer Services Team have contacted you to manage your expectations as to how to return your parcel to us for a refund. It only leaves me to offer my sincere and personal apologies for any inconvenience caused. Keith - Group Customer Services Manager
Posted 1 year ago
“Ordered toaster and kettle package in replacement for recalled air fryer paid extra for next day delivery and advised that I would receive email and shipping details,still waiting for advice and order very poor customer service and will request repayment of delivery charge”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Paul, Many thanks for taking the time to leave your valuable feedback. I was sorry to learn of the delay in processing your order during what has been a busy time for our warehouse teams due to the popularity of our products. Here at Tower we would not expect our customers to pay any delivery charges should an order be delayed. Rest assured your delivery charge has been refunded and your order is on its way to you. It only leaves me to offer my sincere apologies for any inconvenience caused. Keith - Group Customer Services Manager
Posted 1 year ago
“Purchased ceraglide iron,great iron but a very short flex it only just reaches the end of the ironing board when used in the kitchen and I've no chance on my landing where socket is low down, so useless when I want something quickly as I bought for this reason as I use my big steam generator iron for a larger amount of ironing.Ive never had an issue with any other iron I've ever had .It actually pulled out of the socket if I go to the end of the board”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello I was sorry to read your review about your iron. One of our Team have reached out to provide some advice regarding your enquiry. This includes rotating your ironing board 180 degrees which will shorten the requirement of the cable. You should also be aware our products are supported by a 30 day money back guarantee should you wish to return the product to where it was purchased from. Keith - Group Customer Services Manager
Posted 1 year ago
Tower is rated 4.1 based on 5,882 reviews