Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Xtrons UK Reviews

4.2 Rating 416 Reviews
77 %
of reviewers recommend Xtrons UK
Read Xtrons UK Reviews

About Xtrons UK:

Celebrating 20+ years of automotive excellence, XTRONS is the industry leader in premium car entertainment systems and vehicle technology upgrades.

Since 2005, we've been transforming ordinary drives into extraordinary experiences with our cutting-edge Android car stereos, head units, and entertainment screens. Specialising in seamless vehicle integration, our products feature immersive HD displays, intuitive controls, and advanced connectivity options including GPS, Bluetooth, Wi-Fi, and 4G LTE.

What sets us apart:

- Over two decades of manufacturing expertise in car audio systems
- Octa-core processors with 4GB RAM and up to 128GB storage
- Custom solutions for luxury brands including Mercedes-Benz, BMW, Audi, and Volkswagen
- 4K video capability and Android 10+ platforms
- Next-day delivery available across the UK
- Commitment to realistic pricing with exceptional customer service

Our dedicated development and design teams work together to create simple yet effective products that combine visual appeal with cutting-edge functionality. Whether you're looking to upgrade your car's entertainment system or enhance your vehicle with the latest tech accessories, XTRONS delivers modern solutions that maximise your car's potential.

Experience the difference that 20 years of innovation makes – upgrade your ride with XTRONS today.

