Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

World of Camping Reviews

4.8 Rating 9,957 Reviews
95 %
of reviewers recommend World of Camping
4.8
Based on 9,957 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read World of Camping Reviews
Visit Website

Phone:

01209 203220

Email:

info@worldofcamping.co.uk

Location:

Treleigh Industrial Estate, Redruth, Cornwall

Write Your review

I haven't got my order yet. Dup failed to deliver on Monday and instead of delivering the next day they asked me WHEN I wanted the item. Well the answer is asap.i wasn't able to get back to them the next day so they didn't deliver it. Now they dont seem to have any idea of where it is. Please can you resend and tell them just to deliver it or leave it in the shed.its not rocket science!
Helpful Report
Posted 7 years ago
perfect order pay deliver simples
Helpful Report
Posted 7 years ago
Three gas lighters arrived. One is broken and one does not work.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Poor delivery, item not delivered on time yet paid 20 pounds for this
Helpful Report
Posted 7 years ago
Broke on day 3 after purchase!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Ordered an outwell windbreak on Sunday. Paid for next day delivery expecting it Tuesday. Tuesday came and went, got in touch as problem with UKmail. Promised Wednesday.still not arrived.emailed again, promised Thursday. It’s now 9.30pm Thursday and we go on our trip tomorrow..no windbreak.. very disappointed.
Helpful Report
Posted 7 years ago
My order has not arrived in time so had to cancel.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Terrible service. Did nothing with my order for two days then tried to blame me when it was discovered that order would not be received in time due to their delay! Refund then took far too long to come through. Awful company with uncaring staff. Would not recommend or use again.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your review. We have looked into your order and can see that you paced your order with us on Tuesday 31st July on a 3-5 working day delivery service. The weekend are still not classed as working days. You were unhappy that your order was not pushed ahead of those that ordered before you. We work on a first in first out system with our customers to give everyone a fair service, unless a faster delivery is requested and paid for. You were not prepared to do this. You were given screen shots of your refund which was on Thursday 3rd August, the same day you demanded a cancellation. We are not uncaring and people will see from the majority of our reviews that this is also not the case.
Posted 7 years ago
The windbreakers I order the poles are not up to the job they are not good quality and have useless
Helpful Report
Posted 7 years ago
Stove ordered three weeks before our holiday and despite chasing, and being told it would arrive, it never appeared. I have now received an email saying there may be no more stock until next season. Very frustrating!
Helpful Report
Posted 7 years ago
I waited for the item to arrive after paying extra for nectar day delivery. It didn’t arrive. We had to leave without it.
Helpful Report
Posted 7 years ago
The chair I ordered arrived with essential brackets already rusted. It was not fit for use.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Delivered the wrong BBQ and it was too late for a replacement as we were going away camping the following day. Really disappointed with the service.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Have not received my order yet
Helpful Report
Posted 7 years ago
I haven’t even received my item and you’re asking me to review it!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Delayed delivery with no communication.
Helpful Report
Posted 8 years ago
I bought a bladder for my sevylor rio. I put it into the kayak pupmed up the bladder and checked the valves for leaks. Everyrhing seemed fine until i was around 500 yards out on the open water and realised the floor was losing pressure. So i quickly paddled bavk to shore and removed the bladder to find a tiny hole on the seam which through my experience i cannot fix. (Reason i bought a new bladder) i am £100 out of pocket and im still in the same situation i was in before.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Paid the money and still no goods after waiting 5 days, tried to locate package with the on-line number but tracking number not valid, called world of camping Saturday pm closed!! Would have ordered from another supplier that have used before but thought I would give World of Camping a go, Not again!!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Arrived damaged sent two emails plus photograph and still not heard from you
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review. This has been passed to our customer service department and apologise that you have not had a reponse already.
Posted 8 years ago
I have already reviewed please stop emailing me
Helpful Report
Posted 8 years ago
World of Camping is rated 4.8 based on 9,957 reviews