Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,199 Reviews
87 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,199 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 86%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 15th October 2026
Amy P
Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
384
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I ordered the scratch and Dent Kamado table. As stated up front in the product description that the table could be missing hardware with scratches and a few dents. I was pleasantly suprised when I opened it... there were a few scratches and one minor dent, along with a few missing bolts but all in all it was much better than I expected. After $2.67 at a hardware store I now have an awesome table for my Kamado. It is very heavy duty and the XL kamado I have fit like a champ. A good deal all the way around”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“worked great”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Fire pit looks great and was delivered quickly!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Nice product and great delivery. Easy purchasing process. Thank you”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Teak Outdoor table and chairs were as described and look great. Easy to assemble.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Received quickly. FedEx driver was lazy and left it in the middle of the driveway. Stove is good quality and very thick steel. Should last a very long time.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“There is a gap between the two rings…. Other than that great product”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Great cover for our griddle”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“My footstool arrived quickly, and in good condition. I’m very pleased with the purchase.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Order came within a few days. Good quality product.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“great company to deal with. very professional. shipping is fast and precise. highly reccomended”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I have used Titan's 6" Dueling tree targets for years. I have not found a better or comparable priced set of targets yet. Great price, targets are perfect for my Dueling Trees and I have yet to have a issue with the targets or the Titan Company. I will continue to use and purchase them. I highly recommend these targets. Brad”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Good parts”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Absolutely awful customer service. I ordered 3 teak items - 2 tables and a bench - totaling $1,281 on 7/7/23 including $64.48 for "route insurance". The tables started tracking immediately, and were delivered quickly but the bench wasn't scanned by FedEx until 7/16 and it finally arrived at the local station 7/20 where it sat for several days showing "delivery exception". I called Titan repeatedly asking for help and they did nothing but blame FedEx. Turns out the local FedEx station said Titan shipped me a customer return and didn't bother to remove the return label so FedEx was scanning 2 labels and sent it back to Titan due to the confusion. I spent hours on the phone with Titan and FedEx trying to figure out why the delay. When I called Titan to ask for a refund they're so cheap they didn't want to refund their worthless "route insurance". AVOID THIS COMPANY!! Their customer service is awful.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and found that you had already spoken with one of our customer care specialists who assisted you with your concern and informed you that the refund has been issued on August 01, 2023. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 3 years ago
“Design of this grapple has a flaw. Each time you open the grapple it hits the arm of the tractor damaging the hoses and hydraulic cylinder. A design change would remedy the problem After calling and emailing Titan customer service multiple times they deny the issue.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 3 years ago
“Works like a charm! Easy assembly, fast delivery and I'm a grilling away! Highly recommend!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Great service, delivered securely and on time.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“It was easy”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Box torn and ripped. Grate good.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Awesome price..high quality grill..love this grill ..broke it in 1st day of setup !! Super easy setup ..can't beat the fast arrival & FREE SHIPPING..THANK U for superior service & product!!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,199 reviews