Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,013 Reviews
86 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,013 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
Ash & Ember 5 star review on 20th August 2024
Anonymous
383
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
exceeded my expectations craftsmanship and finish was great , went together easily and i was impressed it used dowels instead of metal fasteners very pleased with product and would definitely buy again
Helpful Report
Posted 1 year ago
Product is made with quality workmanship and performs as described. Very pleased with purchase.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Customer service is lacking. Placed an order and immediately tried to cancel with no success. To return an item costs shipping and restock fee! Disappointed with results.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. However, as stated in our return policy, Titan will offer a refund of your original purchase price minus the restocking fee within 30 days of your delivery date.  Unfortunately, we don't have control over the return cost as it is being paid to the carrier. Here's the link to our return policy for your reference, https://ashandemberoutdoors.com/pages/return-policy. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
I bought teak chaise lounges for my pool. I like them and they were easy to put together. My only suggestions are that the bolt holes benefit from being counter bored, and it would be nice to have had a suggested cushion vendor who is familiar with the product. I would buy again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
So far I love the product. I am expecting some rust in the rain per past reviews but its a heavy solid piece, fits great and hopefully will last many years
Helpful Report
Posted 1 year ago
Beautiful and sturdy. Live our new fire pit tools!
Helpful Report
Posted 1 year ago
ask me again in 3years!
Helpful Report
Posted 1 year ago
The grill grate is a high quality and good looking addition to the fire pit. Extremely happy with the purchase.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Purchased the teak glider the instructions are terrible the part numbers on the furniture pieces do not match the instructions. I have emailed and called them over 8 times and two full weeks later no assistance and an un assembled expensive piece of furniture
Helpful Report
Posted 1 year ago
The 32" Hemisphere Fire Pit arrived very quickly. It is everything that it was advertised,very well constructed. It was rather unstable on the stand, but with a little adjustment it fits just fine. The spark screen is well built and the pit works just great. We have used it almost every evening since we got it. I give it a 4.5 out of 5 as the grate is very flimsy and probably won't last but about a month. We consider it well worth the price and will definately check out Ash & Ember for other accessories.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Box arrived damaged by carrier. After opening, product was packed well enough not to be damaged. Instructions for assembly were clear and all parts accounted for. Unfortunately, four screw holes would not align with pre drilled holes. One on the ring at the bottom of the pit and one out of three on each leg. Haven’t put it to use yet. Hoping it holds up to weather.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://support.ashandemberoutdoors.com/hc/en-us/requests/new. The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
Very happy with table and chairs, helpful staff.
Helpful Report
Posted 1 year ago
STUNNING! We absolutely love it on our porch! This rack is simple, elegant and impressively solid. I'm already eyeing a few other products! 😄 (Keep in mind, this rack is made for longer than standard cut firewood. Min. 20" cut)
Helpful Report
Posted 1 year ago
Very Pleased! High quality and built to last!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Fire pit came so quickly! It was sturdy, well packaged, and exactly as seen online.
Helpful Report
Posted 1 year ago
The 4 chairs I purchase went down in price by $33 each a few days after I got them. When I called CS, I was told there was a 7-day price adjustment policy that I missed by 2 days. When asked where this policy was posted I was told I had to search for it using a chat box and it wasn’t posted where the other policies are. Macy Santos in CS was getting quite snarky until I asked for the CEO’s name. I actually went to the Ash and Ember website to do more shopping when I discovered the price change. I was a repeat customer, but not anymore. I will post my frustrations on Facebook and any other online outlets that I can. I have copies of all communications from Macy Santos and the Better Business Bureau. Austin Speck may reach out to me at annenichols@cox.net or annemnichols@icloud.com
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, we sincerely apologize if you didn’t receive a refund for the sale price. Titan has a 24-hour price adjustment policy, which we’ve extended to 7 days for items purchased on our branded websites. You can find details about our sale price adjustment policy here: https://support.ashandemberoutdoors.com/hc/en-us/articles/19431396425997-Price-Adjustment-Policy. If you need further assistance, please email us at info@titangreatoutdoors.com
Posted 1 year ago
Excellent service and excellent high quality product!
Helpful Report
Posted 1 year ago
I ordered 2 Chaise Lounges , 2 Chairs with ottomans & a Table. Everything was delivered as ordered and I couldn't believe how well packed , and beautifull they are. Excellent workmanship , a pleasure to do business with.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Fast delivery! Well packaged. Heavy duty grate is well made, no sharp edges. I used the grate for a bubbling water feature as I needed something to support the large stones to hide the pump and water.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ordered both a bench and 4 teak chairs. Theses were engineered very well. Products are of great quality and anticipate they will last for years
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,013 reviews