Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,013 Reviews
86 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,013 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
Ash & Ember 5 star review on 20th August 2024
Anonymous
383
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
everything went great with my delivery, excellent product very high quality. Vey happy with my fire pit purchase. diffently would order again from Ash & Ember.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Well built, heavy duty, plenty of cooking area. I love my new Santa Maria Argentine grill! I done wood-fire cooking for a few years and this thing takes it up a notch and makes it so much easier to do at home. Great temperature control and flare-up prevention.
Helpful Report
Posted 8 months ago
I bought the iron grate for my outdoor firepit. It does an excellent job of supporting the wood throughout the burn process.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Excellent quality teak.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Excellent
Helpful Report
Posted 8 months ago
Delivered on time, package well, easy to assemble. Hardware was all there and great overall quality. Motor ran smooth, quietly and rotisserie perfectly. I shopped for years on line before settling on this unit. Me and my wife 100% satisfied.
Helpful Report
Posted 8 months ago
The cast iron firepit is exactly what we expected. Great value for the price.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Got to be the worst customer service ever. Never again. Buyer beware.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists, who assisted you with your concern. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 8 months ago
The benches I purchased were for the walkway in front of St. Thomas Episcopal Church, the oldest church in NC and located in the oldest town in NC. They provide a place for parishioners and visitors to sit and rest to enjoy the beautiful surroundings and church. The benches are a lovely addition to our church grounds.
Helpful Report
Posted 8 months ago
I was promised a $150.00 credit on my first purchase and I never received it.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi! Thank you for your review, and we sincerely apologize for the confusion. We’re unable to find any record of a $150 credit associated with your order. Please contact our support team so we can investigate this further and assist you promptly. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 8 months ago
Great product. Delivery was fast.
Helpful Report
Posted 8 months ago
I was absolutley blown away by the quality of this circular fire grate. It is so well constructed of solid steel I know it will literally last a lifetime!
Helpful Report
Posted 8 months ago
Great product at a great price. Very easy to assemble and extremely durable. I own multiple sets of the chairs and tables - they are in full sun and do great.
Helpful Report
Posted 8 months ago
I purchased teak adarondack chairs, table and table chairs. They are wonderful. Their design is truly a work of art. The pieces fit so well and the attatchments are so well engineered that it was a joy to put them together. We rubbed lindseed oil on them and they look even better. One suggestion, the instructions for the table assembly do not show the tongue/slot configuration on the leg assembly and they pose some ingenuity to assemble. Once assembled, it's great.
Helpful Report
Posted 9 months ago
BUYERS BEWARE the return policy is so sub standard ! I purchased four chairs, though well made they are just too big and I dont like them . This is not my first ash and ember purchase, but it will definitely be my last. The customer service for ordering if fast and efficient. the customer service for creating a return is not . THEY HAVE INFORMED ME THAT I AM RESPONSIBLE TO FIND THE TRUCKER, ARRANGE THE RETURN PICK UP, AND ON TOP OF THIS CHARGE THEY ARE ADDING A 20% RESTOCKING FEE. this is exorbitant and excessive and terrible customer service. think twice before buying from them
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. However, as stated in our return policy, Titan will offer a refund of your original purchase price minus the restocking fee within 30 days of your delivery date.  Unfortunately, we don't have control over the return cost as it is being paid to the carrier. Here's the link to our return policy for your reference, https://ashandemberoutdoors.com/pages/return-policy Please email us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 9 months ago
Product did not meet expectations! Company refused to pay for return plus a restocking charge! Product sub par!
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. Here's the link to our return policy for your reference, https://ashandemberoutdoors.com/pages/return-policy. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 9 months ago
Fire poker. Novelty not utility
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi. Thank you for your feedback! We're sorry to hear the item didn’t meet your expectations. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. Here's the link to our return policy for your reference: https://ashandemberoutdoors.com/pages/return-policy Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 9 months ago
Product is fine enough, but packing on the really heavy stuff is less than desirable.
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi. Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about the packaging issue. We understand how frustrating that can be and truly appreciate you bringing it to our attention. We'll work on improving this moving forward. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 10 months ago
We purchased a Grade "A" Teak table about three weeks ago (and six chairs to go with it). While the materials seem good, the holes/bolts were not aligned to connect the tabletop to the base of the table. We contacted the company the day we received the table and they have been extremely slow to fix the issue. We are three weeks in from starting this process and there has been no proposed solution. It is essentially a non-working table, but they have not provided a way to fix the issue.
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our Senior Customer Success Agents, who assisted you with your concern and processed the refund for you. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 9 months ago
This firepit is amazing. The build quality is unparallel with anything else i have seen. The welds are solid and very well done thoughout the grate and table and should last a lifetime. This thing looks awesome and throws some serious heat! We love our new table and grate setup and is one of the best purchases made this year.
Helpful Report
Posted 10 months ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,013 reviews