Xtrons UK 5 star review on 20th August 2026
横山 剛
Xtrons UK 5 star review on 20th August 2026
横山 剛
Xtrons UK 5 star review on 20th August 2026
横山 剛
Xtrons UK 5 star review on 20th August 2026
横山 剛
Xtrons UK 5 star review on 20th August 2026
横山 剛
Xtrons UK 5 star review on 20th August 2026
横山 剛
Xtrons UK 5 star review on 14th March 2026
Barrie Williams
42
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Still waiting for my cooling so I can fit it”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi there We're really sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. After checking our records, we noticed that the model you purchased requires an additional faceplate for proper installation. We would like to let you know that you have already placed the order for this faceplate, and the package is now on its way to the UK. It is expected to arrive within the next few days. We truly appreciate your understanding and kindly ask for your patience during this time. Please don't hesitate to reach out if you have any further questions. Best regards Stella
Posted 4 months ago
“I'm not a professional installer, but ordering from Xtrons was low stress. The unit arrived really fast (2 days, to Aberdeenshire) and looks great and was a perfect fit. We did need to contact customer support to resolve an issue with the cabling. But they were very helpful and responsive. The new unit is now working and is a delight to use and a real step up from the original unit. Would definitely recommend!”
Xtrons UK 5 star review on 29th May 2026 Xtrons UK 5 star review on 29th May 2026 Xtrons UK 5 star review on 29th May 2026 Xtrons UK 5 star review on 29th May 2026 Xtrons UK 5 star review on 29th May 2026
Helpful Report
Posted 5 months ago
“A fabulous product and very quick to install. The only downside is needing a seperate aux lead on certain bmw models, rather than taking a direct feed from the loom. Also the unit could do with a slot for SIM cards on the head unit and in built GPS antenna, rather than running seperate connections.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“customer manual should be more detailed. changing fro Carplay to Android Auto and vice vera is not a smooth transition.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“I ordered device, and was very impressed with the service. I was informed every step of the way, it arrived quickly. Well packaged with a follow up e mail. Thank you”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“I am having lots of issues with XTRONS 12.3" Nano Texture 2K Screen Android 14 Car Stereo for Mercedes-Benz E-Class W212/S212 | Qualcomm 662 8-Core 8GB RAM 128GB SSD | Wireless CarPlay & Android Auto | QBMH2440M12EL. 1- there is no radio reception on the unit so I can't listen the the radio, I only used the one from the car unit. 2- there is no sound on google maps or any other map application (her we go) I can only hear the voice if i switch the audio to AUX, but then I can't listen the radio. I have tried many suggestions from Utube and internet (AI) but the fixes they suggest don't work on my unit, some of the menues mentioned don't exist.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Efrain, Thank you for sharing your feedback on Review.io. I'm sorry to hear that the device didn't meet your expectations. To clarify: the device sends audio to your car's system through the AUX input. This means you'll need to choose between listening to the car radio or the device's output—they can't play at the same time. As an alternative, you might consider using an online radio app on your head unit, which would stream through the device and work alongside your navigation or calls. One more question: did you connect the mini speaker? When the car radio is on (and the device isn't playing through the AUX channel), navigation prompts and phone calls will still come through that small speaker, so you won't miss important alerts. Please let me know if you'd like further assistance—I'm here to help. Please do not hesitate to contact us should you have any further questions. Kind regards, Stella
Posted 4 months ago
“in short , the OBD item does indee wok but only when using a cell phone. I purchased the item witht the intention of pairing it against my XTRONS Android head unit . However despite many attempts itm fails to connect even after it has been found after scanning. Looking at some videos it suggests changing PIn in head unt to ether 0000 or 1234 , this has been done but still no pairing . The head unit also does not allow pairing devices in android settings so at a loss how this OBD would ever connect . Overall the unit both are good quality however shame I cant use both OBD and head unit to their full potential”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Michael, Thank you for sharing your feedback on Review.io. I'm sorry to hear that the OBD dongle didn't meet your expectations. We want to ensure you have the best experience possible, so please feel free to reach out to our support team at hello@xtrons.co.uk or techsupport@xtrons.com. We’re here to help and will do our best to assist you with the issues you’re facing. Best regards Stella
Posted 4 months ago
“How can I give you a review when I haven't received a reply”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Rob, Thank you for your feedback on Review.io. We’re sorry to hear that you felt we didn’t respond to your inquiry—that’s certainly not the experience we want our customers to have. To help us look into this, could you please confirm which email address you used to contact us? We’ve searched our inboxes at both hello@xtrons.co.uk and techsupport@xtrons.com using the email address associated with your review, as well as your order number and name, but unfortunately we couldn’t find any messages from you. Would you mind double-checking whether your email was sent successfully? Sometimes messages can get caught in spam filters or may not have gone through. In the meantime, could you also provide a brief description of the issue you’re experiencing? Thank you very much for your understanding and cooperation—we truly appreciate it and look forward to resolving this for you. Best regards Stella
Posted 5 months ago
“Fast Delivery Excellent Service”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Literally THE best stereos. Over premium quality, for a small price. I had xtrons before, and now upgraded my truck to a floating screen version. Does everything the exact way I want, and not having to use android auto. Perfect installation and came with everything I needed to fit perfectly.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Die Hardware und Service sind perfekt! Leider hat das Gerät nicht zu meinem APS 50 System gepasst! das war sehr schade. Die Rückgabe verlief problemlos. Vielen Dank!”
Helpful Report
Posted 6 months ago
“An Xtron Team, Ich habe die Bitte geäußert, per Email, die Sendung mit der DAB- Digital Antenne zurückzusenden, da ich das so nicht gebrauchen kann! Bis jetzt noch keine Antwort erhalten! Viele Grüße”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi there We're really sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We sincerely apologize for the inconvenience. You contacted us over the weekend requesting a refund for the item you mistakenly purchased. Due to our weekend closure and time difference, we were unable to respond immediately. We have sent you return information via email; please return the item as soon as possible. Kind regards XTRONS team Kind regards XTRONS team
Posted 6 months ago
“Das Gerät funktioniert einwandfrei. Der Kundenservice ist Super .”
Helpful Report
Posted 6 months ago
“I bought the PX74LESGS for a Seat Leon. The unit works great, very happy with it. It has been few days since using; so far all is good. The zlink app gave some trouble to connect to android auto. It seems not required, just use the app on the unit. This could be useful for android users.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
“XTRONS Zentrale hat das passende Gerät für mein Auto sofort identifiziert und mich an Xtrons UK empfohlen. Das Gerät erhielt ich gut und sicher verpackt, versandkostenfrei und unbürokratisch bereits nach wenigen Tagen.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
“Product didnt work. No support. Fighting for a refund now. Stay away.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Billy, we're really sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. It just so happened that you contacted us over the weekend, so our response was a little bit late. However, you returned the package without contacting us. We are unable to process returns without the original return details displaying the original return number.We need to check with the warehouse to see if they received it. Please accept our sincere apology for this inconvenience. Best regards Stella
Posted 6 months ago
“I bought the Xtron 12.3 inch head unit for my BMW X5 and the unit is fantastic. Easy to install did it myself took about 3 hours. Everything works perfectly fine. The delivery was quick it took 7 days from order. The unit looks like it's meant to be there. Well worth buying I would recommend. Thank you for the unit and the prompt service :)”
Xtrons UK 5 star review on 8th April 2026
Helpful Report
Posted 6 months ago
“Excellent upgrade for my 2010 Cayenne. The XTRONS 9″ Android 14 Car Stereo IAH94CYPL looks factory-fit and really modernizes the interior. Installation was straightforward and went smoother than expected. Wireless Apple CarPlay works flawlessly—fast connection, stable, and very responsive. Sound quality is a big improvement as well; the DSP tuning makes a noticeable difference and everything sounds clean and full. Overall, great value for the price. Easy install, great looking, and a major functional upgrade. Highly recommended.”
Xtrons UK 5 star review on 8th April 2026 Xtrons UK 5 star review on 8th April 2026
Helpful Report
Posted 6 months ago
“Ordered product 29 Mar and delivered 6 Apr. Delivery was good, packaging was excellent. nstall will take place this weekend, at which time I can comment on the actual product.”
Xtrons UK 5 star review on 7th April 2026
Helpful Report
Posted 6 months ago
“This unit was installed in Corolla-Verso 2007. Aftermarket Double-Din frame with inner size of 178x100mm was ordered from elsewhere. Toyota harness for Avensis T25 was ordered and used for installation. Downside is that Avensis T25 have 3 wires for steering buttons, while Corolla-Verso have 4 wires on connector. Result is that button "Dispaly" on right side of steering wheel does not work, as it is not connected. If you need it to be connected, you have to make some kind of jumper wire.”
Xtrons UK 5 star review on 5th April 2026 Xtrons UK 5 star review on 5th April 2026
Helpful Report
Posted 6 months ago
Xtrons UK is rated 4.2 based on 416 reviews