Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,013 Reviews
86 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,013 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
Ash & Ember 5 star review on 20th August 2024
Anonymous
383
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
We ordered a steel fire pit liner and then seperately ordered the wagon wheel to go into our new fire pit - I can't find the order number or I would attach a picture but it looks absolutely perfect. Can't wait til the fire ban is lifted so we can finally site around the camp fire.
Helpful Report
Posted 2 months ago
We are thrilled with our new teak dining table from Ash & Ember!! It arrived on time, the delivery man was terrific, and the table is just what we needed!! Thank you Ash & Ember !!!
Helpful Report
Posted 2 months ago
Both, the table and the grill are extremely well-made. The teak table is absolutely gorgeous and so sturdy. I love our new purchase and I would recommend this company to anyone who’s looking for well-made quality products.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Quick delivery very well made
Helpful Report
Posted 2 months ago
Delivered in a timely fashion great value. Will definitely use you again.
Helpful Report
Posted 2 months ago
The quality is top notch. The look, the finish. Love it. Shipping was fast.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Bought a grill. The parts were so poorly made that I could not assemble the grill. Reach out to Ash & Amber for help. It has been six months since and they have done nothing to resolve the situation. At this point it is pretty clear that they don'f care and will not stand behind the products. Would never use them again.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Beautifully constructed, well packed, timely delivered, assembles well and high quality. What more can I say?
Helpful Report
Posted 2 months ago
The grill I bought had such poor quality that I could not assemble the parts. It has been six months since and Ash & Amber have done nothing to fix the issue, though I have talk and sent in numerous request for service. I don't feel that they will ever make it right.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi! We’re sorry to hear about your experience. Upon checking your case, our product team was able to assist and a replacement has already been issued to help resolve the issue. If you need any further assistance, please feel free to reach out and we’ll be happy to help.
Posted 2 months ago
Ordered some dueling tree steel targets. Quality was great and shipping was fast. Very happy.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Terrible customer service. The grill came damaged and they still haven't responded to me regarding a replacement. This should not be that complex.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback. We’re sorry for the frustration this caused. Upon reviewing your case, we can confirm that our team has assisted you and a replacement has been issued for your damaged grill. If you have any other concerns, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.
Posted 2 months ago
Fantastic
Helpful Report
Posted 3 months ago
Very satisfied with purchase Perfect!!
Helpful Report
Posted 3 months ago
You guys made everything right in my book! Thank you for doing that. I love my gongs and the rest of my shooting range targets! I am happy you took care of me promptly after the mixup. I haven’t set up my gongs or targets yet. I’ll let you know later about the quality of your stuff.
Helpful Report
Posted 3 months ago
I bought this for a fire pit, and was exactly as advertised. Great quality.
Helpful Report
Posted 3 months ago
The quality of the item is exceptional and delivery was quick. The grate with the reflective back is something I wish I had purchsed years ago! The heat from the fireplace has increased tenfold!
Helpful Report
Posted 3 months ago
This is my third order from the company and everything is shipped quickly and well packed. Excellent quality merchandise. I also had a great experience with customer support in ordering an extra part. They were very helpful. Highly recommend the company.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Outstanding Product. Love the Fire Pit. Excellent shipping.
Helpful Report
Posted 3 months ago
I love my new 42” wedge firewood holder! Like all my other Ash & Ember outdoor accessories, it is sturdy and does its’ job well!
Helpful Report
Posted 3 months ago
The fire pit is made of too high of a carbon content alloy. The pit broke on its first use. This is definitely not a heavy duty item.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://support.ashandemberoutdoors.com/hc/en-us/requests/new The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. If you have any other questions or need further assistance, please don’t hesitate to reach out—we’re happy to help.
Posted 3 months ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,013 reviews