Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

World of Camping Reviews

4.8 Rating 9,957 Reviews
95 %
of reviewers recommend World of Camping
4.8
Based on 9,957 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read World of Camping Reviews
Visit Website

Phone:

01209 203220

Email:

info@worldofcamping.co.uk

Location:

Treleigh Industrial Estate, Redruth, Cornwall

Write Your review

I recently bought off you 2 Multimat cushion/pillows. They arrived today and on testing one is perfect and the other is faulty as it starts to deflate straight away on its own and when you lay your had on it the air comes out of the valve rapidly. Totally unacceptable and obviously a faulty valve as i have tested it now 5 times, and its actually deflating before my eyes as i write this review. Your tracking system, it does not work as the page keeps coming up as 'cant be displayed'. I would like a replacement for the faulty one please and am happy to send back the faulty one as its good for nothing. Regards, Niall McGovern.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Sadly a very disappointing experience. Delivery day and time is anyone's guess at this moment in time. Priced slightly over the odds but for sake of buying all from one place was willing to pay.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review. Sorry you feel it is a disapointing experience. You placed your order yesterday on a 3-5 day delivery service and we can see it was dispatched yesterday so should be delivered with in your service selected.
Posted 8 years ago
BBQ faulty. Arranged for it to be collected. Stayed in all day. Nobody turned up. Dreadful.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review, we are really sorry that this has happened. We have forwarded your coments to our customer service team who will be in contact with you today.
Posted 8 years ago
I was sent the wrong item.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review. We are sorry you seemed to have recieved the wrong item. This issue has been passed to our customer services who will contact you to resolve this issue. Our apologies again.
Posted 8 years ago
Sorry correction to my last feedback...the chairs came from Blacks not world of camping my apologies. So many dodgy company's on the net l can't keep up with them!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your comments, it is apprciated, but could we not have more stars as it was not our company?
Posted 8 years ago
Thank you for your comments, it is apprciated, but could we not have more stars as it was not our company?
Posted 8 years ago
Terrible customer service. NO contact what so ever, NO Invoice, NO returns details or any paperwork at all; never even let you know when the item was dispatched or when the courier was coming totally left in the dark!! Delivered 2 chairs that were used/customer returns one had the original tags missing as well. Use this company at your peril..
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review. We will get customer services to contact you about your order as you did not order any chairs. We are sorry if you feel you have no had a good experience and your details will be passed onto a manager.
Posted 8 years ago
Poor!!!! Still waiting for my item despite paying full whack postage. Five days on still no confirmation from the seller, though quick off the mark for a review message request. Will wait a few more days.............
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review. I can see from our courier that you received your order at 1pm today. We seem to have delivered this within our 3-5 working day service as per your order which was placed on Thursday 19th July. if you do feel that in some way this is not the case please contact our customer service department who can help you further.
Posted 8 years ago
This must be the worst company on the planet for communication. I didn't receive any order confirmation, l didn't receive an item dispatched notice and l didn't even get a delivery notice. The items arrived today out of the blue and it was just lucky that some one was home at that precise moment; purely by chance! Not even an order form or returns note inside, talk about leave you in the dark. Couldn't even track the items on-line because l couldn't set up an account due to the computer saying 'No' it thinks l already have an account but l don't and wants me to change my password l haven't got!! How draconian is that..never again unfortunately.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review and appreciate your fustration. We have been having some technical problems with our emails and this communication is so important to our customers. Please accept our sincere apologies, we believe this issue has now been rectified.
Posted 8 years ago
The middle poles arrived with a broken middlestring, very frustrating trying to set the tent up not knowing the order the poles should be in!
Helpful Report
Posted 8 years ago
Very poor customer service. Goods were ordered in May and order was incorrect and finally resolved in mid-July. Very disappointed as goods were for an club event in mid June! Even a mix up on collection of returns that should have been Monday but turned up early on the Friday!!!!!
Helpful Report
Posted 8 years ago
No Im not happy, I didn't get my £25 off my 1st order as advertised if you signed up . Feeling cheated
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review. We have spoken with customer services and they have confirmed you did not use the voucher code that was issued for you to place in your basket page for the discount. Our only discount on offer at the moment is 5% off which would be £8.99 on your order. If you call customer services on 01209 203220 they would be more than happy to organise the refund for the £8.99. We are sorry if you missed the area to submit your discount on this occasion.
Posted 8 years ago
Urgently needed some camping kit and paid a lot more for Saturday delivery. The website stated orders needed to be processed before 1pm to guarantee Saturday delivery which mine was. For what ever reason the order never arrived. I tried to contact someone at camping world but their offices are closed over the weekend- very frustrating. Not impressed with this company - Had to spend several nights on leaky air beds instead of the lovely Vango comfort 10 sims 😭.
Helpful Report
Posted 8 years ago
I placed an order nearly 2 weeks ago and have still not received delivery or an email about its whereabouts
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review. We are extremely sorry that you have not received your order. We have spoken with customer services who are now looking into this for you with our courier UK Mail. Customer services will be back in touch as soon as they have some news.
Posted 8 years ago
Paid £14.99 for next day delivery. My order did not arrive next day. Cost £3 to return the goods. So total delivery costs equate to £17.99! Many other companies offer next day delivery much cheaper than £14.99! The packaging was far too big for what the order was and it was not a heavy package. As the goods did not arrive next day - had to buy goods elsewhere for my daughters camping trip.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review. I can see your order was indeed delayed and we are extremely sorry this has happened and it will be raised with our UK Mail account manager. Our next day delivery is £9.99, but you chose £14.99 before 12 delivery. It is expensive, however we do not charge any extra to the charge that is made to us as a company to try and keep cost down to a minimum for our customers.
Posted 8 years ago
Thank you for your review. I can see your order was indeed delayed and we are extremely sorry this has happened and it will be raised with our UK Mail account manager. Our next day delivery is £9.99, but you chose £14.99 before 12 delivery. It is expensive, however we do not charge any extra to the charge that is made to us as a company to try and keep cost down to a minimum for our customers.
Posted 8 years ago
Difficult to write a review as requested, when the item hasnt actually arrived yet. Chose this supplier as the item was listed 'in stock' - but i then received an email to say it wasnt in stock and would be at least 2/3 weeks to supply. Ive paid in full already for the item - so surprised to receive this notice to review an item im still waiting to receive.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your feed back. We can see your tent has been dispatched to you today and apologise that you have been requested review before you have actually received this. We do hope you like the Galaxy Tent and thank you once again for your order, we do appricate custom.
Posted 8 years ago
advertising a tent that wasn't in stock!!
Helpful Report
Posted 8 years ago
item not arrived paid next day before 1 a week has passed still not arrived
Helpful Report
Posted 8 years ago
I ordered two awning linings in so called black to keep out the light but in reality they were almost see through felt cheated
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review. Your issue has been passed to our customer service department who will be in contact today to help you resolve this query as we do not want any customer to feel 'cheated' by our service or products.
Posted 8 years ago
£6.49 item £5.99 postage
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review. We have a generic postal charge and only offer free delivery on items over £75.00, if you had called our sales office we could have reduced this for you on such a small item, however as you placed this ordered through the ebay platform we could not do anything for you on this occasion. Should you wish to order again with us please come direct and we will always try and help support you ordering with us.
Posted 8 years ago
Still waiting to receive delivery or any information of when delivery will take place.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your review and apologise for the delay getting back to you. This has been passed to our customer services department who will be in contact about your order.
Posted 8 years ago
World of Camping is rated 4.8 based on 9,957 reviews