Waking Herbs Reviews

4.78 Rating 2,769 Reviews
95 %
of reviewers recommend Waking Herbs
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
Customer Service
4.84 out of 5
Read Waking Herbs Reviews
Visit Website

Phone:

+3123 7370 777

Email:

admin@wakingherbs.com

Location:

Nieuweweg 5a

Write Your review

Tell us how Waking Herbs made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Waking Herbs 5 star review on 3rd March 2021
Anónimo
Waking Herbs 5 star review on 24th February 2021
William Crowell
Waking Herbs 5 star review on 15th February 2021
Desiree François
Waking Herbs 5 star review on 29th January 2021
Claus Van Der Eng
Waking Herbs 5 star review on 4th January 2021
Kornelia Janetka
Waking Herbs 5 star review on 31st December 2020
Vincent MYSLAJEK
Waking Herbs 5 star review on 30th December 2020
Anonym
5
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I still have yet to receive my order
Posted 2 years ago
The products are not as strong as expected for the very expensive price I payed.
Posted 2 years ago
Tiny, tiny, tiny amounts of dried herbs for a very high price. I know the herb that I bought very well, and the dried did not smell right to me.
Posted 2 years ago
Dear V., we received a negative review from you. We are a bit surprised. You ordered Guayusa paste 30x - 10 gr. This is what we sent as well as two free sample bags, one guayusa and one ocotea. Your complaint is about tiny amounts of dried herbs. Are you sure this review is for us and not for another vendor? Please let me know, All the best, Philip (sent private as well but no response, so now put it on public a day later)
Posted 2 years ago
multiple emails about delayed shipment not answered
Posted 2 years ago
Product totally diferent and no answer to complain
Posted 2 years ago
not very impressed with the quality of the blue lotus extract would have have preferred just the petals it was not 100x more like 0.5x
Posted 2 years ago
Waking Herbs is rated 4.78 based on 2,769 reviews