Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,203 Reviews
87 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,203 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
Ash & Ember 5 star review on 20th August 2024
Anonymous
383
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Item came well packaged and as advertised”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Professional. Sensitive to customer service. Fine product.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I like this fire ring and only thing it needs improving is the grates are to far apart ,, your food falls through ( hamburgers )”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I receive this package in less then 4 day.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Easy to order and was delivered on time this ramp as far as I can see looks well made also like the anti-slip feature on this ramp in case I am loading something with a hand dolly.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Assembles ez, works great”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great value and quality product.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Grill grate is heavy duty, the hardware is solid and install is straight forward.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excelente producto perfecto para acampar y muy bien hecho y llegó en excelente condiciones 💯 recommended”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“First ordered was cancelled and I was never notified. Second order was damaged in transit and returned to seller by shipping company. Fir third attempt, seller sent me wrong item. I believe it was someone else’s order. Fantastic job.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi James, thank you for your review and I’m really sorry to hear you had a frustrating experience. I have had a chance to check this and I am glad to see that the 3rd replacement has been received and signed despite another shipment being delivered to you in error by the courier. We value our customers' experience and feedback and are constantly working with carriers to better make shipping more efficient. My apologies again as we were not able to factor this unforeseen issue the carrier has encountered.
Posted 4 years ago
“The Glider Bench is very nice and I'm looking forward to many evenings sitting outside using my Glider.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I was sent post items that aren’t compatible with my grill and have not received any replies to my support requests. It has been four days.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Michael, Thank you for your review. I’m really sorry to hear you had a frustrating experience. We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. I have had a chance to check and I can see that one from our warranty team has sent a response regarding this and provided a resolution. We certainly value our customers' experience and feedback and are constantly working to make sure instances like these are reduced significantly.
Posted 4 years ago
“The product was delivered damaged. Box was falling apart and taped all over. Not good. Warranty claim submitted.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Joanne, my sincere apologies that we weren't able to provide a positive experience for you. I have had a chance to check and I can see that a replacement was tagged keyed and delivered however, I understand there were still some issues and my apologies again that we weren't able to provide the resolution you desired. Thank you though for responding to our follow up email.
Posted 4 years ago
“Great product but im missing two nuts. Not sure if it was lost somehow in transit or never packed. Would have given 5/5 if all nuts were present.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I never noticed your site until now hopefully everything will work out fine I will re-order again from you guys”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great roaster, quick delivery”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Bought as a gift. It arrived quickly and in great condition. My brother in law loved it.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great service! Fast Shipping and just what I wanted!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Next time brand new customer like myself participates in 5% off, honor it. Nothing that I "easily" saw said anything about sale items not included. I love the fireside grate but thought the pitch for 5% for my email info was shady”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Tim, please accept our heartfelt apologies if your request to use the 5% discount on an order that has been placed was not honored. Your feedback will undoubtedly be used to enhance our policy about discounts and coupons. Unfortunately, we are not able to retroactively apply any coupon to an order that has already been placed. Also, the item you purchase is already discounted, which is why the 5% coupon was not applied. Please be advised that you cannot use any other discount/coupon on top of items that are already discounted. Please see the terms and conditions attached to the 5% coupon code that was sent to you. We suggest you use it soon on a future order. If you have any concerns, please email us at info@titangreatoutdoors.com and mention PBR Amyra.
Posted 4 years ago
“Excellent Product - well built - very sturdy Delivered on time in great condition”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,203 reviews