Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 2,858 Reviews
86 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 2,858 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 89%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 87%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.1 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
Ash & Ember 5 star review on 20th August 2024
Anonymous
383
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Sort by: Most Recent Most Recent Highest Rated Filter: None None 5 Stars 4 Stars 3 Stars 2 Stars 1 Stars Helpful Language: Any Any English
Fire pit arrived with large rust spot and stain inside the fire pit bowl. Didn't feel like dealing with returning because of how big the fire pit is and how much it weights. Hoping the large rust stain burns off.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Wonderful log grate, I love it, the fire was awesome last night. Fast delivery.
Helpful Report
Posted 3 years ago
It is exactly what was described and what I expected. I was notified about the delivery progress in real time.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Bought this accessory as a gift so I won’t know if it works out well for any other month.
Helpful Report
Posted 3 years ago
I purchased the roaster last May and just opened the box today which is a few days before my bday, and I found a small dent on the edge where the right leg has to be connected. No big deal because I was able to straighten/flatten the dent and the leg was connected with no problem. However, as my son and I were connecting the cover, we were missing 4 washers and 2 screws. So we had to put only 3 screws on each side. I have not used the pig roaster yet but I know the motor runs. I just hope that it will do its job when I put a whole pig of more than 50 lbs to roast on my bday next week. I also ordered additional forks last night just in case I have to roast whole chickens next month. I’m very excited to use the roaster and my son said that it’s a thousand times better than using our fire pit for roasting a whole pig. He does not have to carry all the firewood and wait for about almost an hour to get the fire ready. Thank you for this product. I’ll keep in touch.
Helpful Report
Posted 3 years ago
great product!!!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Package came beat up and the grill has some scratches.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Very pleased with your service specially with your delivery. It was delivered to me a day before it was scheduled. I just hope it will be a good purchase for years to come. Thank you, very much.
Helpful Report
Posted 3 years ago
The Products are well made and were easy to install. Thank you
Helpful Report
Posted 3 years ago
Fast shipping, top notch quality
Helpful Report
Posted 3 years ago
On back order, but delivered much earlier than anticipated. Top quality product
Helpful Report
Posted 3 years ago
amazing and will be buying future products
Helpful Report
Posted 3 years ago
These are good and easy to assemble, Product arrived exactly as described. Now I have to catch boar.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Well the iron stake didn’t come and I haven’t received the refund promised. I still now have a useless grate with no stake, even if I do get refunded it’s still irritating, can I get some help on this? I know you guys have an iron stake for this laying around somewhere.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Matthew, please accept our sincere apologies if parts of your order are missing. Your feedback will certainly be used to enhance our shipping procedure, ensuring that our warehouse team properly inspects the items prior to delivery to guarantee that they are complete. I checked your account and found that you had already spoken with one of our specialists, who had issued a full refund on June 09, 2022, without requiring you to return the item you received. The refund should reflect your account in 5-7 business days. Please email us at info@titangreatoutdoors.com and reference PBR Amyra if you require further assistance.
Posted 3 years ago
Great product, great price, arrived just in time.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Fast delivery, very well packed, great grill and the chicken came out GREAT.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Every expectation met..
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Keith! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We noticed that you left a 1-star review vs a 5-star as your feedback indicates. We would love it if you would update your review! We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
Our grill arrived in a timely manner and in good condition. Features we're accurately described. Satisfied with my purchase.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Great product..everything I hoped it would be and super fast delivery...much appreciated..nuff said
Helpful Report
Posted 3 years ago
Great product
Helpful Report
Posted 3 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 2,858 reviews