Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,199 Reviews
87 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,199 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 86%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 15th October 2026
Amy P
Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
384
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Good price for teak chairs. They seem solid and heavy- we hope they last a lifetime. They’re beautiful!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“The fire pit grate is fantastic.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great product! Arrived very quickly, and packaging was very secure. The fire grate is very rugged and sturdy, extremely high quality.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Product was even better than anticipated. Shipping and delivery went well and item was packaged very well!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Not happy with this company. Received half my product. I tried to call customer service regarding my purchase. They gave me the run around by putting me hold for an hour, they gave me choice for someone to call back but never did. lied and said they tried to. accused me of only buying half the product but when I proved I did buy entire product. They claimed it was out of stock and not sure when they will get it in. Never offered to refund part of my money. This company is a scam.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, we apologize for the experience you had with your previous order. Upon checking, you were not missing any items, and you only ordered a grill. I also checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 2 years ago
“Great product!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Awful! Item arrived damaged and I have not had any resolution.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and found that you had already spoken with one of our customer support specialists, who had placed your replacement order. Please email us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 2 years ago
“Excellent sevice. Received exactly what I ordered in a timely manner.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Amazing product!!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great product! Sturdy, heavy duty!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great product, fast service!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Everything absolutely great!!! Customer service, packaging, delivery!!! Can recommend this company.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Would have given zero starts buy I could not do so. I received a box that was bent and had parts hanging out of one end. The box had been re-taped numerous times and quite honestly should never have been shipped in this condition. Customer Servive tried to blame FedEx but that was clearly not the case (although I am disappointed FedEx delivered it and did not return it to Ash & Ember as the box was opened). I was initially advised that this was my problem as I did not buy the supplemental insurance to cover shipping issues such as this. After several discussions, I was advised I will get my refund. The product was not cheap and I paid shipping. To also try and layoff all responsibility to the end customer by requiring that they purchase insurance through Ash & Ember is, in my opinion, very poor customer service. Ash & Ember is basically shifting all responsibility for receipt of what was purchased to the buyer! Their position is that if you don't buy the insurance and your package is not delivered or delivered broken or damaged, they have no responsibility! Buyer beware!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I looked into your account and found that you had already spoken with one of our product specialists, who submitted the return request for you. If you need further assistance, please contact us at info@titanbrands.com.
Posted 2 years ago
“The product is as described and of great quality. It arrived quickly and in perfect condition. Fits my 36" Char Broiler gril perfectly and looks great. I definitely recommend this product and Ash& Ember.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“As usual product quality, shipping and communication were excellent. I like the small ceramic grill i ordered but still in the learning curve on heat management with fuel volume and air flow adjustment. That’s part of the fun.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Ash & Ember was amazing from beginning to end!! Easy to order, very quick processing and shipping of product! Easy to assemble and it’s beautiful to top off!! Can’t wait to use it!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I never received my order because the delivery guy said the box was damaged so they can’t deliver it. Your company expects me to make a claim and fill out paper work which is nonsense so I just canceled my credit card and ordered it from another company. Very dumb process for a client to fill out a claim form and go through a claim dept when they never received the product in the first place. Change the way you do business.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product specialists who assisted you with your concern and filed the claim. However, as per our support team, a chargeback has already been filed. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 2 years ago
“Great table at a very reasonable price! Received our table within a few days of purchase. Quality is amazing! Very excited to enjoy for years to come!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Purchased teak spa steps. Great quality. Great value. Fit and finish were both great. Did need to acquire a rubber mallet to assemble but these stairs are very sturdy, craftsmanship is excellent, look beautiful, and expect that they will last many years. Completely satisfied.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Nice heavy duty grate for my fire pit. Quick shipment. Haven't set it up yet, but I am impressed with the heft!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,199 reviews